Kerrotaanko itsestämme jotain sellaista mitä ei ole aiemin kerrottu?

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Innostuin tänään asiasta, josta muu perheeni ei juuri innostunut.
Tosiasissa he anelivat minua lopettamaan :whistle:
Mistäs asiasta sitä on tullut innostuttua? :whistle:


Kumma kyllä, meillä käy joskus samoin. En kyllä ymmärrä miksi. :saint:
kehtaanko kertoa, muistelin vanhoja kansakouluaikasia lauluja ja lauloin
lapsille kaikki muistamani vanhat suomalaiset kansanlaulut ja maakuntalaulut.

Aimo annos melankoliaa ja mahtipontisuutta.

Eivät juuri syttyneet tytöt
:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Eivätkö usko sua? Höh, onpa kummaa sakkia! :eek:



Pssst.... Meillä ovat joskus väittäneet samaa, minusta. :whistle: :saint: Mutta harhoja kuulevat täälläkin päässä. B)
Eivät usko, hyvä etteivät naura tärviölle itseään joka kerta kun alan rohkeasti puolustamaan itseäni :'(

Kylläpä ovat julmia. :'( Tälläisen keksi-ikäisen rouvan oikeudentajuun ei uppoa tuollainen. Se on huutava vääryys. |O


Mut kosta niille ja ala lakkoon. :whistle: Älä tee mitään kotihommia ennenkuin pyytävät kauniisti sulta anteeksi ja lupaavat olla haukkumatta enempää. B)


:saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Innostuin tänään asiasta, josta muu perheeni ei juuri innostunut.
Tosiasissa he anelivat minua lopettamaan :whistle:
Mistäs asiasta sitä on tullut innostuttua? :whistle:


Kumma kyllä, meillä käy joskus samoin. En kyllä ymmärrä miksi. :saint:
kehtaanko kertoa, muistelin vanhoja kansakouluaikasia lauluja ja lauloin
lapsille kaikki muistamani vanhat suomalaiset kansanlaulut ja maakuntalaulut.

Aimo annos melankoliaa ja mahtipontisuutta.

Eivät juuri syttyneet tytöt
:xmas:
:LOL: Meillä mukulat pääsisivät helpolla, liekö muistan ainoatakaan. :D Onneksi google on olemassa. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Eivätkö usko sua? Höh, onpa kummaa sakkia! :eek:



Pssst.... Meillä ovat joskus väittäneet samaa, minusta. :whistle: :saint: Mutta harhoja kuulevat täälläkin päässä. B)
Eivät usko, hyvä etteivät naura tärviölle itseään joka kerta kun alan rohkeasti puolustamaan itseäni :'(

Kylläpä ovat julmia. :'( Tälläisen keksi-ikäisen rouvan oikeudentajuun ei uppoa tuollainen. Se on huutava vääryys. |O


Mut kosta niille ja ala lakkoon. :whistle: Älä tee mitään kotihommia ennenkuin pyytävät kauniisti sulta anteeksi ja lupaavat olla haukkumatta enempää. B)


:saint:
Täytyy vissiin rueta lakkoon, siinähän sitten oppivat :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Okei.

Mä inhoan isänpäivää, koska mulla on hirveä ikävä isääni, vaikka se onkin aika hirveä.

*huokaus*

Aika hyvä pienin lisäyksin. Minäkin inhoan isänpäivää, koska 7.11. tuli 12 vuotta isäni kuolemasta ja voi helvetti että joskus olisi isälle käyttöä.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Okei.

Mä inhoan isänpäivää, koska mulla on hirveä ikävä isääni, vaikka se onkin aika hirveä.

*huokaus*

Aika hyvä pienin lisäyksin. Minäkin inhoan isänpäivää, koska 7.11. tuli 12 vuotta isäni kuolemasta ja voi helvetti että joskus olisi isälle käyttöä.....
Mahdoinkohan mä naputtaa sulle yksityisviestiä täysin samaan aikaan kun sä näpyttelit tätä?

Iso :hug: , jokatapauksessa.

 
Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Putosin parvekkeelta kolmannesta kerroksesta.
Hui! :eek: Kuin pahasti kävi?
Hengissä ihmeen kaupalla. Lonkkiin hiusmurtumia, otsa auki 5cm alueelta (kyllä se kallo on valkoinen :D), asfaltti-ihottumaa... Silmät turposivat umpeen jne. Kaikkea pientä vaan. Seuraavana päivänä pääsin jo kotia, heti kun olin antanut tikata otsan kiinni :whistle:
 
Fleur de la Cour
Höh, hiukan vaikea keksiä mitään mitä en olis jo sanonut täällä.. no okei luurankoja kyllä löytyy, mutta joitakin asioita en vaan koskaan aiokaan paljastaa. No okei, tätä ette varmaan tiedä, vaikka mä olen melko sanavalmis ja aika hyökkäävä persoona niin en osaa koskaan sanoa oikeita asioita jos joku miespuolinen tulee kiinnostuneena mun luo tekemään tuttavuutta, olen kuulemma perin juurin rasittava mieheni sanojen mukaan sillä vaikka en yhtään tykkäiskään tyypistä niin en osaa sanoa ei mihinkään. Viime vuonna eräässä mieheni työpaikan iltatilaisuudessa jossa olin avecina niin mieheni alainen yritti käpälöidä minua enkä osannut edes pistää vastaan, vaikka muuten kyllä saan suuni auki, harrastan jopa politiikkaa ja ohjaan mielelläni kaikkia lähimmäisiäni siihen suuntaan joka minusta on se oikea. Ja kun mun mieheni vähät välittää baarissa minusta, sitä kiinnostaa työpaikan juhlissakin eniten ylempiensä nuoleskelu niin mut pelasti miehen ystävä joka oli sellanen todellinen mies jollaista mä oikeasti tarvitsisin mua vahtimaan. No niin tulihan paljastettua, mä tarttisin miehen joka vahtisi mua.

Ai niin voinhan mä oikeestikin paljastaa yhden asian mitä en oo koskaan sanonut vielä palstalla. Mulla oli tänä syksynä kortti hyllyllä kuukauden verran :ashamed:
 

Yhteistyössä