Kerrankin huonepeli jonka pääsin läpi, ilman apuja

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
mä en saa sitä tekstiä siihen peilin palaan, oon ikuisuuden jo heilutellu tuota hiustenkuivaajaa siinä ison peilin edessä, ja peilissä siis jo lukee se teksti
Sit kun lukee isossa peilissä teksti, niin liiku oikeelle ja ota toisen kelt. tuolin kohdalta peiliin klikkaus sillä pienellä peilinpalalla :)
Siis hinkataanko sitä peilinpalasta sitä keltaisen tuolin edessä olevaa peiliä vasten vai klikkaillaan, jolloin se lentää aina takaisin entiselle paikalle. Kuuluuko keltaisen tuolin ja peilin näkyä kokonaan vai pikkuisen vaan oikealla?

Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn81:
auttakaa ny ton kamman kans, mikä sana siihen pitää tulla ja tarviiko tota lasinpalaa??
hthi ja tarttee lasinpalaa :) Tosin vasta sen jälkeen kun se kampa "jumittuu"...

vieras Miul tuli se teksti siihen kun klikkasin eka sitä peiliä eli lähemmäs ja sit pikkupalalla uudestaan - muistaakseni.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn81:
auttakaa ny ton kamman kans, mikä sana siihen pitää tulla ja tarviiko tota lasinpalaa??
Se kampa pitää saada oikeeseen kohtaan niiden kirjainten päälle, siirtele eri kohtiin ja kokeile aina sitä lasinpalaa päälle, ku se on oikeessa kohtaa, saat uuden vihjeen.

Alkuperäinen kirjoittaja sis:
mitä tehdään kammalla, mitä lasinpalalla, mitä kirjaimilla isossa peilissä? kokonainen selitys kiitos eikä hajanaisia vihjeitä...
Kampaa siirtelet niiden kirjaimien päällä jotka siulle avautuu kun aukaset tietsikasta niitä kansioita - kun on oikeessa kohdassa (4 kirjainta näkyy niiden lyhyempien piikkien kohdalla, välissä 1 tyhjä ) saat vihjeen eteenpäin lasinpalasen avulla kunhan lasinpalaseen saat näkyviin tekstin wiecar (eli sama kuin isossa peilissä ) .

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Alkuperäinen kirjoittaja sis:
mitä tehdään kammalla, mitä lasinpalalla, mitä kirjaimilla isossa peilissä? kokonainen selitys kiitos eikä hajanaisia vihjeitä...
Kampaa siirtelet niiden kirjaimien päällä jotka siulle avautuu kun aukaset tietsikasta niitä kansioita - kun on oikeessa kohdassa (4 kirjainta näkyy niiden lyhyempien piikkien kohdalla, välissä 1 tyhjä ) saat vihjeen eteenpäin lasinpalasen avulla kunhan lasinpalaseen saat näkyviin tekstin wiecar (eli sama kuin isossa peilissä ) .
ei onnaa ei

kiko
seurasta, en oo ennen pelannu, enkä toista kertaa pelaa, tää viä niin kauan aikaa... :)
Ja joo yli neljä tuntia pelasin, tein kyl jotain hommiakin välill,mut ulos pääsin! Jes!

Alkuperäinen kirjoittaja kiko:
seurasta, en oo ennen pelannu, enkä toista kertaa pelaa, tää viä niin kauan aikaa... :)
Ja joo yli neljä tuntia pelasin, tein kyl jotain hommiakin välill,mut ulos pääsin! Jes!
Ei kaikki oo näin pitkiä :)

Hyvät yöt kaikille, toivottavasti kaikki pääsee läpi. Siellä ohjelinkissä mikä on tässä ketjussa aiemmin on muuten näköjään aika kattavat ohjeet myös.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liikutetaanko sinä isossa peilissä jossa on jo teksti niin sitä lasinpalasta vai suihkepulloa? Kummassakaan tapauksessa ei tapahdu mitään!!!
Ei siinä peilissä enää mitään :) Vaan nyt lähdet sinne niiden kampaamotuolien luo ja sillä peilinpalalla toista peiliä vasemmalta laskettuna :)

minä
Liikutetaanko sinä isossa peilissä jossa on jo teksti niin sitä lasinpalasta vai suihkepulloa? Kummassakaan tapauksessa ei tapahdu mitään!!!
Ei sitä lasin palasta liikutella siinä isossa peilissä vaan siinä peilissä näkyvän peilipöydän peilissä.

noh
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ei sitä lasin palasta liikutella siinä isossa peilissä vaan siinä peilissä näkyvän peilipöydän peilissä.
mutmittään ei tapahdu!

minä
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mutmittään ei tapahdu!
Mut oletko sä lähteny pois siitä ison peilin luota? Sun pitää mennä sinne huoneen toiselle puolelle sen pöydän ääreen joka näkyy siinä isossa peilissä.

Yhteistyössä