Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

naisukka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 11:19 Mies kirjoitti:
Koska on liikaa lapsia mun mielestä, sellanen yh kelpaa jolla ainoastaan 1 lapsi. Eihän sun suhteessa ois muuta kun penskojen paijaamista eikä aikaa sille miehelle
Aikas rajuu tekstiä näin naisen kulmasta. Eihän kumminkaan niitä lapsia ole yksin tehnyt vaan siihen kuuluu myös mies. Musta se on itsestään kiinni miten sen ajan järjestää. Itelläni on yksi lapsi. Eli minkä ikäisiä nuo lapset on niin siitähän se on kiinni miten aikaa järjestyy tuolle naiselle ja miehelle. Järki käteen miehet nyt!!
 
Mä kyllä tiedän tapauksen, jossa mies seurustelee naisen kanssa jolla on 4 lasta. Voihan se olla että 4 lasta ihan vaan mainittuna voi pelästyttää, mut ei se mikään este ole suhteelle. Ehkä se oikea ei ole tullut vielä vastaan.
 
Kun se oikea tulee vastaan, ei ole mitään merkitystä sillä onko naisella lapsia yksi vai neljä. :hug: Itsellä oli sinkkuna ollessa vain yksi lapsi, eikä se oikean miehen löytäminen ollut helppoa silloinkaan. Muistan kun nykyinen miehenikin sanoi silloin miettivänsä jo sitäkin, kun mulla oli se yksi lapsi... :headwall:
 
Man the man
Vähän samasta syystä kuin sinkkutytöt karsastavat viikonloppu tai yh-iskää. Lapsi jo olemassa eli silloin myös exä kuvioissa mukana.
Ei se ole miehillä yhtään sen helpompaa.
 
Jos olisin mies niin mäkään en ottas yh-äitiä. Mitä sitä suotta alkaa toisen pentua hoitaan ja elättään. Ja sen penskan joku spurkuisä roikkus siin kannoil kokoajan kumminkin.. :whistle: Sori nyt vaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 12:02 MustaLerssi kirjoitti:
Mä kyllä tiedän tapauksen, jossa mies seurustelee naisen kanssa jolla on 4 lasta. Voihan se olla että 4 lasta ihan vaan mainittuna voi pelästyttää, mut ei se mikään este ole suhteelle. Ehkä se oikea ei ole tullut vielä vastaan.

Minäkin tiedän tapauksia, joissa naisella entuudestaan 3 tai neljä lasta. Itse asiassa tuttavapiirissä on tällaisia tapauksia 3. Ja suhteista tullut pysyviä.

Varmasti hieman vaikeuttaa deittailua, mutta ei se toisen löytäminen helppoa ole muutoinkaan, jos vertaa kun oli parikymppinen. Vapaiden määrä vähenee ja huonoa suhteessa enemmän tarjolla.
 
SinkkuMies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 11:35 naisukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 11:19 Mies kirjoitti:
Koska on liikaa lapsia mun mielestä, sellanen yh kelpaa jolla ainoastaan 1 lapsi. Eihän sun suhteessa ois muuta kun penskojen paijaamista eikä aikaa sille miehelle
Aikas rajuu tekstiä näin naisen kulmasta. Eihän kumminkaan niitä lapsia ole yksin tehnyt vaan siihen kuuluu myös mies. Musta se on itsestään kiinni miten sen ajan järjestää. Itelläni on yksi lapsi. Eli minkä ikäisiä nuo lapset on niin siitähän se on kiinni miten aikaa järjestyy tuolle naiselle ja miehelle. Järki käteen miehet nyt!!

Järki käteen joo.. Kuka sitä nyt alkaa elättämään muiden penskoja vapaaehtoisesti, jos mies on vielä parhaassa iässä? Yleensä mies joka sen tekee on joko eronnut ja omaa myös lapsen/lapsia tai ei muuten oo onnistunut nais-suhteissaan vapaiden lapsettomien naisten kanssa. YH-mammat on se viimeinen toivo monelle. Huom! Ei kaikille!!

