Kerrotaanko itsestämme jotain sellaista mitä ei ole aiemin kerrottu?

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä näin Ministeri Hyssälän reilu viikko sitten. :D
kerrankin minä tiesin jotain :saint: :wave:

Se nikki, joka muuten kuvaisi minua nykyistä paremmin olisi :patalaiskavätys :ashamed:
Sä olit eka joka kuuli tuon julkkisjuorun. :LOL: Ja tähän mennessä ainoa. :D Tuo nikki kyllä kuvais sangen hyvin minuakin. :saint:
 
Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Jussi Lampi yritti iskeä miut eilen jo kymmenettä kertaa :snotty:
Siis mitä!? Jussi Lampihan on ihana :p Ainakin tv:ssä...Emmä sitä livenä oo nähnykkään.
Kyllä se on charmantti, pieni mies :whistle: . Tavattiin joskus 2-3v sitten ekan kerran ja hää on harmaantunut hurjasti siitä mitä oli silloin. Eilen sain taas hänen numeron ja nyt se pisti jo mut erään näytelmän kutsuvieras listalle :D :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Jussi Lampi yritti iskeä miut eilen jo kymmenettä kertaa :snotty:
Siis mitä!? Jussi Lampihan on ihana :p Ainakin tv:ssä...Emmä sitä livenä oo nähnykkään.
Kyllä se on charmantti, pieni mies :whistle: . Tavattiin joskus 2-3v sitten ekan kerran ja hää on harmaantunut hurjasti siitä mitä oli silloin. Eilen sain taas hänen numeron ja nyt se pisti jo mut erään näytelmän kutsuvieras listalle :D :xmas:
Varo vaan ettet komeile seuraavan seiskan kannessa. :whistle: :D

 
äh
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja helinä:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Aviomieheni ei ole tulevan lapseni bio-isä, vaikka olemmekin olleet jo vuosia naimisissa. Meillä oli vajaan puolen vuoden ero viime keväänä. Ja sit viel yks juttu, menin alaikäisenä naimisiin.
tietääkö miehesi myös tuon?
No tottakai mieheni tietää että meillä oli ero! Joo erosin salassa miehestäni puoleksi vuodeksi,ettei miehenin tiennyt sitä, hohhoijjaa! :D
Voi jessus, helinä varmaan tarkoitti, että tietääkö miehesi, että lapsi ei ole hänen biologinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Jussi Lampi yritti iskeä miut eilen jo kymmenettä kertaa :snotty:
Siis mitä!? Jussi Lampihan on ihana :p Ainakin tv:ssä...Emmä sitä livenä oo nähnykkään.
Kyllä se on charmantti, pieni mies :whistle: . Tavattiin joskus 2-3v sitten ekan kerran ja hää on harmaantunut hurjasti siitä mitä oli silloin. Eilen sain taas hänen numeron ja nyt se pisti jo mut erään näytelmän kutsuvieras listalle :D :xmas:
Juu, hyvin pikkuinen ja siro :whistle:

Etkä? En oo kateellinen en..miten niin :snotty: Kuule, seuraavan kerran kun lähet viihteelle ni mie tu mukkaan.. ;) :D
 
Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:
Juu, hyvin pikkuinen ja siro :whistle:

Etkä? En oo kateellinen en..miten niin :snotty: Kuule, seuraavan kerran kun lähet viihteelle ni mie tu mukkaan.. ;) :D
Viihdyn ihan hyvin sen seurassa juttelemassa, kiva oli taas törmätä
:D . Seuraavaan kertaan menee aikaa, olot ei ole ihan kohdillaan ja ei vanha enää jaksa, mutta suunnataan sit kallioovaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:
Juu, hyvin pikkuinen ja siro :whistle:

Etkä? En oo kateellinen en..miten niin :snotty: Kuule, seuraavan kerran kun lähet viihteelle ni mie tu mukkaan.. ;) :D
Viihdyn ihan hyvin sen seurassa juttelemassa, kiva oli taas törmätä
:D . Seuraavaan kertaan menee aikaa, olot ei ole ihan kohdillaan ja ei vanha enää jaksa, mutta suunnataan sit kallioovaan :D
Mä olen sua vanhempi... ;) Tai ainakin niin oon kuvitellu.

Mulla alkaa edellis kerrasta oleen jo hieman liiankin kauan..Tän kuun lopussa tulee vuosi. Mutta toi neiti edesautto taukoo kyllä tietenkin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja helinä:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Aviomieheni ei ole tulevan lapseni bio-isä, vaikka olemmekin olleet jo vuosia naimisissa. Meillä oli vajaan puolen vuoden ero viime keväänä. Ja sit viel yks juttu, menin alaikäisenä naimisiin.
tietääkö miehesi myös tuon?
No tottakai mieheni tietää että meillä oli ero! Joo erosin salassa miehestäni puoleksi vuodeksi,ettei miehenin tiennyt sitä, hohhoijjaa! :D
Voi jessus, helinä varmaan tarkoitti, että tietääkö miehesi, että lapsi ei ole hänen biologinen.
No minähän jo sanoin että olen tullut meidän eron aikana raskaaksi, niin mietippä sitä.
 
Olen ollut 10 vuotta epätoivoisesti ihastunut erääseen poikaan :) Hän on entinen naapurini ja lapsuudenystävä..ihastuin häneen 8-vuotiaana ja olen valitettavasi vieläkin ihastunut :/ Hän on kaiken lisäksi varattu. Niin ihana nappisilmä :heart:
 

Yhteistyössä