Kermit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
täältä myös sylillinen lohtuhaleja TI!!:lle
ei todella löydy enää sanoja.... :`(
Kaikkea hyvää toivon sulle ja miehellesi ja toivottavasti tammikuussa vihdoin selviää syy keskenmenoihin!!!!

Mites Tl oot pärjännyt?

Mulla on kaikki raskausoireet loppuneet.. Oon aika varma että kesken on tämäkin raskaus taas mennyt. En jaksa edes miettiä mitään. Ottaa vaan päähän. Kait se olis varattava polille aika..

Mutta Gia, sullahan näkyi sydänäänetkin jo!?!? Oireet saattaa vaihdella, joten älä nyt ihmeessä luovuta! Ei mullakaan ole mitään muita oireita kuin kuvotusta ja eilen vilkkui pirteä pikku sydän. Kannattaa tietenkin tarkastaa asia lääkärissä! Tsemppiä!

Angsteri kyllä se syke näkyi sillon viikko sitten. Pelottaa vaan ihan hirveästi :( Ajattelin mennä huomenna polille tarkistuttamaan tilanteen, ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi.

moi!
Ensinnäkin TI:lle ja Henskulille osanotto, ihan tuli itelläkin tippa linssiin kun luki teidän juttuja :( on se niin väärin! Ottaa aikansa, että asian kanssa pääsee jotenkin edes sinuiksi, että näin kävi.. koittakaa molemmat jaksaa ja kirjoitelkaa tänne, kun ahistaa, itseäni ainakin auttoi tämä ketju silloin kun oli km.
Mulla on nyt joku kp 21 ja justiinsa tikutin ovulaatiotestillä kaksi selkeää viivaa, hih! nyt täytyy ahkerasti mies kellistää seuraavinä parina päivänä, josko vaikka natsais kohdilleen tällä kertaa.

Moi!

Sitä vanhasta muistista tulee tänne katsoon tapahtumat. Eihän täältä voi pysyä pois :)

Gialle halaus, toivottavasti kaikki on kunnossa. Kävitkö siellä ultrassa?

Hipsulle puhaltelen plussa tuulia. Peukut pystyssä et tärppää.

Nyt pitää kiiruhtaa, terkkuja kaikille

Tl en käynyt ultrassa, koska raskausoireet palasivat. Enää ei ole pahoinvointia, mutta muita oireita kyllä. Perjantaiksi on varattu yksityiselle ultra-aika. Jännittää... En ole hirveästi miettinyt koko raskautta, kun vaikea atooppinen ihottuma on vaivannut. Ja kun raskaana lääkkeitä(minulle sopivia) ei saa käyttää. Olen sitten rampannut lääkärissä kerran viikossa ja maanantaina alkaa valohoidot.

Hipsu toivon kovasti että tärppää!!

Auttaisitteko avutonta...?
Mietin tässä, milloin menkkojen pitäisi alkaa? Niin, eihän sitä tietenkään kukaan varmasti voi tietääkään, mutta vähän teidän kokemuksia?
Keskenmeno oli siis syyskuussa,kuun puolivälin jälkeen, ei tarkkaa tietoa. Lääkkeet sain sairaalassa lokakuun 16.päivä,siitä viikon päästä oli tarkastus eli 23.päivä. Silloin lääkäri sanoi ovulaation olevan tuloillaan muutaman päivän sisään. Eikö tuosta mene yleensä se pari viikkoa milloin pitäisi menkat taasen tulla?
Toki hormoonit saattaa heitellä vielä...
Lähinnä ajan tällä takaa sitä, että milloin pitäisi raskaustestiä tehdä uuden raskauden varalle? Yritystä kun saatiin käydä jatkamaan heti, lääkärin suosituksesta.
Juu, olen kuullut, että voisi ne yhdet menkat odottaa, mutta me ei nyt niin tehty. : )
Odottelenko kuun loppuun ja teen testin, vai kuinka? Toki asia helpottuisi, jos ne menkat sieltä parin viikon sisään tulisi!
Jos joku viitsisi valaista asiaa? Kiitos!

Ultrassa on nyt käyty. Elävä, 9-viikkonen, vilkas sikiö siellä hillui..:) Saatiin kaksi kuvaakin. Toinen kuvista on otettu sivusta ja toinen ylhäältä. En saa hymyä pois naamalta.. Lasketussa ajassa mentiin kaksi päivää eteenpäin. Gyne sanoi että nyt voi alkaa relaamaan, koska kaikki näyttää just siltä miltä pitääkin..

