KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jeputijee, meikä se jatkaa tätä outoa toimintaansa :-)
Ja kyse on siis edelleenkin ovisbongauksen vaikeudesta.
Niinpä se tytskät nyt vaan oli, että se jälkimmäinen ovis oli vasta tosiaan OVIS, eikä mitään kiinnittymistä. Niinpä kohdussa näkyi sikiöpussi rv 5+3. Ja tietysti meikän tuurilla juuri sellaiset kriittiset päivät menossa, että ei vielä sydänäänet näy. Huomenna tai ylihuomenna voisi näkyä. Voihan pehva sanon minä :-/
Eli tarkoittaa käytännössä myös sitä, että tuulimuna EI OLE poissuljettu.
Toisaalta nyt siis tämän laskelman mukaan vahva viiva testiin tuli 14vrk oviksesta, joka on ihan hyvä merkki.
Mutta minä rautahermo en vielä tilannut uutta aikaa ultraan. En ole vielä päättänyt, että menenkö ennen np-ultraa vai en. Isännän mielestä ehdottomasti kyllä. Minä harkitsen.
En saanut tästä nyt mitään paniikkia, vaikka näin olikin. Tärkein oli mielenrauha siitä, ettei ainakaan ole kohdunulkoinen. Ihan tämän perheen takia pitää moinen vaarallinen olla poissuljettu.
Niin ja olen siis epäillyt, että keltarauhanen pollottaa oikealla puolella. Joo, arvaattekin varmaan kummalla puolella se oikeasti on :-) Aivan, vasemmalla. Ja iso olikin ;-)
Ja pusseja näkyi siis YKSI.

Tehis rv 5+3 (laitoin pakin päälle :-D )

No voihan kökkö! Se olisi ollut niin kiva nähdä se syke siellä. Mutta nyt rauhallisesti vaan etiäpäin, hyviä uutisiahan ne kuitenkin oli. Ehkä sun kannattais oman mielenrauhan vuoksi käydä vielä hiihtoloman jälkeen uudelleen ultrassa, tsekkaamassa että siellä on kehitystä tapahtunut.

Nyt täytyy mennä laittamaan puuroa tytölle. Ihanaa ilta kaikille ja huomiseen.

Ei ole ovisbongarin elämä helppoa ei... Pääasia kumminkin, että ei ole kohdunulkoinen ja sinulla on luottavainen mieli. Se on paljon se!

Illan jatkoja ja huomenna taas enemmän!

Tuuli

Tehis, ultrauutiset on kuitenkin hyviä! Raskaus on alkanut. Eiköhän siellä massussa ihan asukaskin ole.

Kirpulle vielä uudemman kerran onnittelut kotitestin plussasta!

Mun mukaan tarttui ruokakaupasta kahden liuskatestin paketti. Eikä siihen tullu toista viivaa vaikka kuinka silmä kovana tuijotti (se niistä tehohermoista!). Vaan toisaalta ohjeissa luki että "näyttää positiivisen tuloksen jo silloin kun kuukautiset on päivän myöhässä". Päivän mulla on myöhässä maanantaina. Mutta oishan siihen voinu tulla jo haamulainen... No, toisen testin teen sitte maanantaina jos tarvis.

Nyt ei muuta.

Höpsistä itselleni. Määhän ihan sekoilin taas vaihteeksi. Kirppua piti onnitella ihan ekaa kertaa plussasta (sekoitin sinut ja Pikku2:n - tympäännyin niin omaan yhden viivan tulokseen). Eli siis SUPERHYPERONNITTELUT PLUSSASTA :)

Safiiri, jonka tikku edelleen näyttää vain yhtä viivaa. Ei roskishaamua ei mitään. Kuka muuten tietää, mikä on tuon "Pregent stick" -merkkisen testin herkkyys?

Onnittelut Kirpulle POSITIIVISESTA testistä ! ! !

