Höh, hiukan vaikea keksiä mitään mitä en olis jo sanonut täällä.. no okei luurankoja kyllä löytyy, mutta joitakin asioita en vaan koskaan aiokaan paljastaa. No okei, tätä ette varmaan tiedä, vaikka mä olen melko sanavalmis ja aika hyökkäävä persoona niin en osaa koskaan sanoa oikeita asioita jos joku miespuolinen tulee kiinnostuneena mun luo tekemään tuttavuutta, olen kuulemma perin juurin rasittava mieheni sanojen mukaan sillä vaikka en yhtään tykkäiskään tyypistä niin en osaa sanoa ei mihinkään. Viime vuonna eräässä mieheni työpaikan iltatilaisuudessa jossa olin avecina niin mieheni alainen yritti käpälöidä minua enkä osannut edes pistää vastaan, vaikka muuten kyllä saan suuni auki, harrastan jopa politiikkaa ja ohjaan mielelläni kaikkia lähimmäisiäni siihen suuntaan joka minusta on se oikea. Ja kun mun mieheni vähät välittää baarissa minusta, sitä kiinnostaa työpaikan juhlissakin eniten ylempiensä nuoleskelu niin mut pelasti miehen ystävä joka oli sellanen todellinen mies jollaista mä oikeasti tarvitsisin mua vahtimaan. No niin tulihan paljastettua, mä tarttisin miehen joka vahtisi mua.
Ai niin voinhan mä oikeestikin paljastaa yhden asian mitä en oo koskaan sanonut vielä palstalla. Mulla oli tänä syksynä kortti hyllyllä kuukauden verran :ashamed: