Heips vaan kaikille! Siitä onkin aikaa, kun olen tällä puolella pistäytynyt. Jos TI käy täällä viellä lueskelemassa, niin haluaisin lähettää sinulle paljon lämpöisiä ajatuksia ja jaksamisia. On kyllä niin väärin, että olette joutuneet taas pettymään ;(
Hipsulle toivotan puolestani paljon ONNEA ja tervetuloa kirjoittelemaan ex-kermitteihin! Giallekin onnitteluja hyvistä ultrakuulumisista ja todella uskotaan, että kaikki menee nyt hyvin loppuun asti. Minulla oli tosi vaikeaa aikaa aina siihen asti, kunnes aloin tuntea liikkeet (vaikka siis itsekin olin käynyt monta kertaa jo ultrassa). Ei sille pelolle vaan mitään voi. Minullakin, kun on takana keskeytynyt keskenmeno eli sikiö oli kuollut jo monta viikkoa aiemmin, mutta keskenmeno vaan ei ollut alkanut, niin pelko siitä, että näin kävisi uudestaan, oli kova.
Tipitiitä en osaa suoranaisesti neuvoa, mutta sen tiedän täällä pitkään kirjoitelleena, että toisilla on kestänyt hyvinkin kauan ennen kuin menkat ovat alkaneet. Sen täällä on kyllä huomannu, että on todella yksilöllistä, miten oma kroppa palautuu keskenmenosta. Itselleni tehtiin kaavinta ja ekat menkat tulivat 4 viikon päästä. Jälitarkastuksessa minun gyneni kyllä sanoi, että joillakin voi kestää sen 8-10 viikkoa, ennen kuin tulevat ekan kerran. Ja vaikka siis ekat menkat tulivatkin minulla ihan normiajassa, niin sen jälkeen kierto meni ihan sekaisin ja sitten paria seuraavia menkkoja sainkin odotella melkein 50 päivää. Tai enhän minä niitä todellakaan odottanut, kun mielummin olisin tullut pian uudestaan raskaaksi, mutta kroppani oli vaan toista mieltä...
Tiuhti mikä sinulla on tilanne? Olisi kiva kuulla, miten teidän hoidoissa kävi.
Tuuli ex-kermiteistä