Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Äiti"
Minun pieni 3-vuotias poikani näkee enkeleitä. Monesti ennen nukkumaanmenoa hän katselee kattoon ja sanoo että, tuolla on "pikkuisia", jotka leijuu. Otin yhteyttä erääseen tunnettuun meedioon ja hän sanoi näiden pikkuisien olevan enkelilapsia. Itsekin olen erittäin intuitiivinen sekä selvätietoinen välillä. Näen myös asioita joskus kuvien kautta.

enkelityttö
kummityttöni oli 3 v ja menin sairaalaan. Olin hämmentynyt ja toipilas, mutta peittelin sitä kaikin tavoin, koska olin niin sairas että kärsin sairaudentunttomuudesta, fyysinen sairaus. Yhtä-äkkiä tyttö otti silmälasini pois tuijotti läheltä minua silmiin ja sanoi on sulla vaikeeta!! Itse olen nähnyt enne unia, ja joskus unessa jopa väitellyt viestintuojan eli isäni kanssa että ei se saa noin mennä! .-)) Tunnen ihmisen selvästi jos toinen ihminen kokee jotain voimakasta, omissa nahoissani. Unessa katselen myös itseäni ja aamulla ajattelen että olenas hassu kun tuolllain koen. Aavistan työpaikat tai näen unen jossa kirjoitan sopimuksen, unisymbolit ovat tuttuja jo monista unista. Joku opas juttelee minulle ja pari kertaa hän on ns huutanut että varmasti toimin niin kuinon hyväksi, veljeäni piti varoittaa isäni kuolemasta, ja ääni pääni sisällä hoki vain että varoita varoita varoita kunnes sanoin että isä ei syö enää...ja veli hokasi. Samana iltana isä kuoli ja veli ajoi autolla lujaa, että olisi vielä nähnyt elossa, mutta ei ehtinyt...isäni läsnäolon aistin kuoleman jälkeen kirkossa, ja se voima yllätti täysin. Meinasi itekä lujaa ja se olili ollut outoa konfirmaatio tilaisuudessa. ääni opas on pelastanut minut sakoilta, joka on pieni juttu sekä myös hän on hokenut älä nukahda, ennekuin olin sairaalassa...apua tulee ja olen vain kiitollinen. vain pari kertaa vähän liikaa. toimin sosiaalialalla ja oli ns helpompaa kun aistit varoitti tai kertoi minkälainen asiakas on ....ei mitään sattunut mutta aina aistit oli oikeassa.

"Näkijä"
Niinhän se on, että lähes kaikilla on jonkun asteisia "yliluonnollisia" taitoja, mutta useimmat ovat itse, tai heiltä on joku muu ne latistanut lapsena, kun ei ole silloin hyväksytty, että ko. taitoja esitellään.

On siis olemassa:
1. Selvänäkö, (näkee mielessään kuvia, tapahtumia, symboleja, ihmisten auroja, kehon sairauksiakin jopa).

2. Selväkuulo (joko oikeiden korvien kautta äänenä tai mielessään kuulee esim laulua, sanoja, lauseita, meteliä...).

3. Selvätunto (tuntee/saa tietoa kun esim. käsillään tunnustelee jotain, tai vaikka ihmistä kättelee, tai jonkun vaatetta tai esinettä koskee tms.).

4. Selvätieto (saa vain yhtäkkiä tiedon, jonka tuntee varmuudella oikeaksi. Esim. yhtä varma tieto kuin, että liikennevaloissa on kolme eriväristä valoa.

5. Selvätunne (esim. kylmät väreet, tai tuntee toisen ihmisen tunteet tuntee itsessään tai toisen kivut tms.)

6. Selvähaju ( voi tuntea esim. ruusun tuoksun tai piipun hajua, vaikke niitä ole lähelläkään. Esim. meedion lahjoilla varustettu voi tuntea vainajan käyttämän hajuveden tms, josta tietää, että ko. henki on lähellä. Jotkut myös näkevät ja kuulevat vainajahenkiä).

