K
kk
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Kauhulla oon kuunnellut kavereiden juttuja kun mummot valittaa heti isännöitsijälle jos naapurissa vedetään vessa hiljaisuuden jälkeen.
Eikä ainoastaan mummot...mun rakas ex-naapurini, saniteettipoliisi, oli noin nelikymppinen mies!
Tekikö siis oikeasti valituksen vessan vetämisestä? Miten noihin asioihin suhtauduttiin? saitteko huomautuksen vai oliko vessan vetäminen sallittua?