Kerrotaanko itsestämme jotain sellaista mitä ei ole aiemin kerrottu?

Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
no mä olen kauhia elvis fani..kotona muutama taulu levyjä on paljon..ja elviksen leffoja..kuulun suomen elvis fanclubiin ja omistan pari kirjaa elviksestä jotka olenlukenut varmaan viidesti ..haaveilen että joskus pääsen graclandiin..koulussa tien musiikintyön joskus elviksestä ja sain kympin :D vaatenaulakkokin on sellainen missä on 4 kuvaa elviksestä.kitaran hommasin kun mäkin halusin opia soittamaan..heh..on vähän jäänyt..osaan ehkä nuotit :D
:wave:

minä myös!!!!
:wave: myös :D

 
lady of the lake
Oon seurustellu aikoinaan 5v erään metalbändin muusikon kanssa.
Mua on kosinut 4 miestä, joiden kanssa en ole mennyt naimisiin, mutta oma mieheni ei virallisesti koskaan vaikkakin kihloissa ollaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja saga79:
En osaa sanoa D ja R kirjainta peräkkäin. Esim. drinkki, R jää uupumaan vaikkei muuten ole ärrävikaa :/
Munkin sanomana se kuulostaa oudolta. Samoin jos peräkkäin on T ja R, esim Katri.
sama syndrooma :xmas: itsestä kuulostaa "ärrä" ääliömäiseltä...
Kuulostaakohan se muuten kuuntelijan korvaankin, vai tuntuukohan se vaan itsestä? Tässäpä mulle pohdiskelun aihetta. ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sitä Saa Mitä Tilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
mua on pyydetty missikisoihin ja valokuvamalliksi nuoruudessa mut mä olin kovis enkä tahtonut noihin mukaan =)
laitappa kuvaa itsestäs!!!
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Minttukissa_

siinä on ja nuoruuden kauneus(jos sitä edes oli) on tipotiessään... :ashamed: olenhan toki parikolmekymmentä kiloa lihonnut mennä vuosilta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja saga79:
En osaa sanoa D ja R kirjainta peräkkäin. Esim. drinkki, R jää uupumaan vaikkei muuten ole ärrävikaa :/
Munkin sanomana se kuulostaa oudolta. Samoin jos peräkkäin on T ja R, esim Katri.
sama syndrooma :xmas: itsestä kuulostaa "ärrä" ääliömäiseltä...
Kuulostaakohan se muuten kuuntelijan korvaankin, vai tuntuukohan se vaan itsestä? Tässäpä mulle pohdiskelun aihetta. ;)
Kerran eräs mies sanoi että puhelimessa mun "ärrä" kuulostaa hassulta :ashamed: :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitä Saa Mitä Tilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
mua on pyydetty missikisoihin ja valokuvamalliksi nuoruudessa mut mä olin kovis enkä tahtonut noihin mukaan =)
laitappa kuvaa itsestäs!!!
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Minttukissa_

siinä on ja nuoruuden kauneus(jos sitä edes oli) on tipotiessään... :ashamed: olenhan toki parikolmekymmentä kiloa lihonnut mennä vuosilta...
Asian vierestä. Sulla on ihan tajuttoman kauniit lapset! :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitä Saa Mitä Tilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
mua on pyydetty missikisoihin ja valokuvamalliksi nuoruudessa mut mä olin kovis enkä tahtonut noihin mukaan =)
laitappa kuvaa itsestäs!!!
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Minttukissa_

siinä on ja nuoruuden kauneus(jos sitä edes oli) on tipotiessään... :ashamed: olenhan toki parikolmekymmentä kiloa lihonnut mennä vuosilta...
Asian vierestä. Sulla on ihan tajuttoman kauniit lapset! :)
Ja ihan tavattoman ihana koira!!!!! (Mullakin 3 tyttöä, nöffi ollut, nyt jo poisnukkunut :'( Uudesta haaveillaan..)
 
mä en osaa uida ja mä pelkään vettä. asioilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa :)

eli mä pelkään vettä jos sitä tulee mun naamalle, mutta jos oonki jossain järvessä uimassa ( lue:kellumassa ja uimassa käsipohjaa ) ja sukellan niin se ei pelota.. lähinnä joku suihkussa oleminen pelottaa kauheesti...
 

Yhteistyössä