Kertokaa mielipiteenne (auton osto)

• Viestiketjun aloittaja Sekava autoilija :D
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meidän tuttavat joilla on Audi ovat kironneet sen alimpaan helvettiin, aina on jotain vikaa ja huollot ovat aivan hirvittävän kalliita, nyt he yrittävät myydä sen pois. En ikinä maksais ton ikäsestä autosta noin paljoa vaikka olisi joku parempikin merkki.

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Se on aika raskas auto ja nyt menty n. 100 000 ja ikää 5 vuotta. Tähän mennessä ei varmaankaan ole ollut tarvetta tehdä juuri mitään, mutta lähivuosina alkaa varmasti paikkoja laukeilla, toki ihan normaalia ns. kuluvuen osien vaihtoa jne, mutta sekin tulee hintoihinsa. Sitten oma lukunsa on tuon aitomaatin kunto, kasikoneella sille on voitu antaa aikamoista kyytiä ja voimansiirtolinjat kovilla....se laatikon remppa sitten manksaakin...
No juu kasikone on joo ja annettu kyytiä kun mies oli sen kanssa saksassa kuukaus sitten ja oli kuulemma menty niin ettei jääny epäilyksiä et kulkeeko se :( no mulla on kesään asti aikaa miettiä mutta eipä siinä että jos ei tuota tuu ostettuu niin seuraavaks alkaa etsintä että saan auton mikä ei oo ihan mopo eikä ranskalainen :D ei se et kulkee helvetisti vaan se että se kiihtyy nopeesti ettei tartte jalkoihin jäädä...

päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Hmmm, en sitten tiiä tolla rahalla sais kyl varmaan vähän "halvemman" auton pitää.. mut noooo, katotaan nyt kyl vähän tekis mieli tuota :D
Osta Volvo!!!
Maailman nopein traktori :D

Sanoo mun kaveri joka just osti uuden Volvon :LOL:
ei kun maatalouskone.
se on tuo mondeo hyvä siitä että taivaspaikka on jo valmiina :D

päätön
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Se on aika raskas auto ja nyt menty n. 100 000 ja ikää 5 vuotta. Tähän mennessä ei varmaankaan ole ollut tarvetta tehdä juuri mitään, mutta lähivuosina alkaa varmasti paikkoja laukeilla, toki ihan normaalia ns. kuluvuen osien vaihtoa jne, mutta sekin tulee hintoihinsa. Sitten oma lukunsa on tuon aitomaatin kunto, kasikoneella sille on voitu antaa aikamoista kyytiä ja voimansiirtolinjat kovilla....se laatikon remppa sitten manksaakin...
No juu kasikone on joo ja annettu kyytiä kun mies oli sen kanssa saksassa kuukaus sitten ja oli kuulemma menty niin ettei jääny epäilyksiä et kulkeeko se :( no mulla on kesään asti aikaa miettiä mutta eipä siinä että jos ei tuota tuu ostettuu niin seuraavaks alkaa etsintä että saan auton mikä ei oo ihan mopo eikä ranskalainen :D ei se et kulkee helvetisti vaan se että se kiihtyy nopeesti ettei tartte jalkoihin jäädä...
jos jotain tollasta haluaa niin tehtaan tekeleet on vasta aihioita B)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Hmmm, en sitten tiiä tolla rahalla sais kyl varmaan vähän "halvemman" auton pitää.. mut noooo, katotaan nyt kyl vähän tekis mieli tuota :D
Osta Volvo!!!

ei kun maatalouskone.
Mä oon pistämäs omaani kesällä vaihtoon, ei mee viel taivaaseen. Vaihdan ehkä Focukseen. Uus Focus RS ois aika pähee, mut en viiti kakkosautoon satsata ihan liikaa rahaa :D

Ap
Lisätään listaan ei RUOTSALAISTA :D saksassa sen täytyy olla tehty ne sentään on auton näkösiä :D mersu tai jotain :D kalliita on kyllä noi saksalaiset.... Kai niitä audeja halvempiaki on jos olis hiukan pienempi moottori.

Nii kertokaas hei mielipiteenne nyt siitäkin sitten ku mies korjaa sitä toista audia niin onko siinä teidän mielestä jotain järkeä että sinne kone huoneeseen tungetaan Lamborghinin moottori????? Mä en tykkää ideasta ku se jo ton toisen kanssa kaahaa ihan helvetisti... (tappaa vielä ittensä ja eikä suomes kummiskaa saa ajaa niin kovaa ku se kulkis....

