Kuinkas siinä nyt niin pääsi käymään? Oliko 40 alueella tuplasti liikaa?Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Mulla oli tänä syksynä kortti hyllyllä kuukauden verran :ashamed:
Jäi hiukan alle tuplan neljänkympin alueella, mutta tuo oli koulun läheisyydessä ja mulla oli varastossa aiempia rikkeitä. Olis pitänyt saada kaksi kuukautta, mutta puhuin itselleni vaan kuukauden.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kuinkas siinä nyt niin pääsi käymään? Oliko 40 alueella tuplasti liikaa?Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Mulla oli tänä syksynä kortti hyllyllä kuukauden verran :ashamed:
Vau! Mää en ikinä oppisi... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja MultiMamma:Harrastan rivitanssia =)
Oot sie murtsikkahiihtäjä?Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Se liittyy lumeen, enempää en kerro etten paljastuAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Et viittis kertoa lajia? Minäkö utelias... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Hmm. No olen entinen huippu-urheilija, ehkä olette nähneet minut tv:ssä
Höh, tuon mää tiesin jo ennestään.Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Olen pohjimmiltani ihana ihminen B)
Hei, kuulostaa tutulta. Se on sairaan rasittavaa jos joku kirjottaa päivämäärän esim. 30.11 < HUOMHUOM!, piste puuttuu!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Ja mulla. Töissä, kun työkaveri kirjoitti rapsaa ja unohti laittaa pisteen lauseen perään, mua vaivasi se suunnattomasti ja oli pakko pistää siihen piste.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mussa on samaa p.ilkunnussijan vikaa. Mua häiritsee joku pieni yksityiskohta ihan järjettömästi, mutta kaaosta ympärilläni en välttämättä huomaa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tämä on tosi oleellinen paljastus
Minulla on erittäin hyvä epäjärjestyksensietokyky, ja sen meillä kyllä huomaa.
Mutta hiukan tuollaista matonhapsunoikojan vikaa minussa on, en tosin oio
matonhapsuja -niistä viis. Mutta jos joku on vetänyt sälekaihtimen ylös niin
että se reuna on vinossa en voi olla samassa tilassa sitä korjaamatta.
Riippumatta siitä missä olen. :ashamed:
Ja mä omistan varmaan 10 pipoa. Joka talvi ostan uuden pipon. Pipot on kivoja. Ja säärystimet. Niitäkin on varmaan 8 paria.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Hei, kuulostaa tutulta. Se on sairaan rasittavaa jos joku kirjottaa päivämäärän esim. 30.11 < HUOMHUOM!, piste puuttuu!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Ja mulla. Töissä, kun työkaveri kirjoitti rapsaa ja unohti laittaa pisteen lauseen perään, mua vaivasi se suunnattomasti ja oli pakko pistää siihen piste.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mussa on samaa p.ilkunnussijan vikaa. Mua häiritsee joku pieni yksityiskohta ihan järjettömästi, mutta kaaosta ympärilläni en välttämättä huomaa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tämä on tosi oleellinen paljastus
Ja mä omistan varmaan 10 pipoa. Joka talvi ostan uuden pipon. Pipot on kivoja. Ja säärystimet. Niitäkin on varmaan 8 paria.
Tätä on ihan pakko peesata. JA auta armias jos on vessapaperirulla telineessä väärinpäin... Sen käännän kyl aina. Ja muutenki oon jossain asioissa hirveen pikkutarkka, sitä ei kyl äkkiä kämpän perusteella uskois....Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tämä on tosi oleellinen paljastus
Minä itken melko monelle tv-ohjelmalle. Samoin jos luen jotain liikuttavaa. En siis ääneen itke mutta kyyneleet valuu.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Minua alkaa itkettää, jos kuuntelen oopperaa :ashamed:
Minä ja :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:Minä itken melko monelle tv-ohjelmalle. Samoin jos luen jotain liikuttavaa. En siis ääneen itke mutta kyyneleet valuu.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Minua alkaa itkettää, jos kuuntelen oopperaa :ashamed:
Lukemin myös. Siitä syystä tuo Reko&Tiina Lundanin kirja on edelleen kesken, vaikka sain se jo keväällä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:Minä itken melko monelle tv-ohjelmalle. Samoin jos luen jotain liikuttavaa. En siis ääneen itke mutta kyyneleet valuu.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Minua alkaa itkettää, jos kuuntelen oopperaa :ashamed: