Sulla on niin vahvat vietit..Alkuperäinen kirjoittaja ap:miksi tulee monta kertaa nää mun vietit
Silloin tuo on hyvä kompromissi. Ja halvalla olet sen saamassa, joten siltä kannalta kannattaa ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta ehkä ap:n tulisi miettiä tarkemmin mitä autolta haluaa? Tarvitseeko hän todellakin ison auton vai urheiluauton?Alkuperäinen kirjoittaja Hmph:Ihmettelin noita kommentteja, että "minun mieheni ainakin ostaisi minulle auton ja huollattaisikin sen". Kuinka hemmetin avuttomia naisia te ootte, ettette pysty omaa autoanne ostamaan ja sitä huoltoon viemään? Toki itsekin sitä ihmettelen, että ap:n tarvitsee auto omalta mieheltään ostaa...
Ja toiseksi, itsekin kyllä mielelläni Audin ottaisin, jos ei olisi rahasta kiinni. Eli jos rahasta ei ap:llä auton osto ja ylläpito ole kiinni, niin ostahan pois!
No meille tulossa toinen lapsi jo ja tilaahan tarvitsee että kuten sanottu asia vasta harkinta asteella ja kyllä tuossa tilaa löytyy no problemo ja tuo kiihtyiskin kyllä... VAIKEETA ON! ja mukava tuo auto on kyllä siis auton täytyy olla myös mukava ei pelkästään sellanen mikä kulkee stanasti
ootas vaanAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä käsitin, ettei siit vissiin ois ees tulossa 4 veto versiota kustannussyistä :/ Niil oli joku uus upee tsydeemi, millä saatiin tarpeeks pitoa pelkällä etuvedolla tjsp... Mutta komia oli piili kuitenniAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mä ootan että ne tekee siitä 4- veto version ... B)Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä oon pistämäs omaani kesällä vaihtoon, ei mee viel taivaaseen. Vaihdan ehkä Focukseen. Uus Focus RS ois aika pähee, mut en viiti kakkosautoon satsata ihan liikaa rahaa
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Huom. Lainarahalla...Alkuperäinen kirjoittaja Hmph:..., jos ei olisi rahasta kiinni. Eli jos rahasta ei ap:llä auton osto..., niin ostahan pois!
Ja ylläpito on sitten taas ihan oma lukunsa siinä päällä.
ilmeisestiAlkuperäinen kirjoittaja ..:Sulla on niin vahvat vietit..Alkuperäinen kirjoittaja ap:miksi tulee monta kertaa nää mun vietit
höpö höpö hyvä auto onAlkuperäinen kirjoittaja Unohda :koko auto Audi on saksalaisten citikka
Olen mä muitakin autoja ajanu kyllä mutta tähän asti audi kaikista paras ei oo ongelmia ollu vielä ja onneksi ei tartte itse tehdä huoltohommia vaan kuskaan liikkeeseenAlkuperäinen kirjoittaja päätön:aapee on miehensä aivopesun perusteella päättänyt että audi on paras, mielipidettä on vaikea todistaa vääräksi.
mä en uskaltais väittää mitään merkkiä paremmaksi sen perusteella että osaan sitä ajaa ja tankata ... :attn:
ja osaan mä muutakin tehdä ku ajaa ja tankata... öljynvaihto onnistuu ihan itseltäni plus muut pikku hommat.Alkuperäinen kirjoittaja Ap :Olen mä muitakin autoja ajanu kyllä mutta tähän asti audi kaikista paras ei oo ongelmia ollu vielä ja onneksi ei tartte itse tehdä huoltohommia vaan kuskaan liikkeeseenAlkuperäinen kirjoittaja päätön:aapee on miehensä aivopesun perusteella päättänyt että audi on paras, mielipidettä on vaikea todistaa vääräksi.
mä en uskaltais väittää mitään merkkiä paremmaksi sen perusteella että osaan sitä ajaa ja tankata ... :attn:
mä en henkilökohtasesti pidä bemaria yhtään minään, mutta käyppäs kokeilemassa sun audia vastaavaa bemaria niin tiedät mikä on hyvä ajaaAlkuperäinen kirjoittaja Ap :Olen mä muitakin autoja ajanu kyllä mutta tähän asti audi kaikista paras ei oo ongelmia ollu vielä ja onneksi ei tartte itse tehdä huoltohommia vaan kuskaan liikkeeseenAlkuperäinen kirjoittaja päätön:aapee on miehensä aivopesun perusteella päättänyt että audi on paras, mielipidettä on vaikea todistaa vääräksi.