Täällä päivä on mennyt ihan normaaliin malliin.. Poitsu tosin on edelleen kipeä, ärsyttävää pientä lämpöä vielä illalla 37,5 astetta.. No, ei siis mene vielä huomennakaan hoitoon.. onneksi on mummo lähellä ja sairaseläkkeellä.. joten on tarvittaessa käytettävissä..

Töissä jo lähimmille työkavereille kerroin plussauutisen.. tiesivät edellisenkin, sekä keskenmenon.. Toivottelivat vain onnea, että kyytiläinen kestäisi matkassa.. Jotenkin vaan saa itse turvallisuuden tunnetta kun on ihmisiä, jotka tietävät tilanteestamme.. Omille vanhemmilleni meinasin huomenna kertoa.. mies oli jo eilen sännännyt isälleen ilmoittamaan.. Meillä on tää anoppiasetelma vähän hullunkurinen kun minä joudun kilpailemaan appiukon kanssa mieheni ajasta.. jne. En jaksa ruveta sitä nyt vatvomaan tai tästä tulis romaani.. Ei vaan tuo appiukko ole oikein samalla aaltopituudella minun kanssa..

Ei oireita.. jotenkin sitä alitajuisesti jännittää ja pelkää tuota vessassa käymistä.. ; (

Huomenia!

Voi harmi Safiiri, ettei edes roskishaamua :-(
En osaa sanoa tuon testin herkkyydestä. Toivotaan, että siihen toiseen pompsahtaa toinenkin viiva sitten joskus ensi viikolla... Peukut!

Minä eilen kerroin yhdelle ihmiselle, nimittäin tekstailin tuon gynekaverini kanssa. Häneltä vielä kysäisin, että onko tosiaan ok, ettei noilla viikoilla sydänäänet näy. On kuulemma ehdottomasti ok. Ja hän vielä onnitteli, joten varmaan puhui aikuisten oikeesti totta.
Toisaalta toinen puoli minusta vielä ihmettelee, että miten ne roskishaamut ym. tuli niin aikaisin. Se eka himmea viiva Apteekin testiin tuli 8vrk oviksesta. Ja tosiaan se vahva viiva sitten jo 14vrk kuluttua. Roskishaamut siis jo 2vrk ja 5vrk.
Mutta näin ne ovikset on aina ennenkin olleet. Eli vasta se viimeinen bongaus on oikeasti ollut todella ovis, vaikka olen luullut ties mitä. Myös ovistestissä vahvin viiva oli vasta silloin viimeisessä bongauksessa. Ja sikiöpussi tosiaan vastasi hyvin sitä viimeistä bongausta.
Mutta ihan rauhallisin mielin tästä edetään. En mä sitä hermoilemalla sinne ainakaan saa enkä myöskään pois :-) Onneksi ensi viikolla en paljon ehdi asiaa miettiä.
Anteeksi tämä oman navan pyörittely :-/

Mites Ninnin testailu??? Pliis, testaa tänään, että kuulen tulokset ennen reissua ;-)
Yli viikon joudun olemaan poissa linjoilta.
Ja sais tuo Senora kans matkaraporttinsa tulla kertomaan, MUR :-D

Nyt täytyy lähteä pyykkikonetta vielä laulattamaan. Se onkin veisannut keskiviikosta asti. Illalla pitää olla kaikki pakkaamiskunnossa. Palaillaan päivällä vielä astialle.

Tehis rv 5+4

Ai niin, piti vielä kysäistä, että mitkä Pikku2 sun rv:t on?
Oireiden vähyyttä minäkin olen ihmetellyt, mutta nuo viikotkin sitä vähän selittää. Tuntuu, että tissit alkaa taas vähän kipeytyä.

Huomenta kamut!