Kyllä tuo 1 ehkä menis monellekin, mutta 4 on ehdoton Turnoff oli misu sitten minkänäkönen tahansa :attn: Sorry ei oo tarkotus aiheuttaa mielipahaa, mutta moni vaan on näin, niin ne naisetkin olisi, jos miehellä olis 4 ja YH. Think about that :whistle:
 
Yks mies vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 19:51 SinkkuMies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 11:35 naisukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 11:19 Mies kirjoitti:
Koska on liikaa lapsia mun mielestä, sellanen yh kelpaa jolla ainoastaan 1 lapsi. Eihän sun suhteessa ois muuta kun penskojen paijaamista eikä aikaa sille miehelle
Aikas rajuu tekstiä näin naisen kulmasta. Eihän kumminkaan niitä lapsia ole yksin tehnyt vaan siihen kuuluu myös mies. Musta se on itsestään kiinni miten sen ajan järjestää. Itelläni on yksi lapsi. Eli minkä ikäisiä nuo lapset on niin siitähän se on kiinni miten aikaa järjestyy tuolle naiselle ja miehelle. Järki käteen miehet nyt!!

Järki käteen joo.. Kuka sitä nyt alkaa elättämään muiden penskoja vapaaehtoisesti, jos mies on vielä parhaassa iässä? Yleensä mies joka sen tekee on joko eronnut ja omaa myös lapsen/lapsia tai ei muuten oo onnistunut nais-suhteissaan vapaiden lapsettomien naisten kanssa. YH-mammat on se viimeinen toivo monelle. Huom! Ei kaikille!!

Kyllä tuo 1 ehkä menis monellekin, mutta 4 on ehdoton Turnoff oli misu sitten minkänäkönen tahansa :attn: Sorry ei oo tarkotus aiheuttaa mielipahaa, mutta moni vaan on näin, niin ne naisetkin olisi, jos miehellä olis 4 ja YH. Think about that :whistle:
Samaa mieltä, kyllä 1 muksu menee vielä joten kuten mutta jos on 2 tai enemmän niin ei ikinä. :eek:
 
Nikitön mamma
Olipas ikäviä vastauksia... Toivottavasti ap:lle vastasivat ainoastaan k---päiset miehet. Onhan neljä lasta tietysti paljon, mutta jos rakastaa on valmis kantamaan vastuuta myös rakastamansa naisen lapsista. Näin minä ajattelen (naisena tosin)! Ja kasvavathan ne lapset koko ajan ja muuttavat joskus pois kotoa jne. Itse ainakin ajattelen, että voisin ihan hyvin rakastua yh-isään - toki mulla on itsellänikin lapsia ja vieläpä ihan kunnollinen parisuhde, joten ihan utopiaa on se ajatus kohdallani. Mutta jos olisin yksin, en todellakaan karsisi miehiä pois sen perusteella, että ovat yh-isiä. Sehän kertoo miehestä usein pelkkää hyvää, kun haluaa kantaa vastuuta lapsistaan.
 
Mieheni lähti toisen naisen perään jolla on kaksi lasta. Mä en voi enää tehdä yhtään lasta joten neljään jää. Musta on aika jännä lukea miesten vastauksia. Kyllä se musta kertoo aika paljon ihmisistä. Ei mua ainakaan haittaa vaikka miehellä on lapsia. Lapset todella kasvaa eikä heitä toisen tarvitse elättää millään tavalla. En halua elättäjää vaan aidon mahtavan miehen joka osaa kantaa vastuuta itsestään, naisestaan ja lapsista on ne sitten hänen tai eivät.

