Eikun sori, siis se puhelimesta saatu koodi ei mene siihen tietokoneeseen (3qz1dn22).Alkuperäinen kirjoittaja pop:se menee puhelimeenAlkuperäinen kirjoittaja herrrmo menee:Mun käyntikortista saamani koodi ei käy tietokoneeseen!!!
Toisesta huoneesta, peili takaa..Alkuperäinen kirjoittaja Kotilomami:Mistäs sen lasinpalan saa?? ei löydä ei.. :ashamed:
ei onnistu ja mun puhelimesta saamani koodi ei sovi koneelleAlkuperäinen kirjoittaja kiko:Toisesta huoneesta, peili takaa..Alkuperäinen kirjoittaja Kotilomami:Mistäs sen lasinpalan saa?? ei löydä ei.. :ashamed:
Juuh,sama vika ja sama lause!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Pauna:Sitä lasinsirua miekin yritän..herjaa vaan että rikkinäinen peili, rikkinäinen peili mut ei siitä mtn sirua irtoa.
Pääset, pääset, nuolilla normaalisti, mut kun näät sen oven, olet jo toisessa huoneessa takaisin, sitten klikkat lattiaa..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi en pääse sielt huoneest pois mis oli se lasinpala?
se on siellä peilin takanaAlkuperäinen kirjoittaja Pauna:Sitä lasinsirua miekin yritän..herjaa vaan että rikkinäinen peili, rikkinäinen peili mut ei siitä mtn sirua irtoa.
Voi juma... Toi q olikin g, sitä ei vaan näkynyt kännystä kokonaan. Kiero peli!!!Alkuperäinen kirjoittaja hermoraunio:Eikun sori, siis se puhelimesta saatu koodi ei mene siihen tietokoneeseen (3qz1dn22).Alkuperäinen kirjoittaja pop:se menee puhelimeenAlkuperäinen kirjoittaja herrrmo menee:Mun käyntikortista saamani koodi ei käy tietokoneeseen!!!
Entä kampa?Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Eli on lasinsiru, peilistä teksti ja partaterä käyttämättä...
Mallinuken hiuksistaAlkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:mistä löytyy partakoneen terä
Oliks se siel lavuaarihuoneessa pöytätason alla..Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:missä on mallinukke