Pyydän anteeksi kaikilta jotka kirjoituksestani loukkaantuivat yhä edelleenkin sen oli tarkoitus olla vain esimerkki siitä miksi JOILLEKKIN ei neljän lapsen yh kelpaa.
Täytyy pyytää anteeksi sitä että minulla on hankalaa, vaikka omasta mielestäni ei olekkaan.
Täytyy pyytää anteeksi myös siltä "nais paraltani"jota rakastan yli kaiken ja jolle kirjoittelen rakkaus runoja ja ostan kukkia rakkauden tunnustukseksi muulloinkin kuin merkkipäivinä ja jonka kanssa pyrimme jakamaan koti työt mahdollisimman tasapuolisesti siis pyydän anteeksi että olen "lytännyt" hänet.
Täytyy pyytää anteeksi myös hänen ystävättäriltään jotka ovat hänelle sanoneet että hänellä on ihana mies josta kannattaa pitää kiinni, koska he ovat selvästikkin väärässä.
Täytyy pyytää anteeksi kaikilta KOLMELTA lapseltani että rakastan heitä tasapuolisesti.
Täytyy pyytää anteeksi että rakastan lapsia niin paljon että minun puolestani niitä voisi olla vaikka kaksikymmentä, mutta taloudellisista syistä johtuen täytyy rajoittaa lapsi lukumäärää jotta voisi tarjota jokaiselle harrastus mahdollisuuksia ja omat huoneet , täytyy siis pyytää anteeksi että tälläisena miehenä olen koskaan edes ajatellut moisen lapsimäärän tekemistä
Täytyy pyytää anteeksi myös sitä että olen koskaan harkinnut luovuttavani spermaa auttaakseni lapsettomia pariskuntia, koska olen nyt tajunnut etten voi ottaa riskiä että selvästikkin viallinen geeniperimäni siirtyisi eteenpäin.
Täytyy pyytää anteeksi myös yh siskoltani että hänellä on näin kamala veli joka häntä tarvittaessa auttaa.
Täytyy pyytää anteeksi myös sinulta joka tänne asti luettuasi ajattelet kirjoitaa että kyllä sitä nyt sitte ollaan NIIN TÄYDELLITÄ ETTÄ, koska en ole sitäkään, juon joskus viinaa ja joskus liikaa juotuani heittäydyn ilkeäksi, väsyneeenä olen kiukkuinen, joskus korotan ääntäni lapsille ja joskus jopa huudan, välillä en piittaa siisteydestä enkä jaksa auttaa vaimoani siivoamaan,joskus piereskelen ja jopa kaivan nenää ja kaiken huipuksi en muista aina laskea wc: kantta alas.
Pyydän anteeksi jo etukäteen kaikilta joita tämä(kin) kirjoitus haittasi,loukkasi,kiukutti,säälitti,ärsytti,sinulta joka ajattelit kirjoittaa että johan oli vuodatus,sinulta joka ajattelit kirjoittaa piikikkäästi itsensä säälimisestä (koska en tee sitäkään),sinulta joka ajattelit kirjoittaa jotain herneen nenään vetämisestä tai kuumana käymisestä jne jne
Pyydän anteeksi myös siltä psykiatrilta jonka puheille minun on ilmiselvästi mentävä.
Ja pyrin parhaani mukaan olemaan kirjoittamatta tälle keskustelupalstalle enään jatkossa(pyydän anteeksi myös sinulta joka ajattelit kirjoittaa että HYVÄ), mutta en lupaa mitään