En masennus noista viesteistä laisinkaan vaan tajuan että kaiken näköisiä ajatuksia sitä on mielessä. En mä kumminkaan yksin näitä lapsia ole tähän maailmaan tuonnut vaan siihen on kuulunut myös mies joka ei sitten enää halunutkaan kantaa heistä vastuuta joten äitinä ja lapsirakkaanan kannan sen itse ja olen siitä todella ylpeä!<br><br>
 
  • Tykkää
Reactions: minävaan78
Mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 10:23 Nikitön mamma kirjoitti:
Olipas ikäviä vastauksia... Toivottavasti ap:lle vastasivat ainoastaan k---päiset miehet. Onhan neljä lasta tietysti paljon, mutta jos rakastaa on valmis kantamaan vastuuta myös rakastamansa naisen lapsista. Näin minä ajattelen (naisena tosin)! Ja kasvavathan ne lapset koko ajan ja muuttavat joskus pois kotoa jne. Itse ainakin ajattelen, että voisin ihan hyvin rakastua yh-isään - toki mulla on itsellänikin lapsia ja vieläpä ihan kunnollinen parisuhde, joten ihan utopiaa on se ajatus kohdallani. Mutta jos olisin yksin, en todellakaan karsisi miehiä pois sen perusteella, että ovat yh-isiä. Sehän kertoo miehestä usein pelkkää hyvää, kun haluaa kantaa vastuuta lapsistaan.
Mitenköhän on k.u.s.i.p.ä.i.t.ä ne miehet jotka ei tykkää toisten lapsista ja jolla on niitä enemmän kun 2, haloo, kyllä se aina melkein menee niin että jos on tyyliin rahaton yh mamma ja mies tulee kuvioihin niin kyllä siinä miehen rahat menee kuumille kiville ja lyön vaikka vetoo että että monet miehet ei huoli yli 2 lapsen yh mammaa :x
 
[
[/quote]

Mitenköhän on k.u.s.i.p.ä.i.t.ä ne miehet jotka ei tykkää toisten lapsista ja jolla on niitä enemmän kun 2, haloo, kyllä se aina melkein menee niin että jos on tyyliin rahaton yh mamma ja mies tulee kuvioihin niin kyllä siinä miehen rahat menee kuumille kiville ja lyön vaikka vetoo että että monet miehet ei huoli yli 2 lapsen yh mammaa :x
[/quote]

Toistan vielä,

Varmasti hieman vaikeuttaa deittailua, mutta ei se toisen löytäminen helppoa ole muutoinkaan, jos vertaa kun oli parikymppinen. Vapaiden määrä vähenee ja huonoa "materiaalia" on suhteessa enemmän tarjolla...

Eli ei kyllä ilman niitä lapsiakaan ole helppoa löytää fiksumpaa miestä.
 
no ei mulla merkitse se lapsien määrä vaan se ihminen ite.. tottakai se tapaamisia ym vaikeuttaa jos on kaikki pieniäkin vielä ja niitä mahdollisuuksia kompastua suhteessa on enemmän.. ja varmasti mietityttää jos toisella monta lasta.. mut niinhän se pitää ollakkin et parempi valmistautua ja miettiä etukäteen kuin sokkona mennä ja katua
mut niin on mullakin muksuja toisaalta niinkin parempi jolle ei kelpaa pakettina niin parempi näin että sen tietää het kättellyssä, onhan noita äitejäkin jotka pitää edellytyksenä että uus mies on lapseton... toisille sopii toisille ei

Mulla työkaverina mies jolla itellä kolme lasta.. tosin omansa ex-vaimolla ja nykyisellä vaimollaan 7 lasta, tuohon kyllä sopii jo hieman vanhempiakin muutama.. kyllähän se kuulemma aika hälinääkin välillä on mut kyllä ihan tieten on hommaan lähteny.. mut toki se ei ihan kompromisseitta suju että jonkinlaista joustavuutta vaaditaan eikä minä ite tyyppiä... <br><br>
 
Mies30V
Niinpä..Mut kyllä se vaan on monelle jäpälle vaikee yhtälö. Musta ainaskin tuntuu kummalta kun naiset sanoo että ei ne lapset siihen rakkauteen vaikuta..

Yleensä niin kuitenkin sanoo vaan Yh-ihmiset, Mut kyllä sillä vaan on välii. Mä ainakin haluun löytää lapsettoman naisen ja tehdä oman perheen eikä mitään uusioperhe sotkuja-niitä ne kuitenkin vaan rehellisesti on. Niille epäonnistumisille on vaan etsittävä hyväksyttävä nimi.