Pikku2:lle voimia pelon kanssa elämiseen! Tiedän tismalleen tunteen. Vessassa pitää eka tarkistaa phs ja sitten tarkkaan syynätä pyyhkimisen tulos. Jos siinä jotain vaaleanpunaiseen vivahtavaa näkyy, hyppää sydän kurkkuun. Toistaiseksi on selvitty ilman todellisia säikähdyksiä, mutta huokaisen helpotuksesta todennäköisesti vasta reilusti yli kahdennentoista viikon. Mullahan tuli vuotoa tyttöä odottaessa viikon 8 alussa, eli tässä raskaudessa saattaa tulevana viikonloppuna tulla vuotoa. Mutta nyt vaan positiivisin mielin eteenpäin, toivotaan että kaikki menee hyvin ja pikku kyytiläinen pysyy matkassa mukana loppuun saakka! Halauksia!
Pojallesi pikaista paranemista ja tsemppiä appiukon kestämiseen! Minä sinnittelen anoppini kanssa, joka on varmaan yksi maailman kaikkeuden ärsyttävimmistä ihmisistä. Toivon että hän olisi lukenut eilisestä Iltalehdestä sen keskenmenoartikkelin ja eritoteen kirjan kirjoittaneen lääkärin kommentin vauvauteluista. Anoppi perusteli utelunsa sillä, että hän aavisti asian. No herran jestas, kyllähän tässä varmasti ihan joka ikinen meidän lähipiiristä on aavistanut jotain kun mun vatsa pömpöttää niin mahdottomasti ja toiveissa on ollut jo pitkään saada toinen lapsi. Kaikki muut lähipiirin ihmiset ovat vaan tuhat kertaa hienotunteisempia ja fiksumpia, tietävät että asiasta kyllä kerrotaan kun sen aika on.

Huh, sorry tämä vuodatus. Mulla on vaan tunteet niin pinnassa ja anoppi ärsyttää ihan liikaa. Toivon etten joudu hänen kanssaa olemaan tekemisissä ihan hetkeen. Tulee varmaan sanottua jotain painokelvotonta... =/

Kyllä tuo meidän Tehis on aikamoinen rautahermo, ei voi muuta sanoa. Todella ihailtavaa! Ihanaa kun olet niin rauhallisin mielin vaikka tilanne ei ollutkaan ihan odotetun mukainen. Hyvältä kuitenkin näytti kun vauvanalku on ihan oikeassa paikassa ja siellä näkyi jo jotain. Peukkuja, peukkuja!

Pikku2:lle piti vielä oireista sanoa, että mulla on kummassakin "kunnon" raskaudessa oireet alkaneet kunnolla vasta siinä 7. viikon hujakoilla. Mä olen tässä raskaudessa oireillut enemmän vasta nyt tämän viikon. Viikkoja kasassa nyt 6+4. Oireettomuus ei ole siis missään nimessä huono merkki.

Me ei olla muuten vielä kerrottu kenellekään. Ehkä sitten tuon seuraavan ultran jälkeen, tai mahdollisesti vasta np-ultran jälkeen. Ei oikein jaksa sitä hössötystä mitä siitä seuraa. Tosin jos tämä turvotus jatkuu niin on kai kerrottava aikaisemmin.

Safiirille haleja! Sä oot kyllä ihana! =) Malttia maanantaille, sitten testaat uudestaan ja toivottavasti silloin tulee tihrustamattakin se toinen viiva siihen näkyviin.

Uutta gallupia tälle päivälle: pidättekö hiihtolomaa? Milloin ja mitä suunnitelmia teillä on?

Me ollaan ensi viikko lomalla kuten Tehiksen perhe. Lähdetään Tukholmaan ja ihan mökille rentoutumaan. Lomaa tässä kaipaakin kun ei meinaa hereillä pysyä. Tyttö tekee toisia poskihampaitaan ja on aika kärttyinen ja äidissä roikkuu kiinni kuin pikku takiainen. Saadaan sitten olla kunnolla yhdessä, ihanaa.