Mun mielestä Audit on yliarvostettuja,näkee hinnoistakin jo.Itsellä vielä viikonlopun yli Audi a4 avant sport edition 2.0TFsi vm.2007.Maanantaina haetaan Volvo V70.Ei huonoja kokemuksia Audeista,itsellä 2 ollut.Hyvin ovat toimineet,ovat tyylikkään näköisiä.En silti itse maksaisi vm.-04 Audita tuollaista hintaa..

päätön
Osta Volvo!!!

ei kun maatalouskone.
Mä oon pistämäs omaani kesällä vaihtoon, ei mee viel taivaaseen. Vaihdan ehkä Focukseen. Uus Focus RS ois aika pähee, mut en viiti kakkosautoon satsata ihan liikaa rahaa :D
mä ootan että ne tekee siitä 4- veto version ... B)

no jos ihan rehellisiä ollaan, mä en ostais jo sen takia mitä se kuluttaa. pitää ajatella vähän sitäkin puolta.
ja toisekseen, mun ei ainakaan tarvis mieheltä autoa ostaa, meillä on ihan yhteinen sellanen.
ja vikaks, sillä rahalla mitä siitä maksaisit, saat ihan uuden karhean auton, ei varmasti oo saksassa poljettu.

mut niinkun mainitsit, sulla tais olla omat syyt auton ostoon ? :whistle:

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli -76:
Mun mielestä Audit on yliarvostettuja,näkee hinnoistakin jo.Itsellä vielä viikonlopun yli Audi a4 avant sport edition 2.0TFsi vm.2007.Maanantaina haetaan Volvo V70.Ei huonoja kokemuksia Audeista,itsellä 2 ollut.Hyvin ovat toimineet,ovat tyylikkään näköisiä.En silti itse maksaisi vm.-04 Audita tuollaista hintaa..

Mä en tiedä mikä mulla on tullu nimenomaa volvo v70:n kuskeihin ku sillon ku ajoin hondalla niin juuri tollaset ei päästäny mua ohi ku koitin mennä vaan pysyttelivät rinnalla niin kauan et mun oli pakko mennä niin kovaa ku honda vaan kulki (180km/h) että päästivät ohi... nykyään jos tulee tollanen ni niin paina ohi et hippulat vinkuu ja sinne jää... mä sain niistä tarpeekseni sillon joskus ja enää en haluais edes nähdä kyseisiä autoja tai ainakaa tämä suunnan kuskeja ettei tuu käsirysy.

Nii kertokaas hei mielipiteenne nyt siitäkin sitten ku mies korjaa sitä toista audia niin onko siinä teidän mielestä jotain järkeä että sinne kone huoneeseen tungetaan Lamborghinin moottori????? Mä en tykkää ideasta ku se jo ton toisen kanssa kaahaa ihan helvetisti... (tappaa vielä ittensä ja eikä suomes kummiskaa saa ajaa niin kovaa ku se kulkis....
No ei kyllä ole.. :xmas:

Alkasiko täällä muutenkin vähän tuulemaan etelärannikolta?.. Ü

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja onko sun mies vähä tyhmä:
siis toihan on ihan sikahintanen auto ja jo 5 vuotta vanha, mieti ny järjelläsi!!!!
Noh mies makso siitä kympin enemmän joku aika takaperin ja eipä tota mallia halvemmallakaa saa kun ei niin yleinen oo...

mä ootan että ne tekee siitä 4- veto version ... B)
Mä käsitin, ettei siit vissiin ois ees tulossa 4 veto versiota kustannussyistä :/ Niil oli joku uus upee tsydeemi, millä saatiin tarpeeks pitoa pelkällä etuvedolla tjsp... Mutta komia oli piili kuitenni :D

päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
No ei kyllä ole.. :xmas:
ei se (anteeks vaan) italialainen paskamoottori saa sitä yhtään kovempaa kulkemaan.
toiseks epäilen että sitä ei edes saa katsastettua vaikka kiinni laittaiskin.
kolmanneks mietin että missä audissa mahtaa olla tilaa v 12 koneelle :eek:

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja tiiiuska:
no jos ihan rehellisiä ollaan, mä en ostais jo sen takia mitä se kuluttaa. pitää ajatella vähän sitäkin puolta.
ja toisekseen, mun ei ainakaan tarvis mieheltä autoa ostaa, meillä on ihan yhteinen sellanen.
ja vikaks, sillä rahalla mitä siitä maksaisit, saat ihan uuden karhean auton, ei varmasti oo saksassa poljettu.

mut niinkun mainitsit, sulla tais olla omat syyt auton ostoon ? :whistle:

Juu se että jos mies omistaa meidän auton se päättää millon sillä ajetaan ja millon ei jos meille tulee riitaa niin minä en aja autoa senttiäkään se on mun oma syyni...

Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli -76:

Mä en tiedä mikä mulla on tullu nimenomaa volvo v70:n kuskeihin ku sillon ku ajoin hondalla niin juuri tollaset ei päästäny mua ohi ku koitin mennä vaan pysyttelivät rinnalla niin kauan et mun oli pakko mennä niin kovaa ku honda vaan kulki (180km/h) että päästivät ohi... nykyään jos tulee tollanen ni niin paina ohi et hippulat vinkuu ja sinne jää... mä sain niistä tarpeekseni sillon joskus ja enää en haluais edes nähdä kyseisiä autoja tai ainakaa tämä suunnan kuskeja ettei tuu käsirysy.
Onneksi itsellä ja miehellä on tämä vaihe mennyt ohi.. ;) Oltaisiin ehkä Audi vieläkin ostettu mutta heillä vaihtoautohinnoittelija lupasi 4000?vähemmän vaihdossa uuteen Audin a4:seen kuin Volvo-liikkeessä uuteen volvoon.Saman hintaiset autot kumminkin.Toivotaan että olemme volvoon tyytyväisiä.

Yhteistyössä