Hoidot sitte ei kato lapsien määrää, siinä kun ei oo kyse rakkaudesta vaan ihan puhtaasti lihan himosta :p :p
 
Nikitön mamma
Täytyy vaan toivoa, etten itse jää koskaan yh-äidiksi (mulla on kaksi lasta) tai ainakaan kohtaa tähän kysymykseen vastanneita miehiä. Musta toi "hoidoksi kelpaaminen" oli suorastaan törkeää... häpeisit itseäsi, joka tuon kirjoitit!
Ja tuollainen yleistäminen, että yh-äiti olisi aina rahaton. Miten niin, voihan yksinhuoltajakin olla ihan hyväpalkkaisessa työssä ja lisäksi lasten isä maksaa usein elatusapua lapsistaan. Ja ellei maksa, on yh-äidillä oikeus kunnan maksamaan elatustukeen. Törkeää ja typerää yleistystä tuollainen rahaton yh-äiti- ajattelu. Mua oikein inhottaa nuo teidän kirjoituksenne - olette todella keskenkasvuisia tai sitten vain muuten typeriä miehiä. Sääliksi käy naista, joka joutuu teidän "hoidoksenne" - kuten aiempi kirjoittaja tuossa kirjoitti. Toivon, että kaikki naiset - niin yh:t kuin muutkin osaavat kiertää teidät kaukaa!!!!
 
Yks vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 10:58 Nikitön mamma kirjoitti:
Täytyy vaan toivoa, etten itse jää koskaan yh-äidiksi (mulla on kaksi lasta) tai ainakaan kohtaa tähän kysymykseen vastanneita miehiä. Musta toi "hoidoksi kelpaaminen" oli suorastaan törkeää... häpeisit itseäsi, joka tuon kirjoitit!
Ja tuollainen yleistäminen, että yh-äiti olisi aina rahaton. Miten niin, voihan yksinhuoltajakin olla ihan hyväpalkkaisessa työssä ja lisäksi lasten isä maksaa usein elatusapua lapsistaan. Ja ellei maksa, on yh-äidillä oikeus kunnan maksamaan elatustukeen. Törkeää ja typerää yleistystä tuollainen rahaton yh-äiti- ajattelu. Mua oikein inhottaa nuo teidän kirjoituksenne - olette todella keskenkasvuisia tai sitten vain muuten typeriä miehiä. Sääliksi käy naista, joka joutuu teidän "hoidoksenne" - kuten aiempi kirjoittaja tuossa kirjoitti. Toivon, että kaikki naiset - niin yh:t kuin muutkin osaavat kiertää teidät kaukaa!!!!
Vaikka naisena kirjotan, mutta kyllä se pitkälti totta on mitä nämä miehet täällä puhuu. Ja kyllä suurinosa yh äiti on huonosti palkattu, tämä on faktaa. Esim sairaanhoitajalla ei kovin hääppönen palkka ole. Taidat loppu peleissä olla itse yh ja puolustelet itseesi :LOL: Jos minä mies olisin niin en minäkään naista jolla jopa 1 lapsi vaan. Kyllä moni haaveilee omasta perheestä eikä toisten lapsista. Mitä kertoo 2-4 lapsen yh äidistä jos ollu sinkkuna 4-5 v, että ei ne miehet kiinnostu. Tiedän 4 tällästä yh äitiä jotka ollu sinkkuna 4-5 v, kurjaa, mutta totta. ;)
 
