Kertokaa mielipiteenne (auton osto)

• Viestiketjun aloittaja Sekava autoilija :D
  • Ensimmäinen viesti
saat samaan rahaan uuden auton
elä hyvä ihminen osta noin vanhaa ja noin paljon ajettua autoa tohon hintaan!!! Olkoo vaikka merkki kuinka hyvä niin ei kannata...saat uuden autonki jo tohon hintaan, vaikka uuttakaan ei oo kovin fiksu ostaa, vaan tälläsiä uudenkarheita joissa hinta on tippunu jo 5-10000 ihan siitä syystä, että se on ajettu ulos kaupasta ja ajeltu sillä korkeintaan vuoden pari. Näin mie ainakin tekisin, ihan ehdottomasti! ei varmastikkaan audi merkkisiä mutta ihan hyviä perheautoja esim.toyota,ford,opel jne. perusautoja

Ap
niin on kuulemma v10 moottori eli pikku lambon moottori mä muistelinki jotenki ettei se noin iso ollu... eli sori ja korjaan...
eilen käytiin hakemassa sihen käytetyt recaron kuppipenkit oli ihan ku uudet eikä maksanu uusiin verrattuna pal yhtään :)

.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
niin on kuulemma v10 moottori eli pikku lambon moottori mä muistelinki jotenki ettei se noin iso ollu... eli sori ja korjaan...
eilen käytiin hakemassa sihen käytetyt recaron kuppipenkit oli ihan ku uudet eikä maksanu uusiin verrattuna pal yhtään :)
mutta audista on edelleen kyse, eli se remapttavakin siis audi, nähtävästi a8 myös?

siitähän tulee oikein teiniaudi :)

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
mutta audista on edelleen kyse, eli se remapttavakin siis audi, nähtävästi a8 myös?

siitähän tulee oikein teiniaudi :)

Rempassa oleva audi on s6 plus. eläkeläinen :D

ei ei
Mun mies osti mulle uuden auton,halusi siihen uudet talvirenkaat,automaatti vaihteen,peruutustutkan ;) ja kaikkee muutakin ja vähä pääl 26 tuhat maksoi!!! siis mieti -09 vuoden auto!! Älä vaan osta noi vanhaa noin kalliilla kun voit uudenkin ostaa sillä summalla!

Yhteistyössä