Aah, tänään on perjantai! JEE! Mukavaa viikon viimeistä työpäivää työläisille, Ompulle ihanaa kotipäivää kuten myös kaikille muille kotona oleville!

Tehis: Käy tuolla Tekayn sivuilla katsomassa koska sydänäänten pitäisi näkyä. Mun viikkojen mukaan sydänäänten olisi pitänyt kuulua 10.2, eli vain pari päivää ennen mun ultraa. Ultrassa kävin 6+1 ja tuolloin 10. päivä viikkoja oli 5+6.

On todella hyvä, että raskaus vastasi sulla juuri oikeita viikkoja siihen vikaan, oikeaan, ovisbongaukseen nähden. Hyvältä siis näyttää. Ja roskishaamut selittyy sillä, että sulla on tällä kertaa alkanut erittymään hyvin sitä r-hormonia ja testit ovat siihen jo aikaisessa vaiheessa reagoineet. Loogista eikös juu! =)

Kuten Pikku2:llekin kirjoitin, on mulla oireet alkaneet kunnolla vasta tällä viikolla. Niin ne alkoivat myös tyttöä odottaessa. Eli oireettomuus ei ole huono merkki.

Tsemppiä ja hyvää reissua teille!

Päästän teidät piinasta.. tein aamulla clearblue testin, samantien kun neste imeytyi testiin tuli vahva plussa! Oikeassa olitte! Kiitos siitä!

Olen jotenkin vain ihmeissäni, tässä kuussa ei yritetty yhtään ja seksiä oli tosi vähän, yks kerta kp 12, jolloin limat, ja sitten siitä joskus parin viikon päästä. Ei oikein halut ole kunnossa. Ehkä greippimehu tepsi?!

Oireita ollut nyt kolmatta päivää loputon jano, väsymys ja yöllä rinnat kipeät.. Niin miksihän rinnat oli vain viikon todella uhkeat ja kipeät, nyt vain hieman arat ja vähän oudot??

Menipäs omanapaiseski! :) Jätän plussajunan oven vielä auki, kuka tulee kyytiin seuraavaksi?

"Arki" on näemmä alkanut - heti ku mahollista täytyy avata kone :)

Ninnillä iloisesti alkanut aamu! Onnea onnea onnea vaan, plussatestin kun tehdä saat!! (täällähän näköjään runosuoni sykkii)

Mies piti mua illalla jo täysin höyrypäänä ku vähän väliä yllätti mut tiirailemasta sitä tikkua eri lamppujen valossa. Nyt aamulla luovutin ja nakkasin koko tikun roskikseen. Ai niin, sellanen piti kertoa, että ajettiin iltasella muutama kilometri Prismasta kotiin auton avaimet katolla!!! Onneksi mies ajo sen verran sievästi että nippu pysyi mukana. Mää en nimittäin yhtään muistanu laittaneeni ne katolle ku kiinnitin keskimmäistä lasta turvaistuimeen......... :o

Huomenia!
Ja heti kärkeen onnittelut Ninnille. Olinkin"satavarma" että plussaat. Mulla oireet: kylmä (nukun edelleen fleesetakki päällä), jano, vähän väsyttää ja rinnat hieman oudot. Vatsa varsinkin iltaisin turvoksissa. Ja yöllä tuntuu pahalta nukkua vatsallaan. Semmonen "mötti" tuntuu alavatsassa. Ja suussa hieman outo (metallin?) maku ajoittain...

Voi Tehis. Olin illalla ihan tulisilla hiilillä kun kone ei päästänyt mua Elleihin ja en päässyt lukemaan sun uutisia. No, eiköhän siellä kaikki ole ihan hyvin. Minä myös mietin tota alkuraskauden ultraa, mutta en tiedä. Meillähän on neuvolassakin ultra joten ekalla neuvolakäynnillä pääsee tsekkaa tilanteen. Tosin siihen on vielä aikaa. Voisin tietysti soittaa neuvolaan ja ruinata käyntiä ennen 9.viikkoa jolloin (8+) meillä on yleensä eka käynti. No, en tiedä. On aika levollinen olo tämän suhteen....

