Kerrankin huonepeli jonka pääsin läpi, ilman apuja

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Malla-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä tuubi ja käyntikortti? Enkä oo onnitunut löytämään yhtään koodia!
en muista mistä ne saa.. Mutta katoitko yhden oven yläpuolella olevasta kaiuttimesta? Sen ekan koodin saa sieltä käyntikortin takaa..joka käy kännykkään, josta saa koodin tietsikkaan, josta taas edelleen kassakoneeseen..
Mut toetokoneessahan on vaan jotain kirjaimia ja kassakoneeseen pitää olla numerot?
Jokaises tiedostos on oikeassa reunas sivunvierityspalkki,kokeile rullata sivuja alaspäin...
Se löytyy sen tiedoston alalaidasta jossa lukee number, sen avaat ja vierität sivusta palkkia alas niin löytyy se kassan koodi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lehmis:
Mun hermot ei kestä. Kärsivällisyys ehkä vielä riittäis, mutta on niin karmiva peli :eek:
Oonko mä tosiaan niin tollo,et mä en oo nähny mitään karmivaa????tai no jonkun sumun yhen peilin alareunas...
Toi musiikki on osa jännitystä ja ehkä se haamu, mut musan saa pois ja se haamu näkyy tosi vähä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Alkuperäinen kirjoittaja Lehmis:
Mun hermot ei kestä. Kärsivällisyys ehkä vielä riittäis, mutta on niin karmiva peli :eek:
Oonko mä tosiaan niin tollo,et mä en oo nähny mitään karmivaa????tai no jonkun sumun yhen peilin alareunas...
Toi musiikki on osa jännitystä ja ehkä se haamu, mut musan saa pois ja se haamu näkyy tosi vähä! :D
No ei ihme jos ei karmi,nyt vasta hokasin,et mul ei musat soi :LOL:

Mut jumissa oon ja kohta luovutan!!!

Mutta miten hitossa ton toisen oven saa auki?

Ootko saanu jo käytettyä peilin palan tai partaterän johonkin.Tai kerran käytetyn kamman????
No en!!! Mur! :kieh: :kieh: Mihinhän ne kävis.... :headwall:

Muoks. no sen partateränhän saa kiillotettua sillä ruosteenpoistoaineella, mut mitäs sitte?

Mutta miten hitossa ton toisen oven saa auki?

Ootko saanu jo käytettyä peilin palan tai partaterän johonkin.Tai kerran käytetyn kamman????
No en!!! Mur! :kieh: :kieh: Mihinhän ne kävis.... :headwall:

Muoks. no sen partateränhän saa kiillotettua sillä ruosteenpoistoaineella, mut mitäs sitte?
Mä oon naputellu kaikki paikat läpi tuloksetta...ei hajuakaan mitä pitäs tehä...

ja juu,kiillotettu on terä...

Yhteistyössä