Kerrotaanko itsestämme jotain sellaista mitä ei ole aiemin kerrottu?

Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Mulla oli tänä syksynä kortti hyllyllä kuukauden verran :ashamed:
Kuinkas siinä nyt niin pääsi käymään? Oliko 40 alueella tuplasti liikaa?
Jäi hiukan alle tuplan neljänkympin alueella, mutta tuo oli koulun läheisyydessä ja mulla oli varastossa aiempia rikkeitä. Olis pitänyt saada kaksi kuukautta, mutta puhuin itselleni vaan kuukauden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:
Hmm. No olen entinen huippu-urheilija, ehkä olette nähneet minut tv:ssä :D
Et viittis kertoa lajia? :whistle: Minäkö utelias... :ashamed:
Se liittyy lumeen, enempää en kerro etten paljastu :p
Oot sie murtsikkahiihtäjä?

No, oon kertonut täällä olleeni aktiiviurheilija, mutta oikeesti olin ihan "oikee" kilpahiihtäjä, ja mut on kanssa voinu nähdä telsussa.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tämä on tosi oleellinen paljastus :whistle:

Minulla on erittäin hyvä epäjärjestyksensietokyky, ja sen meillä kyllä huomaa.
Mutta hiukan tuollaista matonhapsunoikojan vikaa minussa on, en tosin oio
matonhapsuja -niistä viis. Mutta jos joku on vetänyt sälekaihtimen ylös niin
että se reuna on vinossa en voi olla samassa tilassa sitä korjaamatta.
Riippumatta siitä missä olen. :ashamed:
Mussa on samaa p.ilkunnussijan vikaa. :whistle: Mua häiritsee joku pieni yksityiskohta ihan järjettömästi, mutta kaaosta ympärilläni en välttämättä huomaa. :xmas:
Ja mulla. Töissä, kun työkaveri kirjoitti rapsaa ja unohti laittaa pisteen lauseen perään, mua vaivasi se suunnattomasti ja oli pakko pistää siihen piste.

Ja mä omistan varmaan 10 pipoa. Joka talvi ostan uuden pipon. Pipot on kivoja. Ja säärystimet. Niitäkin on varmaan 8 paria.
Hei, kuulostaa tutulta. Se on sairaan rasittavaa jos joku kirjottaa päivämäärän esim. 30.11 < HUOMHUOM!, piste puuttuu!!!!!!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tämä on tosi oleellinen paljastus :whistle:

Minulla on erittäin hyvä epäjärjestyksensietokyky, ja sen meillä kyllä huomaa.
Mutta hiukan tuollaista matonhapsunoikojan vikaa minussa on, en tosin oio
matonhapsuja -niistä viis. Mutta jos joku on vetänyt sälekaihtimen ylös niin
että se reuna on vinossa en voi olla samassa tilassa sitä korjaamatta.
Riippumatta siitä missä olen. :ashamed:
Mussa on samaa p.ilkunnussijan vikaa. :whistle: Mua häiritsee joku pieni yksityiskohta ihan järjettömästi, mutta kaaosta ympärilläni en välttämättä huomaa. :xmas:
Ja mulla. Töissä, kun työkaveri kirjoitti rapsaa ja unohti laittaa pisteen lauseen perään, mua vaivasi se suunnattomasti ja oli pakko pistää siihen piste.

Ja mä omistan varmaan 10 pipoa. Joka talvi ostan uuden pipon. Pipot on kivoja. Ja säärystimet. Niitäkin on varmaan 8 paria.
Hei, kuulostaa tutulta. Se on sairaan rasittavaa jos joku kirjottaa päivämäärän esim. 30.11 < HUOMHUOM!, piste puuttuu!!!!!!! :D
:D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tämä on tosi oleellinen paljastus :whistle:

Minulla on erittäin hyvä epäjärjestyksensietokyky, ja sen meillä kyllä huomaa.
Mutta hiukan tuollaista matonhapsunoikojan vikaa minussa on, en tosin oio
matonhapsuja -niistä viis. Mutta jos joku on vetänyt sälekaihtimen ylös niin
että se reuna on vinossa en voi olla samassa tilassa sitä korjaamatta.
Riippumatta siitä missä olen. :ashamed:
Tätä on ihan pakko peesata. JA auta armias jos on vessapaperirulla telineessä väärinpäin... Sen käännän kyl aina. Ja muutenki oon jossain asioissa hirveen pikkutarkka, sitä ei kyl äkkiä kämpän perusteella uskois....

Mietin jotain paljastusta ja unohdin jo yhden mikä piti laittaa mut kerrotaan nyt vaikka että oon oppinu varustamaan hevosen valmiiks tunnille mennessä. Helmikuussa alotin ratsastuksen ja pelkäsin hevosia ihan hirveästi. Ja sitä en oo tainnu kertoo myöskään että mulla on hoitsu, tosin vaan torstaisin hoidan yhtä heppaa. :heart:
 
hiphei! Mä oon pienenä soittanu johki kakkosen studiolle/toimistolle/asiakaspalveluun tms. ja kysynyt, että voinko päästä sellaiseksi juontajaksi pikkukakkoseen.. silloin oli joku tyttö juontamassa siellä.. mua pari vuotta vanhempi. Niin aattelin vaan soittaa ja kysyä. Ei auennu mun tv-ura.. :kieh:
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Minua alkaa itkettää, jos kuuntelen oopperaa :ashamed:
Minä itken melko monelle tv-ohjelmalle. Samoin jos luen jotain liikuttavaa. En siis ääneen itke mutta kyyneleet valuu.
:whistle:
Lukemin myös. Siitä syystä tuo Reko&Tiina Lundanin kirja on edelleen kesken, vaikka sain se jo keväällä :ashamed:

 

Yhteistyössä