Sit kun lukee isossa peilissä teksti, niin liiku oikeelle ja ota toisen kelt. tuolin kohdalta peiliin klikkaus sillä pienellä peilinpalallaAlkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:mä en saa sitä tekstiä siihen peilin palaan, oon ikuisuuden jo heilutellu tuota hiustenkuivaajaa siinä ison peilin edessä, ja peilissä siis jo lukee se teksti
ei pidä jäädäkkään, sitä tarvii vieläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:miksei mun lasinpala jää siihen? teittekö lasinpalalle mitään?
se menee siinä tietokonepöydän viereiseen oveen, jota ei kyllä näe mutta kyllä se siellä on..Alkuperäinen kirjoittaja pukama:sain vinkin ja kultasen avaimen, mutten saa ovia auki
Se ovi siel tiskin luona? Eli klikkaat sitä pikkumattoa että pääset siihen oven ja kassan "väliin"...Alkuperäinen kirjoittaja pukama:sain vinkin ja kultasen avaimen, mutten saa ovia auki
Siis mihin ei jää? Siihen tietsikan näyttöön kun on kampa "jumitettuna"?Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn81:ei munkaan lasinpala jää :kieh:
Lasinpalan saa sieltä lavuaarihuoneesta kunhan on saanu kassakoneen auki. Kuivaaja olikohan siellä myös..en oo ihan varma.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:Mistä sen la´sinpalan ja kuivaajan saa?
Kassakone on auki, mut en ymmärrä mitä pitäis tehdä??? *huokaus* =)Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Lasinpalan saa sieltä lavuaarihuoneesta kunhan on saanu kassakoneen auki. Kuivaaja olikohan siellä myös..en oo ihan varma.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:Mistä sen la´sinpalan ja kuivaajan saa?