"vieras"
Lueppas se Näkijän maailma. Siellä selostetaan niitä testejä ja kokeita. Kyllä vain voi mitata.:headwall: :headwall: :headwall:
Radioaaltoja voi mitata tieteellisillä menetelmillä. Henkimaailmaa ei.
Lueppas se Näkijän maailma. Siellä selostetaan niitä testejä ja kokeita. Kyllä vain voi mitata.:headwall: :headwall: :headwall:
Radioaaltoja voi mitata tieteellisillä menetelmillä. Henkimaailmaa ei.
Jos asia on sinulle noin kiusallinen ja päänsärkyä tuottava, eikö ole parempi olla lukematta?Miten sitten yksikään tiedeyhteisö ei tästä tiedä mitään?
Ei siinä kyllä muutenkaan ole mitään ihmeellistä, että lapsilla sattuu olemaan samannimiset mielikuvitusystävät, mutta mistä voit olla varma ettei vanhempi ole kertonut asiasta nuoremmalle?Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan;25381322:Voin sanoa, ettei todellakaan ole Eihän siinä muuten mitään ihmeellistä olisikaan
Mä en tiedä mitä siinä hennassa on ollu, mutta mun tytär ei vieläkään mielellään puhu siitä. Meni eilenki ihan oudon näköiseksi kun otin henna puheeksi kaikkien näiden vuosien jälkeen. Jotenkin nykyään ehkä pelkääkin sitä hennaa, ainakin se näytti siltä. En puhunut asiasta sen kummemmin enää kun se ei ollut ollenkaan hyvä asia.Ei siinä kyllä muutenkaan ole mitään ihmeellistä, että lapsilla sattuu olemaan samannimiset mielikuvitusystävät, mutta mistä voit olla varma ettei vanhempi ole kertonut asiasta nuoremmalle?
No kun et kerta seurannu sitä Paranormaalit Lapset - tv-sarjaa, niin et ole saanut sieltä vinkkejä, miten kantsii suhtautua lapsiin, jotka näkevät henkimaailman.Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan;25381532:Mä en tiedä mitä siinä hennassa on ollu, mutta mun tytär ei vieläkään mielellään puhu siitä. Meni eilenki ihan oudon näköiseksi kun otin henna puheeksi kaikkien näiden vuosien jälkeen. Jotenkin nykyään ehkä pelkääkin sitä hennaa, ainakin se näytti siltä. En puhunut asiasta sen kummemmin enää kun se ei ollut ollenkaan hyvä asia.
Voin olla varma ettei ole siskolleen puhunut siitä tytöstä ollenkaan.
No tää menee taas jankkaamiseksi mut jos et vietä lapsesi kanssa joka sekunti kuunnellen mitä hän puhuu kenellekkin niin et kyllä voi olla varma ettei ole mitään sanonut.Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan;25381532:Mä en tiedä mitä siinä hennassa on ollu, mutta mun tytär ei vieläkään mielellään puhu siitä. Meni eilenki ihan oudon näköiseksi kun otin henna puheeksi kaikkien näiden vuosien jälkeen. Jotenkin nykyään ehkä pelkääkin sitä hennaa, ainakin se näytti siltä. En puhunut asiasta sen kummemmin enää kun se ei ollut ollenkaan hyvä asia.
Voin olla varma ettei ole siskolleen puhunut siitä tytöstä ollenkaan.
mä en tiedä uskonko edes mihinkään yliluonnolliseen mutta oikeestaan uskon että jos totta puhut nii ehkä teillä oli joku. oliko perheesi kohdannut kuolemaa? jos ei niin miten 4v tollasta muuten keksii. ei meidän 4v ainakaan hoksais tollasia puhua..Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan;25374672:Meidän esikoinen on aina ollut aika herkkä ja on aika intuiivinen ihminen muutenkin. Onneksi nuo höpinät hennasta jäi kokonaan pois silloin muuton yhteydessä. Se Henna oli meinaan joka päivä meillä ja joskus kuuntelin keskusteluja mitä lapsi kävi tämän hennan kanssa huoneessaan. Joskus oli pitkiä aikoja hiljaa ja kuunteli, sitten saattoi vastata "se on varmaan ollu kauheeta" tai "miten talot voi vaan hajota" Hennan isän nimi oli ollut Pekka...äidin nimeä en enää muista, enkä sitä siskonkaan nimeä. Se muistan että tämä pekka oli kuollut ulkotöissä ja kerran tyttö tuli ihan kyyneleissä mun luo kun henna oli kertonut niin surullisia asioita. Tottakai mä tivasin että mitä "no sen äitikin on kuollut ja hennalla on sitä ihan kauhee ikävä, siitä on niin kauan kun ne on nähny, kun henna oli oikeesti olemassa niin kauan aikaa sitten"
Tämä tyttö on kyllä nykyisin ihan normaali ja en todellakaan mennyt mukaan niihin henna höpinöihin.