:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mulla on Passat ja MondeoAlkuperäinen kirjoittaja päätön:ei kai se auton merkki ihmistä muutaAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ei audia, eiiiii!!!
Mulla ei oo mikään hyvä mielikuva audi kuskeista :snotty:
milläs muuten ite ajelet
olisit käyny viime pääsiäisenä helsingissä kattomassa kun se oli ACS näyttelyssä...[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja päätön:..kerro nyt vielä (kun jo konepeitosta aloitit).....Alkuperäinen kirjoittaja pääätööönn..!!:..mä väittelen autoista mammojen kanssa..
Ahaa,weell, well...Detroit...Alkuperäinen kirjoittaja ..:olisit käyny viime pääsiäisenä helsingissä kattomassa kun se oli ACS näyttelyssä...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:..kerro nyt vielä (kun jo konepeitosta aloitit).....Alkuperäinen kirjoittaja pääätööönn..!!:..mä väittelen autoista mammojen kanssa..
sama mulla ton käyttöpelin kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Onkohan meillä nyt ap:n mielestä ihan paska auto,kun se on Ruotsalainen,mutta Saksasta tuotu? :|
Tuutko sä saamaan palautuksia?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sama mulla ton käyttöpelin kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Onkohan meillä nyt ap:n mielestä ihan paska auto,kun se on Ruotsalainen,mutta Saksasta tuotu? :|
saan joo =)Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tuutko sä saamaan palautuksia?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sama mulla ton käyttöpelin kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Onkohan meillä nyt ap:n mielestä ihan paska auto,kun se on Ruotsalainen,mutta Saksasta tuotu? :|
Elä ny naura, molemmista jos ottaa parhaat ominaisuudet ni o helemee Mondeolla on tosi hyvä ajaa kaupungissa ja Passatilla vuoristoteillä, kun siinä on jäykempi alusta Harmi vaan ettei pääse kunnolla kiihdyttelemään kun tiet on ihan piipistä :|Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin::ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mulla on Passat ja MondeoAlkuperäinen kirjoittaja päätön:ei kai se auton merkki ihmistä muutaAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ei audia, eiiiii!!!
Mulla ei oo mikään hyvä mielikuva audi kuskeista :snotty:
milläs muuten ite ajelet
sitten meillä on joku maanantai versio aina korjaamolla pakko se on pois vaihtaaAlkuperäinen kirjoittaja ap:höpö höpö hyvä auto onAlkuperäinen kirjoittaja Unohda :koko auto Audi on saksalaisten citikka
valitettavasti ei saa välittäjä(jos auton tuonti on sille liiketoimintaa) etkä sinä...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Me ei vissiin saada palautuksia kun ostettiin se välittäjältä
Alkuperäinen kirjoittaja samppa-74:http://www.nettiauto.com/audi/a8/2455791
Ei se nyt kallis ole jos vertaa mitä niisätä pyydetään... Mut itse en noin kallista autoa ostaisi...
Ja miksei miehes voi sinun antaa käyttää sitä niin kuin tähänkin asti...
Et oo hullu jos ostat, mutta ne on todella hulluja, jotka ovat ostaneet Toyotan.Alkuperäinen kirjoittaja Sekava autoilija :D:Mies aikoo myydä meidän uuden auton vm-04 heti kun hän saa vanhan autonsa kuntoon ja kysyi nyt multa että haluanko minä ostaa sen kun niin tykkäänkin siitä mitä mieltä olette että otan n,30 000e lainaa että saan unelmieni auton
Se on audi a8 ajettu n100 000t/km, vm just tuo 04 ja automaatti mitään ei oo rikki ja huolto tehdään miehen laskuun ennen ostoa. Jonkin verran kuluttaa olisko ollu joku 13L/100km tai jotain tuohon suuntaan. ja tietty sitte kallis vakuutus kun ei oo bonuksia kun olis mun eka auto ja laina plus bensat ja huollot ja renkaat.
Oonko hullu jos ostan ton pois?
Miehen kaveri kyllä tekee siihen huollot halvalla että niihin ei mee pali paskookaa.
Alkuperäinen kirjoittaja huoltomies:Et oo hullu jos ostat, mutta ne on todella hulluja, jotka ovat ostaneet Toyotan.Alkuperäinen kirjoittaja Sekava autoilija :D:Mies aikoo myydä meidän uuden auton vm-04 heti kun hän saa vanhan autonsa kuntoon ja kysyi nyt multa että haluanko minä ostaa sen kun niin tykkäänkin siitä mitä mieltä olette että otan n,30 000e lainaa että saan unelmieni auton
Se on audi a8 ajettu n100 000t/km, vm just tuo 04 ja automaatti mitään ei oo rikki ja huolto tehdään miehen laskuun ennen ostoa. Jonkin verran kuluttaa olisko ollu joku 13L/100km tai jotain tuohon suuntaan. ja tietty sitte kallis vakuutus kun ei oo bonuksia kun olis mun eka auto ja laina plus bensat ja huollot ja renkaat.
Oonko hullu jos ostan ton pois?
Miehen kaveri kyllä tekee siihen huollot halvalla että niihin ei mee pali paskookaa.
http://www.fusti.fi/Alkuperäinen kirjoittaja AP:Noup ei löytyny alkaa olee turhauttavaa mut no mies meni just pajalle kattoo tilannetta et josko se siitä sitten joskus. Toki saa laittaa linkkiä jos olis paikka mistä niitä sais aina parempi...