Toinen huone, rikkinäinen peili, klikkaa peilin kulmaa, niin sieltä takaa se tulee.Alkuperäinen kirjoittaja prkl:Sanokaa nyt mistä sen lasinpalan saa ja MITEN!
Sieltä toisesta huoneesta peilin takaa. Se muuttaa kuvakulmaa lähemmäs peiliä kahdesti... äh, vaikee selittää!Alkuperäinen kirjoittaja prkl:Sanokaa nyt mistä sen lasinpalan saa ja MITEN!
ei mulla lasinpalassa sitä lue, vaan siellä isossa peilissäAlkuperäinen kirjoittaja pukama:nyt mun lasinpalassaki lukee tuo wiecar! muilla?
Kassakoneesta pitää eka käydä kattomassa kuva sieltä luukustaAlkuperäinen kirjoittaja NIIN:Kun oon siellä toisessa huoneessa, painan nuolta oikealle, tulen peilin eteen, klikkaan ja pääsen lähemmäs. Mutta aivan sama mitä sen jälkeen klikkailen, mitään ei tapahdu.
ootko käyny jo avaamassa kassakoneen, se ei mun mielestä onnistu, jos ei oo ensin nähny sitä kuvaa kassakoneessaAlkuperäinen kirjoittaja NIIN:Kun oon siellä toisessa huoneessa, painan nuolta oikealle, tulen peilin eteen, klikkaan ja pääsen lähemmäs. Mutta aivan sama mitä sen jälkeen klikkailen, mitään ei tapahdu.
eli aikana kuluksi käytin yhä uudestaa sitä kuivainta ja nyt en enää saa sitä edes, ja sen jälkee ilmesty lasinpalaa lukemaa seAlkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:ei mulla lasinpalassa sitä lue, vaan siellä isossa peilissäAlkuperäinen kirjoittaja pukama:nyt mun lasinpalassaki lukee tuo wiecar! muilla?
siis siihen peiliin käytit?Alkuperäinen kirjoittaja pukama:eli aikana kuluksi käytin yhä uudestaa sitä kuivainta ja nyt en enää saa sitä edes, ja sen jälkee ilmesty lasinpalaa lukemaa seAlkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:ei mulla lasinpalassa sitä lue, vaan siellä isossa peilissäAlkuperäinen kirjoittaja pukama:nyt mun lasinpalassaki lukee tuo wiecar! muilla?
kerro kerro!!!Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Yes, onnistui! ulos pääsin
jepAlkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:siis siihen peiliin käytit?Alkuperäinen kirjoittaja pukama:eli aikana kuluksi käytin yhä uudestaa sitä kuivainta ja nyt en enää saa sitä edes, ja sen jälkee ilmesty lasinpalaa lukemaa seAlkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:ei mulla lasinpalassa sitä lue, vaan siellä isossa peilissäAlkuperäinen kirjoittaja pukama:nyt mun lasinpalassaki lukee tuo wiecar! muilla?
No älä pidä hulluja jännityksessä!Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Yes, onnistui! ulos pääsin