Kerrostalo, kauhea meteli yläkerrassa!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häiriintynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kauhulla oon kuunnellut kavereiden juttuja kun mummot valittaa heti isännöitsijälle jos naapurissa vedetään vessa hiljaisuuden jälkeen.

Eikä ainoastaan mummot...mun rakas ex-naapurini, saniteettipoliisi, oli noin nelikymppinen mies!

Tekikö siis oikeasti valituksen vessan vetämisestä? Miten noihin asioihin suhtauduttiin? saitteko huomautuksen vai oliko vessan vetäminen sallittua? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Olen yksin tytön kanssa, oliskin mies jonka vois lähettää!
Ja tää ei tosiaankaan ole mitään turhaa nipotusta, olen harvinaisen rento tyyppi mutta yritä tässä nyt sitten ottaa lunkisti..

Melu vaan jatkuu ja jatkuu :(
Taitaa tulla pitkä yö ja väsynyt aamu!

MENE SANOMAAN NIILLE |O
(anteeks :ashamed: )
Ja jos ei auta niin soita poliisille ja kerro, että yläkerrasta kuuluu kaamea mekkala, joka on kestänyt jo tuntikausia.
Se kotona istuminen nyt ei ainakaan edesauta mahdollisuuksianne nukkua tänä yönä.
 
Mutta vieppäs se lappu heti, äläkä vasta aamulla.. Mä kerran oisin menny valittamaan napuriin, kun melua kuului. Ei kehdanneet ovea avata, valotkin oli päällä ja selkeesti ääni sieltä kuulu. Niin kiikutin lapun luukusta.. Loppu siihen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Tekikö siis oikeasti valituksen vessan vetämisestä? Miten noihin asioihin suhtauduttiin? saitteko huomautuksen vai oliko vessan vetäminen sallittua? :D

Se otti kopion järjestyssäännöistään, toimitti sen mulle, oli alleviivannut hiljaisuutta koskevat kohdat ja kirjoittanut erilliselle lapulle selvennyksen siitä, että se koskee myös wc:ssä asiointia.
Ja pyysi minut kotiinsa näyttääkseen, miten vessan voi ääritilanteessa mahdollisimman äänettömästi ja oikeaoppisesti vetää :saint:

Isännöitsijä ja talkkari meinasivat pissiä housuunsa kun kuulivat tästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Ei todellakaan ainostaan mummot, meidän naapurissa asui ennen supervalittajat.
:(

Pyydän anteeksi kaikkien mummojen puolesta, ja tunnustan että muutkin voi valittaa. Tää olikin vaan kuulopuhetta kun mulla on tosiaan ne kivat naapurit :D

 
Mulla ei vaan yksinkertasesti oo munaa mennö, kauheet traumat parin vuoden takaa. Oon muutenkin just se hullu jolla on kuus turvalukkoa ovessa ja parvekkeen ovikin lukossa vaikka asutaan viidennessä kerroksessa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Juu'u:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Helsingissä on aika vaikea asua muualla kuin kerrostalossa...
Ei mua normaalit äänet haittaakkaan mutta jos joku yläkerrassa imuroi 15 min puolen yön aikaan niin ei se kovon normaalia ole. Jos ois vasn ollut toi vartti niin ok mutta kauhee kolina ja paiskonta koko aika :(

Itse sanoit, että muuta ongelmaa ei ole esiintynyt. 15 minuutin imuroinnin takia olet helisemässä? Ja kyllä se valitettavasti kuuluu normaalin elämisen ääniin, jos on esimerkiksi kaatunut pitkin lattioita jotain. Tuskin sinäkään haluaisit yön yli nukkua naapureiden takia, jos lapsesi olisi ripotellut muroja, sokeria, jauhoja tai jotain vastaavaa pitkin asuntoa?

meinaatko että lapsi on ollut "iltapalalla" puolenyön tietämissä..?! :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja ai että:
meinaatko että lapsi on ollut "iltapalalla" puolenyön tietämissä..?! :o

Noo...meillä olivat iltapalalla kello 23 jälkeen muutamankin kerran tällä viikolla :snotty:
Miksei voisi olla, lauantaina?
Me ei kyllä imuroitu tms :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Alkuperäinen kirjoittaja what:
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Soita naapurille puhelimella. Niin ei tartte lähtee yksin ovikelloa soittamaan.

