Kerrotaanko itsestämme jotain sellaista mitä ei ole aiemin kerrottu?

Nimimerkki
Olen kihlautunut 15-vuotiaana, mutta luopunut neitsyydestäni vasta 19-vuotiaana.. Kihlaus kesti vuoden. Pariin vuoteen en seurustellut. Tämä neitsyyden " vienyt" nuori mies ei edes tiennyt, että olen neitsyt ennenkuin jälkeenpäin.. Eipä tullut puheeksi, kun vasta olimme tavanneet ! Eihän noista asioista jutella tarvitse..

Olen sairastanut klamydian ja satiaiset. Tässäpä pahimmat salaisuuteni nimimerkillä !! T:Nuoruuden hairahduksista viisastunut uskollinen vaimo
 
Pakko kertoo toinenkin....tuli mieleen kun joku kerto et Wallu Valpio on yrittäny iskee sitä.
Miljonääri-sijoittaja Jussi Salonoja on yrittäny pokata mua :D Joo, ihan totta...
Juu...ja mun kaveri on sekstaillu Kimi Räikkösen kanssa kun Kimi alotteli seurusteluaan Jennin kanssa :$

Suuria paljastuksia :LOL: :LOL:
 
Pakko kertoo yks vielä... Sillon joskus 80-luvulla ku Riemukupla tuli leffikseen ja mutsi vei mut ja systerin sitä katsomaan. Me vollotettiin silmät päästä kun pelättiin että se riemukupla keikahtaa siitä sillalta sinne veteen. :LOL:
 
täähän onkin hauska...mitäs muuta vois paljastaa...Oon ollu kännissä/aineissa kaks kuukautta putkeen, oon ollu monta kertaa tappelussa, mun mies on melko tunnettu malli (ainakin jos vaatekuvastoja selailee...:)) ja oon n. 13v ollu vuoden psykiatrisessa hoidossa!Nyt oli kyllä tutuille hyvät tuntomerkit... :wave:
 
Kamalia paljastuksia lisää... Sarjassamme sisarrakkautta:

Mun systeri on meinannu kuristaa mut sellasella -mikä hitto sen nimi onkaan- jolla kiinnitetään vaikka kauppakassi fillarin tarakkaan.

Olen vetässy lenttarilla systeriä päin - onneks meni hitusen ohi.
 

Yhteistyössä