Kertokaa mielipiteenne (auton osto)

• Viestiketjun aloittaja Sekava autoilija :D
  • Ensimmäinen viesti
..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja pääätööönn..!!:
..mä väittelen autoista mammojen kanssa..
..kerro nyt vielä (kun jo konepeitosta aloitit).....
olisit käyny viime pääsiäisenä helsingissä kattomassa kun se oli ACS näyttelyssä...[/quote]

Ahaa,weell, well...Detroit...

..mutta joo sulla on siis joku S cooper mini.. :D

päätön
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja pääätööönn..!!:
..mä väittelen autoista mammojen kanssa..
..kerro nyt vielä (kun jo konepeitosta aloitit).....
olisit käyny viime pääsiäisenä helsingissä kattomassa kun se oli ACS näyttelyssä...
Ahaa,weell, well...Detroit...

..mutta joo sulla on siis joku S cooper mini.. :D[/quote]

B)

Ap

Ihan nätti on tuo ja kun selailin nuita niin tässäkin olisi yksi mikä olis ihan siistin olonen. Tarttis mennä hiukan koeajelee ja testaamaan ettei tuu ostettua huonoa ainakaa :)

http://www.nettiauto.com/jaguar/s-type/2424255

Ap
En muutenkaan nyt tässä TAAS lisää ajateltuani oo iiihan varma että kannattaako mun ostaa tuota ku saisin halvemmankin auton ja varmasti tykkäisin... Ehkä oon ollu sit ahdasmielinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Ei audia, eiiiii!!!

Mulla ei oo mikään hyvä mielikuva audi kuskeista :snotty:
ei kai se auton merkki ihmistä muuta :eek:
milläs muuten ite ajelet :whistle:
Mulla on Passat ja Mondeo :D
:LOL: :LOL: :LOL: :ashamed:
Elä ny naura, molemmista jos ottaa parhaat ominaisuudet ni o helemee :LOL: Mondeolla on tosi hyvä ajaa kaupungissa ja Passatilla vuoristoteillä, kun siinä on jäykempi alusta :D Harmi vaan ettei pääse kunnolla kiihdyttelemään kun tiet on ihan piipistä :|

http://www.nettiauto.com/audi/a8/2455791
Ei se nyt kallis ole jos vertaa mitä niisätä pyydetään... Mut itse en noin kallista autoa ostaisi...
Ja miksei miehes voi sinun antaa käyttää sitä niin kuin tähänkin asti... :whistle:

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja samppa-74:
http://www.nettiauto.com/audi/a8/2455791
Ei se nyt kallis ole jos vertaa mitä niisätä pyydetään... Mut itse en noin kallista autoa ostaisi...
Ja miksei miehes voi sinun antaa käyttää sitä niin kuin tähänkin asti... :whistle:

noh, sitten kun tuo toinen audi tulee joskus kuntoon niin mies ei aio kahta kallista autoa kustantaa eikä käy että maksaisin auton bensat ja kaikki siihen menevät kulut vaikka olisikin hänen nimissään... kysyin tänään sitä ja ilmeisesti hänellä on hiukan huono päivä...

AP
Noup ei löytyny alkaa olee turhauttavaa mut no mies meni just pajalle kattoo tilannetta et josko se siitä sitten joskus. Toki saa laittaa linkkiä jos olis paikka mistä niitä sais :) aina parempi...

huoltomies
Alkuperäinen kirjoittaja Sekava autoilija :D:
Mies aikoo myydä meidän uuden auton vm-04 heti kun hän saa vanhan autonsa kuntoon ja kysyi nyt multa että haluanko minä ostaa sen kun niin tykkäänkin siitä mitä mieltä olette että otan n,30 000e lainaa että saan unelmieni auton :)
Se on audi a8 ajettu n100 000t/km, vm just tuo 04 ja automaatti mitään ei oo rikki ja huolto tehdään miehen laskuun ennen ostoa. Jonkin verran kuluttaa olisko ollu joku 13L/100km tai jotain tuohon suuntaan. ja tietty sitte kallis vakuutus kun ei oo bonuksia kun olis mun eka auto ja laina plus bensat ja huollot ja renkaat.

Oonko hullu jos ostan ton pois?
Miehen kaveri kyllä tekee siihen huollot halvalla että niihin ei mee pali paskookaa.
Et oo hullu jos ostat, mutta ne on todella hulluja, jotka ovat ostaneet Toyotan.

daef
Alkuperäinen kirjoittaja huoltomies:
Alkuperäinen kirjoittaja Sekava autoilija :D:
Mies aikoo myydä meidän uuden auton vm-04 heti kun hän saa vanhan autonsa kuntoon ja kysyi nyt multa että haluanko minä ostaa sen kun niin tykkäänkin siitä mitä mieltä olette että otan n,30 000e lainaa että saan unelmieni auton :)
Se on audi a8 ajettu n100 000t/km, vm just tuo 04 ja automaatti mitään ei oo rikki ja huolto tehdään miehen laskuun ennen ostoa. Jonkin verran kuluttaa olisko ollu joku 13L/100km tai jotain tuohon suuntaan. ja tietty sitte kallis vakuutus kun ei oo bonuksia kun olis mun eka auto ja laina plus bensat ja huollot ja renkaat.

Oonko hullu jos ostan ton pois?
Miehen kaveri kyllä tekee siihen huollot halvalla että niihin ei mee pali paskookaa.
Et oo hullu jos ostat, mutta ne on todella hulluja, jotka ovat ostaneet Toyotan.
:LOL:

?
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Noup ei löytyny alkaa olee turhauttavaa mut no mies meni just pajalle kattoo tilannetta et josko se siitä sitten joskus. Toki saa laittaa linkkiä jos olis paikka mistä niitä sais :) aina parempi...
http://www.fusti.fi/

Ei taida kovin helpolla löytyä, mutta tuolla näkyy olevan yksi v6-koneessa ollut vm. 2002 eli vähän vanhempi, mutta voi silti olla vastaava. 250 e.

Yhteistyössä