Käviskö itsekseen ranskan puhuminen? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Nyt keksin yhden tosi nolon jutun, moni on kertonut puhuvansa itsekseen,mutta minä vielä nokitan, puhun joskus itsekseni englantia *onko hölmömpää*
Jos osaa Itse asiassa olen kokeillut kyllä vähän sitäkin, kun utelen aina mitä lapsi on koulussa oppinut ja sitten yksinäni kehtaan koittaa lausuaAlkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Käviskö itsekseen ranskan puhuminen? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Nyt keksin yhden tosi nolon jutun, moni on kertonut puhuvansa itsekseen,mutta minä vielä nokitan, puhun joskus itsekseni englantia *onko hölmömpää*
No kun ei oikein enää edes osaa, siks täytyy välillä vähän reenata.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Jos osaa Itse asiassa olen kokeillut kyllä vähän sitäkin, kun utelen aina mitä lapsi on koulussa oppinut ja sitten yksinäni kehtaan koittaa lausuaAlkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Käviskö itsekseen ranskan puhuminen? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Nyt keksin yhden tosi nolon jutun, moni on kertonut puhuvansa itsekseen,mutta minä vielä nokitan, puhun joskus itsekseni englantia *onko hölmömpää*
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:No kun ei oikein enää edes osaa, siks täytyy välillä vähän reenata.
Tää oli ihana.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Nyt keksin yhden tosi nolon jutun, moni on kertonut puhuvansa itsekseen,mutta minä vielä nokitan, puhun joskus itsekseni englantia *onko hölmömpää*
Määkin nukkuisin säärystimet jalassa, mutta joku on hukannut ne. Kukahan lie? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mulla on kurkku kipee nytten :'(
nukun nykyään säärystimet jalassa.
mulla on syntymämerkki kasvoissa
oho! mein kolmevee voi tulla opettamaanAlkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:Meidän ekaluokkalaisella on viikonlopun läksynä kuperkeikan opettelu!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai niin yksi lisää. Mä en osaa tehdä kuperkeikkaa.
Opettaisko hän mullekin?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:oho! mein kolmevee voi tulla opettamaanAlkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:Meidän ekaluokkalaisella on viikonlopun läksynä kuperkeikan opettelu!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai niin yksi lisää. Mä en osaa tehdä kuperkeikkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Opettaisko hän mullekin?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:oho! mein kolmevee voi tulla opettamaanAlkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:Meidän ekaluokkalaisella on viikonlopun läksynä kuperkeikan opettelu!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai niin yksi lisää. Mä en osaa tehdä kuperkeikkaa.
Olisi siinä tytöllä urakkaa, opettaa vanha rouva kuperkeikkaamaan. Lieköhän vanha koira oppisi uusia temppuja? Meillä nuo mululat eivät takuulla suostuisi opettamaan mua, tietävät jo entuudestaan että oon toivoton tapaus. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Opettaisko hän mullekin?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:oho! mein kolmevee voi tulla opettamaanAlkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:Meidän ekaluokkalaisella on viikonlopun läksynä kuperkeikan opettelu!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai niin yksi lisää. Mä en osaa tehdä kuperkeikkaa.
joo ehdottomasti tai itse asiassa tuon kolmeveen mittasuhteet on vielä sellaiset että tekee kupperskeikan suorilta jaloilta, seiskavee tekee sellaisen kauniin ja sulavan, nilkat ojennettuina ja leuka pyörenä, jumppakuperkeikan, joten hän voisi olla parempi opettaja meillä kun kuperkeikkoja tehdään joka päivä
Mussa on samaa p.ilkunnussijan vikaa. Mua häiritsee joku pieni yksityiskohta ihan järjettömästi, mutta kaaosta ympärilläni en välttämättä huomaa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tämä on tosi oleellinen paljastus
Minulla on erittäin hyvä epäjärjestyksensietokyky, ja sen meillä kyllä huomaa.
Mutta hiukan tuollaista matonhapsunoikojan vikaa minussa on, en tosin oio
matonhapsuja -niistä viis. Mutta jos joku on vetänyt sälekaihtimen ylös niin
että se reuna on vinossa en voi olla samassa tilassa sitä korjaamatta.
Riippumatta siitä missä olen. :ashamed:
Ja mulla. Töissä, kun työkaveri kirjoitti rapsaa ja unohti laittaa pisteen lauseen perään, mua vaivasi se suunnattomasti ja oli pakko pistää siihen piste.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mussa on samaa p.ilkunnussijan vikaa. Mua häiritsee joku pieni yksityiskohta ihan järjettömästi, mutta kaaosta ympärilläni en välttämättä huomaa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tämä on tosi oleellinen paljastus
Voin kuvitella että olisin itsekin lisännyt tuon pisteen. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Ja mulla. Töissä, kun työkaveri kirjoitti rapsaa ja unohti laittaa pisteen lauseen perään, mua vaivasi se suunnattomasti ja oli pakko pistää siihen piste.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mussa on samaa p.ilkunnussijan vikaa. Mua häiritsee joku pieni yksityiskohta ihan järjettömästi, mutta kaaosta ympärilläni en välttämättä huomaa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tämä on tosi oleellinen paljastus
Ja mä omistan varmaan 10 pipoa. Joka talvi ostan uuden pipon. Pipot on kivoja. Ja säärystimet. Niitäkin on varmaan 8 paria.