Melkolailla mielipiteitä kirvoittava ketju... Yllä oleva mielestäni rimanalitus. Yhden lapsen yksinhuoltajana ja leskenä mielestäni loukkaava.Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Jos olisin mies niin mäkään en ottas yh-äitiä. Mitä sitä suotta alkaa toisen pentua hoitaan ja elättään. Ja sen penskan joku spurkuisä roikkus siin kannoil kokoajan kumminkin.. Sori nyt vaan.
Mä olen eronnut,mutta mulla ei ole mahdollisuutta viikonloppuvapaisiin,saati päivävapaisiin,kun lasten isä ei ota lapsia luoksensa. Lapset ovat mulla joka paikassa mukana.Alkuperäinen kirjoittaja tiuliina:jatkoa edelliseen..
Elättäjää en tarvitsisi. Totta, deittaamista yms. hankaloittaisi tehokkaasti etävanhemman puuttuminen eli vapaita viikonloppuja ei ole kuten eronneilla.
tanelikin kaltaiset miehet valitettavasti taas vaikeuttaa uskoani siihen että alykkäitä miehiä on vielä olemassa (Ditto taas kallisti vaakaa toiseen suntaan)- jo se ajattelutapa että "naiset tekevät lapsia" eikö sihen tarvita aina molempien suostumus, siihen tekemiseen. Toki se, että päätetäänkö pitää lapsi, voi olla vain naisen päätös. Mutta kertooko se enemmän jotain eettisistä arvoista kuin "muksujen vääntämisestä jonkun tyypin kanssa" siinä toivossa että toinen mies tulisi ja elättäisi. Yksinhuoltajuus ei ole rikos, meillä jokaisella on eri taustat miten päädyimme yhden vanhemman perheeksi - joten Tanelik ja muut vähemmän sivistyneet, älkää laittako meitä yksin lastaan kasvattavia yhteen ja samaan lokeroon.Alkuperäinen kirjoittaja tanelik:Minkä takia mun pitäisi alkaa elättämään tai ottaa elämääni jonkun toisen miehen lapset? Eikö se kerro jo naisestakin aika paljon että tekee lapsen/lapsia miehen (joskus jopa useamman) kanssa ja sitten joutunut yh:ksi... Minkä takia niitä muksuja on tarvinnut ruveta vääntämään jonkun tyypin kanssa jos keskinäinen hommakaan ei toimi, alkoholismi tms. ei varmasti tule yllätyksenä jos on muutamankin vuoden toisensa tuntenut? Sitten vielä pitää valittaa päälle kun miehiä ei kiinnosta kun on yh... Herätkää naiset!!