Ai siis ettiä findista numero ja soittaa? :o

No, vaikka. samapa tuo lienee mistä sen numeron ettii. :xmas:

Niin no joo, mutta ajattelin lähinnä että kovempi homma siinä on kuin että kävis sanomassa. Mut joo ap tais sanoakin että ei uskalla. Eipä kyllä varmaan uskalla soittaakaan siis... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja what:
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Alkuperäinen kirjoittaja what:
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Soita naapurille puhelimella. Niin ei tartte lähtee yksin ovikelloa soittamaan.

Ai siis ettiä findista numero ja soittaa? :o

No, vaikka. samapa tuo lienee mistä sen numeron ettii. :xmas:

Niin no joo, mutta ajattelin lähinnä että kovempi homma siinä on kuin että kävis sanomassa. Mut joo ap tais sanoakin että ei uskalla. Eipä kyllä varmaan uskalla soittaakaan siis... :xmas:

Jos on ihan mielipuoli naapuri niin onhan siinä ainakin seinät välissä. En minäkään ihan hevillä lähtis ovikelloa yksin soittamaan, ainakaan tähän aikaan. Soittaa voisin jos kerran kovasti häiritsee.
 
No nyt on vartin ollut rauhallisempaa! Jotain illanviettoa siellä varmaan on kun kova puhernsorina ja musiikki kuuluu mutta noi vielä ymmärtää ja saa varmaan nukuttuakin.

Mutta ei mun mielestä tollanen ole hyväksyttävää eikä oikein muita kohtaan :(
entisessäkin asunnossa yläkerassa imuroitiin lähes joka päivä yhentoista aikoihin mutta se oli onneks nopesti ohi ja muuten oli oikein rauhallista.

Saispa tyttö nyt nukuttua :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kuule kyllä aika moni muukin valittais jos ei lapset pysty omassa kodissaan keskellä yötä nukkumaan!

Jos tollasta ei tapahdu usein niin tuskin valittais. Jos joku työtön yh mutsi olet niin sulla on aikaa päivällä nukkua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kuule kyllä aika moni muukin valittais jos ei lapset pysty omassa kodissaan keskellä yötä nukkumaan!

Voi juma, käy sanomassa jos risoo. Hereillä ne ainakin ilmeisesti on. En minäkään saanut eilen nukuttua, kun naapurin vauva huusi täyttä kurkkua koko yön ohuen seinän läpi, mutta sellaista se kerrostaloasuminen on välillä.

 
En ole työtön vaan hoitovapaalla ja päivällä en ehdi nukkumaan.
Vauvan itkulle ei vanhemmat voi mitään, läpi yön koluamiselle voi ja se on oma päätös rikkoa järjestyssääntöjä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
En ole työtön vaan hoitovapaalla ja päivällä en ehdi nukkumaan.
Vauvan itkulle ei vanhemmat voi mitään, läpi yön koluamiselle voi ja se on oma päätös rikkoa järjestyssääntöjä!

Kyllä sille itkulle jossain määrin voi. Ja voi tai ei, samaa melua se on silti.
 
Mitäs sille itkulle voi jos vaikka lapsi kipeänä tai koliikki? Tyynyä naamaanko pitäis tunkea?
Eikä todellakaan ole samaa melua, johan sen jo nyt kertoo sekin että lapsen itkusta et voi saada häätöä mutta yöllä jatkuvasti tahallisesti koluamisesta onneksi voi ja saakin.

 
Se meteli loppui silloin jo aiemmin, edelleen musiikki pauhaa ja puhe kuuluu kovana mutta niillä ei väliä kun tyttö on saanut nukuttua.

Vielä kun ite sais unen päästä kiinni...
 

Yhteistyössä