Yks vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 10:58 Nikitön mamma kirjoitti:
Täytyy vaan toivoa, etten itse jää koskaan yh-äidiksi (mulla on kaksi lasta) tai ainakaan kohtaa tähän kysymykseen vastanneita miehiä. Musta toi "hoidoksi kelpaaminen" oli suorastaan törkeää... häpeisit itseäsi, joka tuon kirjoitit!
Ja tuollainen yleistäminen, että yh-äiti olisi aina rahaton. Miten niin, voihan yksinhuoltajakin olla ihan hyväpalkkaisessa työssä ja lisäksi lasten isä maksaa usein elatusapua lapsistaan. Ja ellei maksa, on yh-äidillä oikeus kunnan maksamaan elatustukeen. Törkeää ja typerää yleistystä tuollainen rahaton yh-äiti- ajattelu. Mua oikein inhottaa nuo teidän kirjoituksenne - olette todella keskenkasvuisia tai sitten vain muuten typeriä miehiä. Sääliksi käy naista, joka joutuu teidän "hoidoksenne" - kuten aiempi kirjoittaja tuossa kirjoitti. Toivon, että kaikki naiset - niin yh:t kuin muutkin osaavat kiertää teidät kaukaa!!!!
Vaikka naisena kirjotan, mutta kyllä se pitkälti totta on mitä nämä miehet täällä puhuu. Ja kyllä suurinosa yh äiti on huonosti palkattu, tämä on faktaa. Esim sairaanhoitajalla ei kovin hääppönen palkka ole. Taidat loppu peleissä olla itse yh ja puolustelet itseesi :LOL: Jos minä mies olisin niin en minäkään naista jolla jopa 1 lapsi vaan. Kyllä moni haaveilee omasta perheestä eikä toisten lapsista. Mitä kertoo 2-4 lapsen yh äidistä jos ollu sinkkuna 4-5 v, että ei ne miehet kiinnostu. Tiedän 4 tällästä yh äitiä jotka ollu sinkkuna 4-5 v, kurjaa, mutta totta. ;)
 
Yks vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 10:58 Nikitön mamma kirjoitti:
Täytyy vaan toivoa, etten itse jää koskaan yh-äidiksi (mulla on kaksi lasta) tai ainakaan kohtaa tähän kysymykseen vastanneita miehiä. Musta toi "hoidoksi kelpaaminen" oli suorastaan törkeää... häpeisit itseäsi, joka tuon kirjoitit!
Ja tuollainen yleistäminen, että yh-äiti olisi aina rahaton. Miten niin, voihan yksinhuoltajakin olla ihan hyväpalkkaisessa työssä ja lisäksi lasten isä maksaa usein elatusapua lapsistaan. Ja ellei maksa, on yh-äidillä oikeus kunnan maksamaan elatustukeen. Törkeää ja typerää yleistystä tuollainen rahaton yh-äiti- ajattelu. Mua oikein inhottaa nuo teidän kirjoituksenne - olette todella keskenkasvuisia tai sitten vain muuten typeriä miehiä. Sääliksi käy naista, joka joutuu teidän "hoidoksenne" - kuten aiempi kirjoittaja tuossa kirjoitti. Toivon, että kaikki naiset - niin yh:t kuin muutkin osaavat kiertää teidät kaukaa!!!!
Vaikka naisena kirjotan, mutta kyllä se pitkälti totta on mitä nämä miehet täällä puhuu. Ja kyllä suurinosa yh äiti on huonosti palkattu, tämä on faktaa. Esim sairaanhoitajalla ei kovin hääppönen palkka ole. Taidat loppu peleissä olla itse yh ja puolustelet itseesi :LOL: Jos minä mies olisin niin en minäkään naista jolla jopa 1 lapsi vaan. Kyllä moni haaveilee omasta perheestä eikä toisten lapsista. Mitä kertoo 2-4 lapsen yh äidistä jos ollu sinkkuna 4-5 v, että ei ne miehet kiinnostu. Tiedän 4 tällästä yh äitiä jotka ollu sinkkuna 4-5 v, kurjaa, mutta totta. ;)
 
