Kertokaa mielipiteenne (auton osto)

• Viestiketjun aloittaja Sekava autoilija :D
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmph:
Ihmettelin noita kommentteja, että "minun mieheni ainakin ostaisi minulle auton ja huollattaisikin sen". Kuinka hemmetin avuttomia naisia te ootte, ettette pysty omaa autoanne ostamaan ja sitä huoltoon viemään? Toki itsekin sitä ihmettelen, että ap:n tarvitsee auto omalta mieheltään ostaa...

Ja toiseksi, itsekin kyllä mielelläni Audin ottaisin, jos ei olisi rahasta kiinni. Eli jos rahasta ei ap:llä auton osto ja ylläpito ole kiinni, niin ostahan pois!
Mutta ehkä ap:n tulisi miettiä tarkemmin mitä autolta haluaa? Tarvitseeko hän todellakin ison auton vai urheiluauton?

No meille tulossa toinen lapsi jo ja tilaahan tarvitsee että kuten sanottu asia vasta harkinta asteella ja kyllä tuossa tilaa löytyy no problemo ja tuo kiihtyiskin kyllä... VAIKEETA ON! ja mukava tuo auto on :) kyllä siis auton täytyy olla myös mukava ei pelkästään sellanen mikä kulkee stanasti :)
Silloin tuo on hyvä kompromissi. Ja halvalla olet sen saamassa, joten siltä kannalta kannattaa ostaa.

päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mä oon pistämäs omaani kesällä vaihtoon, ei mee viel taivaaseen. Vaihdan ehkä Focukseen. Uus Focus RS ois aika pähee, mut en viiti kakkosautoon satsata ihan liikaa rahaa :D
mä ootan että ne tekee siitä 4- veto version ... B)
Mä käsitin, ettei siit vissiin ois ees tulossa 4 veto versiota kustannussyistä :/ Niil oli joku uus upee tsydeemi, millä saatiin tarpeeks pitoa pelkällä etuvedolla tjsp... Mutta komia oli piili kuitenni :D
ootas vaan ;)

Hmph
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmph:
..., jos ei olisi rahasta kiinni. Eli jos rahasta ei ap:llä auton osto..., niin ostahan pois!
Huom. Lainarahalla...

Ja ylläpito on sitten taas ihan oma lukunsa siinä päällä.

Jos kk-tulot on sitä luokkaa, että lainaa pystyy hyvin lyhentämään ja ylläpidon kustantamaan, mikä ettei?

Taisin mainitakin aikaisemmassa viestissäni myös tuon ylläpidon. Lainatessani tekstiäni karsit sen vain pois.

päätön
aapee on miehensä aivopesun perusteella päättänyt että audi on paras, mielipidettä on vaikea todistaa vääräksi.
mä en uskaltais väittää mitään merkkiä paremmaksi sen perusteella että osaan sitä ajaa ja tankata ... :attn:

Ap
aapee on miehensä aivopesun perusteella päättänyt että audi on paras, mielipidettä on vaikea todistaa vääräksi.
mä en uskaltais väittää mitään merkkiä paremmaksi sen perusteella että osaan sitä ajaa ja tankata ... :attn:
Olen mä muitakin autoja ajanu kyllä mutta tähän asti audi kaikista paras ei oo ongelmia ollu vielä ja onneksi ei tartte itse tehdä huoltohommia vaan kuskaan liikkeeseen :D

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ap :
Olen mä muitakin autoja ajanu kyllä mutta tähän asti audi kaikista paras ei oo ongelmia ollu vielä ja onneksi ei tartte itse tehdä huoltohommia vaan kuskaan liikkeeseen :D
ja osaan mä muutakin tehdä ku ajaa ja tankata... öljynvaihto onnistuu ihan itseltäni plus muut pikku hommat.

päätön
mä en henkilökohtasesti pidä bemaria yhtään minään, mutta käyppäs kokeilemassa sun audia vastaavaa bemaria niin tiedät mikä on hyvä ajaa ;)

pääätööönn..!!
nyt loppu. miks helvetissä mä väittelen autoista mammojen kanssa kun voin miesten kanssa puhua asiaakin aiheesta :LOL:
Älä nyt vielä lopeta, kerro nyt vielä (kun jo konepeitosta aloitit), että milalnen on sun oma autos.

joku Mese ST?

..

Ap
nyt loppu. miks helvetissä mä väittelen autoista mammojen kanssa kun voin miesten kanssa puhua asiaakin aiheesta :LOL:
En pidä bemareista koska jokasessa bemarissa jonka oon nähnyt kavereilla on joko sähkö ongelmia tai sitten kanspahvi aina paskana...

Mutta juu mä jatkan nyt ihan rauhassa sen ohjaustehostimen etsintää josko mä löytäisin sen jostain :D ei muuten sulla olis sattumalta tietoo mistä sellasen vois löytää?

Ap
En pidä bemareista koska jokasessa bemarissa jonka oon nähnyt kavereilla on joko sähkö ongelmia tai sitten kanspahvi aina paskana...

Mutta juu mä jatkan nyt ihan rauhassa sen ohjaustehostimen etsintää josko mä löytäisin sen jostain :D ei muuten sulla olis sattumalta tietoo mistä sellasen vois löytää?
No jaa miehen kaverilla on ihan kivan näkönen bemari mut se ei aina käynnisty jos on pakkasta :D muuta vikaa ei oo :D:D

vieras
mä en henkilökohtasesti pidä bemaria yhtään minään, mutta käyppäs kokeilemassa sun audia vastaavaa bemaria niin tiedät mikä on hyvä ajaa ;)
Makuasia. Jonkun mielestä sporttinen alusta on hyvä ajaa, toinen taas tykkää pehmeästä kyydistä. Riippuu ihan miten autolla haluaa ajaa. Sama kuin kaverini moitti autoani kun kiihtymistä ei huomannut mistään muusta kuin nopeusmittarista. Hänellä itsellään oli viimeisen päälle madallettu kova alusta. Hänen autonsa muuttui kohtuulliseksi vasta yli sadan nopeuksissa, alemmissa jokainen nyppy tuntui selkärangassa.

päätön
Alkuperäinen kirjoittaja pääätööönn..!!:
Älä nyt vielä lopeta, kerro nyt vielä (kun jo konepeitosta aloitit), että milalnen on sun oma autos.

joku Mese ST?

..
olisit käyny viime pääsiäisenä helsingissä kattomassa kun se oli ACS näyttelyssä...

päätön

laitan linkin, tuolla tyypillä on yhteyksiä italiaan ja sen maan systeemeihin. muuta ei tule mieleen...

http://www.torinoparts.fi/?p=p_2

Yhteistyössä