Kerrotaanko itsestämme jotain sellaista mitä ei ole aiemin kerrottu?

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Nyt keksin yhden tosi nolon jutun, moni on kertonut puhuvansa itsekseen,mutta minä vielä nokitan, puhun joskus itsekseni englantia :LOL: *onko hölmömpää*
Käviskö itsekseen ranskan puhuminen? :saint:
Jos osaa :D Itse asiassa olen kokeillut kyllä vähän sitäkin, kun utelen aina mitä lapsi on koulussa oppinut ja sitten yksinäni kehtaan koittaa lausua :D

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Nyt keksin yhden tosi nolon jutun, moni on kertonut puhuvansa itsekseen,mutta minä vielä nokitan, puhun joskus itsekseni englantia :LOL: *onko hölmömpää*
Käviskö itsekseen ranskan puhuminen? :saint:
Jos osaa :D Itse asiassa olen kokeillut kyllä vähän sitäkin, kun utelen aina mitä lapsi on koulussa oppinut ja sitten yksinäni kehtaan koittaa lausua :D
No kun ei oikein enää edes osaa, siks täytyy välillä vähän reenata.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Ai niin yksi lisää. Mä en osaa tehdä kuperkeikkaa.
Meidän ekaluokkalaisella on viikonlopun läksynä kuperkeikan opettelu!
oho! mein kolmevee voi tulla opettamaan :D :D
Opettaisko hän mullekin? :whistle: :D

joo ehdottomasti :D tai itse asiassa tuon kolmeveen mittasuhteet on vielä sellaiset että tekee kupperskeikan suorilta jaloilta, seiskavee tekee sellaisen kauniin ja sulavan, nilkat ojennettuina ja leuka pyörenä, jumppakuperkeikan, joten hän voisi olla parempi opettaja :D meillä kun kuperkeikkoja tehdään joka päivä :D

Tämä on tosi oleellinen paljastus :whistle:

Minulla on erittäin hyvä epäjärjestyksensietokyky, ja sen meillä kyllä huomaa.
Mutta hiukan tuollaista matonhapsunoikojan vikaa minussa on, en tosin oio
matonhapsuja -niistä viis. Mutta jos joku on vetänyt sälekaihtimen ylös niin
että se reuna on vinossa en voi olla samassa tilassa sitä korjaamatta.
Riippumatta siitä missä olen. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Ai niin yksi lisää. Mä en osaa tehdä kuperkeikkaa.
Meidän ekaluokkalaisella on viikonlopun läksynä kuperkeikan opettelu!
oho! mein kolmevee voi tulla opettamaan :D :D
Opettaisko hän mullekin? :whistle: :D

joo ehdottomasti :D tai itse asiassa tuon kolmeveen mittasuhteet on vielä sellaiset että tekee kupperskeikan suorilta jaloilta, seiskavee tekee sellaisen kauniin ja sulavan, nilkat ojennettuina ja leuka pyörenä, jumppakuperkeikan, joten hän voisi olla parempi opettaja :D meillä kun kuperkeikkoja tehdään joka päivä :D
Olisi siinä tytöllä urakkaa, opettaa vanha rouva kuperkeikkaamaan. :D Lieköhän vanha koira oppisi uusia temppuja? :whistle: Meillä nuo mululat eivät takuulla suostuisi opettamaan mua, tietävät jo entuudestaan että oon toivoton tapaus. :saint:

Jos totta puhutaan, niin mä en ole ikinä edes kunnolla opetellut. Jostain syystä mä pelkäsin lapsena kuperkeikan tekoa, kuvittelin että niskat menee poikki. :whistle: :headwall:

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

Mussa on samaa p.ilkunnussijan vikaa. :whistle: Mua häiritsee joku pieni yksityiskohta ihan järjettömästi, mutta kaaosta ympärilläni en välttämättä huomaa. :xmas:

Mussa on samaa p.ilkunnussijan vikaa. :whistle: Mua häiritsee joku pieni yksityiskohta ihan järjettömästi, mutta kaaosta ympärilläni en välttämättä huomaa. :xmas:
Ja mulla. Töissä, kun työkaveri kirjoitti rapsaa ja unohti laittaa pisteen lauseen perään, mua vaivasi se suunnattomasti ja oli pakko pistää siihen piste.

Ja mä omistan varmaan 10 pipoa. Joka talvi ostan uuden pipon. Pipot on kivoja. Ja säärystimet. Niitäkin on varmaan 8 paria.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:

Ja mulla. Töissä, kun työkaveri kirjoitti rapsaa ja unohti laittaa pisteen lauseen perään, mua vaivasi se suunnattomasti ja oli pakko pistää siihen piste.

Ja mä omistan varmaan 10 pipoa. Joka talvi ostan uuden pipon. Pipot on kivoja. Ja säärystimet. Niitäkin on varmaan 8 paria.
Voin kuvitella että olisin itsekin lisännyt tuon pisteen. :saint:

Mä olen ihan sairan utelias :ashamed:
Minä inhoon semmosta että joku aloittaa jutun mutta ei kerro sitä loppuun, kuten esim. tässä ketjussa se kenguru juttu. Juttu kyllä aloitettiin mutta ei sitten vaivauduta kertomaan. Minun puolesta ois voinu jäädä aloittamatta |O
Mulla on ahtaanpaikan kammo :(
Haikailen vieläkin jollain tavalla mun ensirakkauteni perään vaikka minulla on perhe :/

oon ihan hirvee p.ilkunnussija(tää ei siis oo mikään salaisuus mun tutuille),esim.jos joku sanoo jotain ja sanat lauseessa on vaikka väärässä järjestyksessä mun on pakko huomauttaa :ashamed: ja kotona on kauhee kaaos mut jos tulee vieraita pakotan miehenki puunaan niin paljo ku kerkee,vierailla myös oion mattoja jne... :ashamed:

ja käyn kunnon vuoropuheluita itekseni...ja kikattelen...

Yhteistyössä