Onk sulla jotain inside tietoo vai meinaakko alkaa tuunaamaan?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ootas vaan
Älä nyt vielä lopeta, kerro nyt vielä (kun jo konepeitosta aloitit), että milalnen on sun oma autos.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nyt loppu. miks helvetissä mä väittelen autoista mammojen kanssa kun voin miesten kanssa puhua asiaakin aiheesta
En pidä bemareista koska jokasessa bemarissa jonka oon nähnyt kavereilla on joko sähkö ongelmia tai sitten kanspahvi aina paskana...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nyt loppu. miks helvetissä mä väittelen autoista mammojen kanssa kun voin miesten kanssa puhua asiaakin aiheesta
Mä en oo tankannu autoa varmaan vuoteen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en uskaltais väittää mitään merkkiä paremmaksi sen perusteella että osaan sitä ajaa ja tankata ... :attn:
insidee, ei varmaan tänävuonna vielä...Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Onk sulla jotain inside tietoo vai meinaakko alkaa tuunaamaan?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ootas vaan
No jaa miehen kaverilla on ihan kivan näkönen bemari mut se ei aina käynnisty jos on pakkasta muuta vikaa ei ooAlkuperäinen kirjoittaja Ap:En pidä bemareista koska jokasessa bemarissa jonka oon nähnyt kavereilla on joko sähkö ongelmia tai sitten kanspahvi aina paskana...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nyt loppu. miks helvetissä mä väittelen autoista mammojen kanssa kun voin miesten kanssa puhua asiaakin aiheesta
Mutta juu mä jatkan nyt ihan rauhassa sen ohjaustehostimen etsintää josko mä löytäisin sen jostain ei muuten sulla olis sattumalta tietoo mistä sellasen vois löytää?
Makuasia. Jonkun mielestä sporttinen alusta on hyvä ajaa, toinen taas tykkää pehmeästä kyydistä. Riippuu ihan miten autolla haluaa ajaa. Sama kuin kaverini moitti autoani kun kiihtymistä ei huomannut mistään muusta kuin nopeusmittarista. Hänellä itsellään oli viimeisen päälle madallettu kova alusta. Hänen autonsa muuttui kohtuulliseksi vasta yli sadan nopeuksissa, alemmissa jokainen nyppy tuntui selkärangassa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en henkilökohtasesti pidä bemaria yhtään minään, mutta käyppäs kokeilemassa sun audia vastaavaa bemaria niin tiedät mikä on hyvä ajaaAlkuperäinen kirjoittaja Ap :Olen mä muitakin autoja ajanu kyllä mutta tähän asti audi kaikista paras ei oo ongelmia ollu vielä ja onneksi ei tartte itse tehdä huoltohommia vaan kuskaan liikkeeseenAlkuperäinen kirjoittaja päätön:aapee on miehensä aivopesun perusteella päättänyt että audi on paras, mielipidettä on vaikea todistaa vääräksi.
olisit käyny viime pääsiäisenä helsingissä kattomassa kun se oli ACS näyttelyssä...Alkuperäinen kirjoittaja pääätööönn..!!:Älä nyt vielä lopeta, kerro nyt vielä (kun jo konepeitosta aloitit), että milalnen on sun oma autos.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nyt loppu. miks helvetissä mä väittelen autoista mammojen kanssa kun voin miesten kanssa puhua asiaakin aiheesta
joku Mese ST?
..
laitan linkin, tuolla tyypillä on yhteyksiä italiaan ja sen maan systeemeihin. muuta ei tule mieleen...Alkuperäinen kirjoittaja Ap:En pidä bemareista koska jokasessa bemarissa jonka oon nähnyt kavereilla on joko sähkö ongelmia tai sitten kanspahvi aina paskana...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nyt loppu. miks helvetissä mä väittelen autoista mammojen kanssa kun voin miesten kanssa puhua asiaakin aiheesta
Mutta juu mä jatkan nyt ihan rauhassa sen ohjaustehostimen etsintää josko mä löytäisin sen jostain ei muuten sulla olis sattumalta tietoo mistä sellasen vois löytää?