Oma 3-v lapseni näki kuolleen pappansa. Pappa lapseni sanojen mukaan tuli vain pöydän ääreen, kun olimme aamupuurolla. Lapseni hymyili papalle ja vastasi: "on". Pappa oli kysynyt, onko puuro hyvää. Sitten lapsi vilkutti vähän yläviistoon kun pappa lähti. Itsekin selvästi isäni energian tunsin, ja hänen partavetensä haistoin siinä tilanteessa, mutta en vielä silloin nähnyt.

Toinen lapseni näki metsässä pienen tontun, joka olikin eri näköisissä vaatteissa kuin tontut yleensä. Lapseni oli silloin 6-v. ja hänen silmänsä loistivat, kun hän kertoi tontusta. Hän oli näyttänyt isälleen kädellään missä tonttu seisoi. Itse en ollut mukana.

tuttavilla_ongelmia
Minulla on eräs uskovainen tuttavaperhe. Siellä heidän 7-vuotias lapsi alkoi kokemaan näkemään vuosi aikaisemmin juurikin kaikenlaisia henkimaailman juttuja. Perheen äiti kertoi minulle, että on salaa rukoillut lapsen puolesta (ei niin, että lapsi kuulisi sitä).

Äiti sanoi monta kertaa rukoiltuaan nähneensä, että lapsen takana seisoo tumma hahmo ja ikään kuin yrittää saada lapsen valtaansa (en ole varma, onko nähnyt sen ikään kuin näkynä vai seuraavan kerran lasta tsekatessaan.. mutta lapselle ei tästä ole kertonut eikä lapsen kuullen asiasta puhunut). Lapsi välillä saa myös todella erikoisia raivokohtauksia, ryntää hakemaan puukon ja yrittää viillellä itseään ja muita. Ovat käyttäneet lasta lääkärissä, mutta eipä siitä paljon ole apua ollut. On kuulema ylivilkas lapsi.

En oikein tiedä, mitä ajatella asiasta. Lasta ei ole myöskään kastettu, jos sillä nyt on jotain merkitystä asian kannalta.

"Vieraana"
Minulla on eräs uskovainen tuttavaperhe. Siellä heidän 7-vuotias lapsi alkoi kokemaan näkemään vuosi aikaisemmin juurikin kaikenlaisia henkimaailman juttuja. Perheen äiti kertoi minulle, että on salaa rukoillut lapsen puolesta (ei niin, että lapsi kuulisi sitä).

Äiti sanoi monta kertaa rukoiltuaan nähneensä, että lapsen takana seisoo tumma hahmo ja ikään kuin yrittää saada lapsen valtaansa (en ole varma, onko nähnyt sen ikään kuin näkynä vai seuraavan kerran lasta tsekatessaan.. mutta lapselle ei tästä ole kertonut eikä lapsen kuullen asiasta puhunut). Lapsi välillä saa myös todella erikoisia raivokohtauksia, ryntää hakemaan puukon ja yrittää viillellä itseään ja muita. Ovat käyttäneet lasta lääkärissä, mutta eipä siitä paljon ole apua ollut. On kuulema ylivilkas lapsi.

En oikein tiedä, mitä ajatella asiasta. Lasta ei ole myöskään kastettu, jos sillä nyt on jotain merkitystä asian kannalta.
Erikoista että uskovaisessa perheessä noin, siis ilmeisesti äiti uskoo pahojen henkien yrittävän saada lapsen valtaansa. Rukoilu on hyväksi, ja lasta ei saa pelotella. Myös se on hyvä että käyneet lääkärissä. Jos asiat noin, vaikea uskoa että ylivilkkaus selittäisi. Voi olla vakavampaa ongelmaa henkisellä puolella tai sitten tosiaan henkimaailman puolelta jotain...vaikea uskoa että kasteen puuttuminen tuota aiheuttaisi. Ihme juttu. Onko suvussa jotain okkultismin harrastajia?

Yhteistyössä