Ajattelin nyt väistyä takavasemmalle, mutta jatkan kyllä taustailua ja käyn täällä kertoilemassa että miten menee..

Sen verran vielä, että älkää siskot luovuttako! Ja kaikille isot virtuaalihalit!

Ihan ensiksi Onnea gia hyvistä ultrakuulumisista!!!!!!!!! Onnellista odotusta ja tarrasukkia vielä, vaikka tuskimpa niitä tarvitaan =) !!

Henskuliina, itselläni ja monella muullakin on kestänyt km;n jälkeen viisi viikkoa että seuraavat kuukautiset ovat tulleet.. Mun mielestä voi kyllä testata jo silti "normi" kuukautisten alkupäivänä, eli n. neljä viikkoa tyhjennyksen jälkeen. Eikä siinä mitään vaikka heti rupeaa yrittämään jos kerran lääkärikin on sitä mieltä että näin käy, plussa onnea!! (Tiedän ainakin yhden pariskunnan joilla tärppäsi heti km;n jälkeen ja raskaus sujui hyvin finaaliin asti!)
Olen itse pyörinyt aikaslailla taustalla, joten en varmaankaan ole pahoitellut kokemaasi keskenmenoa.... joten lohtuhalit lähtee sinne!
Tämä ketju oli mullekkin aikanaan aikasmoinen henkireikä, kiitos siitä!! Vuosi on mulla siitä aikaa kun keskenmeno tuli. Ja vieläkin täällä heilun.... No, siinä nyt on muita syitä ollut, jotka nyt näyttäisi hieman helpottavan :)

Mukavaa (eli karmivaa Halloweenia!) viikonloppua kaikille! Ja Plussatuulia! +++

Gialle pari purkkia vauvaliimaa .. ole hyvä *ojentaa purnukoita* Ihanaa kuulla että vauveli voi hyvin ja kasvaa... Toivotaan nyt että pääset loppuun asti!

Vuosi sitten olin itse tällä palstalla ihan romuna... Silloin oli tosi mahtava porukka joka lohdutti ja kannusti...

Toivotan Papulle tsemppiä petihommiin... jotta sinäkin pääset tuonne toiselle puolelle.

Garmivaa Halloweenia
toivottelee senora ja ihime rv15+3

Gialle onnittelut!Tosi ihanaa!

Ja heti perään TI:lle pahoittelut. :( Tosi p*rseestä ihan suoraan sanottuna!!

Tuosta keskenmenon jälkeisestä testaamisesta (raskauden siis) niin voihan sitä testata kun siltä tuntuu. :) Ei se paljoa maksa. Toivotaan henskuliina että plussaisit pian uudestaan!

harvoin tulee tänne kirjoiteltua enää, mutta aina välillä käyn vakoilemassa... :)
PLUSSATUULIA!

Antzi 22 tasan

Gia,voi ihanaa!! ONNEA ONNEA!!
Jos tykkäät niin olet varmasti tervetullut tuonne ajatuksista odotuksiin-ketjuun! Itse kirjoittelen myös kesäkuisissa. Ja kermiteillähän on vielä oma ketju odotuspuolella.

Hentskuliina, mulla alkoi menkat 4 vk km:sta. Tsemppiä ja plussatuulia!

moi!
Onnea paljon gialle!!!! ihanaa! ite meen täällä jpssain kp 32/34...ei oo oikeen muuta oiretta, kuin että viikko sitten kun koitin vähän alkomahoolia ottaa niin laatta lensi jo parista lasillisesta..outoo. tämä tapahtui vielä kahdesti, toisella kerralla en saanu ees saunasiideriä alas..Tosin kuvitellusta/toivotusta hedelmöityksestä olis sillon kulunu vasta just ja just viikko. Voiko oireet tulla jo niin pian?
Ovistikkujen perusteella ajoitus olisi ollut oikea, mutta eipä aina niihinkään voi luottaa. On kyllä itellä sellanen olo, ettei ees oikeen jaksa toivoo, ku sieltä se täti varmaan viimeistään viikonloppuna ryysää.
Mutta mukavaakin on tulossa! ylihuomenna lähen Lontooseen veljeä moikkaan ja iskä jää laspin kansa kotiin ! jee pitkä viikonloppu siellä, ettei ehi paljon miettiä tätejä.