Yks vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 10:58 Nikitön mamma kirjoitti:
Täytyy vaan toivoa, etten itse jää koskaan yh-äidiksi (mulla on kaksi lasta) tai ainakaan kohtaa tähän kysymykseen vastanneita miehiä. Musta toi "hoidoksi kelpaaminen" oli suorastaan törkeää... häpeisit itseäsi, joka tuon kirjoitit!
Ja tuollainen yleistäminen, että yh-äiti olisi aina rahaton. Miten niin, voihan yksinhuoltajakin olla ihan hyväpalkkaisessa työssä ja lisäksi lasten isä maksaa usein elatusapua lapsistaan. Ja ellei maksa, on yh-äidillä oikeus kunnan maksamaan elatustukeen. Törkeää ja typerää yleistystä tuollainen rahaton yh-äiti- ajattelu. Mua oikein inhottaa nuo teidän kirjoituksenne - olette todella keskenkasvuisia tai sitten vain muuten typeriä miehiä. Sääliksi käy naista, joka joutuu teidän "hoidoksenne" - kuten aiempi kirjoittaja tuossa kirjoitti. Toivon, että kaikki naiset - niin yh:t kuin muutkin osaavat kiertää teidät kaukaa!!!!
Vaikka naisena kirjotan, mutta kyllä se pitkälti totta on mitä nämä miehet täällä puhuu. Ja kyllä suurinosa yh äiti on huonosti palkattu, tämä on faktaa. Esim sairaanhoitajalla ei kovin hääppönen palkka ole. Taidat loppu peleissä olla itse yh ja puolustelet itseesi :LOL: Jos minä mies olisin niin en minäkään naista jolla jopa 1 lapsi vaan. Kyllä moni haaveilee omasta perheestä eikä toisten lapsista. Mitä kertoo 2-4 lapsen yh äidistä jos ollu sinkkuna 4-5 v, että ei ne miehet kiinnostu. Tiedän 4 tällästä yh äitiä jotka ollu sinkkuna 4-5 v, kurjaa, mutta totta. ;)
 
Mies30V
Mielipiteistähän tässä vaan on kyse. Sitähän ketjun aloittaja halusi tietää, vilpittömiä ja rehellisiä vastauksia.

Se että esim. itse en sekaannu Yh-mammaan on oma valintani ja itselläni on asiasta myös omat mielipiteeni. En tarkoita enkä halua loukata ketään ja niistä hoidoista mainitseminen nyt oli lähinnä kevenne..niinkuin moni varmasti ymmärsi.

Sitten jos oma avioliitto joskus menee p..er..se..lleen, niin olen varmasti kanssanne samaa mieltä seuraavanlaisesti:

Ei se rakkaus ex-avioliiton tms. lapsia saisi katsoa, naiset järki käteen!! Missä on kunnon vapaat naiset??:saint: Herätkää!!

Otan siitä oikein mottoni ja koitan uskoa asiaani samalla intensiiviteetillä, vaikken siihen oikeesti uskoisikkaan, mutta saa se ainakin pakit kuullostamaan naisten itsensä vialta ja ymmärtämättömyydeltä kun eivät minua sitten lapsineni huolinutkaan :eek: Sillä rakkaushan on sokea :whistle:
 
Miksei kelpaisi? Itse olen naimisiin menny ex-yh-äidin kanssa ja olen isäpuolena nyt ja hyvinki onnellinen. Jotkut eivät ole valmiita ottamaan vastuuta toisten lapsista ja ajatus asunnolla pyörivistä kakaroista ei kaikkia välttämättä kiehdo, mutta onneksi rakastuin naiseen ja koko ajan tiesin että lapset tulee ns. samassa paketissa. Jos ei pysty heti hyväksymään asiaa niin neuvon jättämään leikin sikseen. En kuitenkaan käsitä miksi yh-äidin kanssa ei voisi olla parisuhteessa, koska siihen ihmiseenhän siinä rakastuu. Ehkä sen takia yh-äidit ei kelpaa, koska ihmisillä on paljon ennakkoluuloja myös tässä asiassakin. Tsemppiä sinkkumammoille :wave:
 
Sen takia miehet ei halua sitoutua yh kanssa koska vaikka kuinka rakastuis naiseen niin kyllä se muksut siinä hyppii silmillä, on koko ajan arjessa mukana. Tällein ajattelee varmaan moni mies ja ei ota sen takia yh äitiä
 

Yhteistyössä