Hauskaa perjantaipäivää kaikille! Missähän se Senora luuraa?

Onnittelut Ninni83 ! ! !

Minä myös muuten join tuota greippimehua silloin alkion istutuksen aikoihin.. ; )

En minä noita oireita niin odotakkaan kun esikoista odottaessa ei oireita juurikaan ollut.. Ainoastaan hitaasti kasvava masu ja suonen vedot yöllä pohkeissa.. mutta siihen ne oireet viimeeksikin jäivät.. Nyt on kyllä tänä aamuna nipistellyt tuonne vasemmalle puolelle ja hieman huolestuttaa, mutta päivä kerrallaan..

Onneksi tulee viikonloppuna vieraita, joten saa tän asian hetkeksi taka-alalle..

Hauskaa viikonloppua niille jotka eivät pääse koneelle viikonloppuna.. itse käyn varmaan joka päivä piipahtamassa..

Ai niin RV:stä en tiedä.. meillä kun oli koeputkihedelmöitys.. varmistunee sitten ultrassa 5.3. Alkioiden keräys ja hedelmöitys oli 31.1/1.2. Alkion siirto oli 2.2. ja raskaustesti POSITIIVINEN 14.2.

Jos katson kesken menneen raskauden viikkoja niin nyt oltais ehkä jotain RV4..

Onnea Ninni !!! Kyllä nyt tosiaan on onnenviikko :)

Tehis se on mestari tuossa oviksen bongailussa.... pystyy muutella ovista vielä raskaana ollessaan... :))
Ihana kun näit sen, että raskaus on alkanut ja oikeessa paikassa, vaikka harmi oli, kun ei ihan sykettä vielä näkynyt.

Hyvä, että Safiirin arki taas rullaa, kun pääset meitä heti moikkaamaan ja kertomaan kuulumisia.
Älä nyt mitään johtopäätöksiä tee tuosta eileisestä testistä! On kuitenkin yli 4vrk liian aikaisin tehty, joten bdbd sinne

keitäs muita me jännäillään?! Senoraa ainakin, mutta eikös se ole vasta ensi viikolla..

Mua ei todella tartte jännäillä, kun noi mun "jännäyspäivät" on niitä, että jännään tuleeko luteaalivaiheeks 9 vai 10... joten keskittäkää voimanne ihan toisten jännäilyyn :)
Täällä oli tehtävä eilen ovistesti... oikeesti. Mulla tota limaa vaan tulee ja tulee ja tulee ja halut on ihan mielettömät.
Mutta ihan blanco se oli, joten uskon nyt että ovis oli viime lauantaina.
limaillaan nyt ja nautitaan tilanteesta (miehen kanssa ja KERTOMATTA limoista! )

hyvät viikonloput kaikille ja ISO hali!!
voikaahan hyvin te jo + testin tehneet ja muille hyviä piinailupäiviä, oviksen bongailuja ja miehenkaato hetkiä :)

kapris 29/33-34? (oviksesta laskien)

hitsi, rupeen mun kierto taas venymään ja venymään... ois pysyny siinä mukavassa alle 30

Joo, arki rullaa taas. Paitsi että täällä on vielä vähän liikaa purkamattomia pahvilaatikoita. Uuden kodin sisustamisessa hankalinta on keksiä kaikille noille tavaroille ( joita aivan varmasti tuun vielä jossain vaiheessa tarvimaan ;) ) paikat. Mies meni tänään ekaa kertaa töihin. Pääsee kotiin 2130, joten katotaan, mitä saan näiden kolmen kaksijalkaisen hyörijän ja kahden nelijalkaisen huiskaajan kanssa aikaan. Syönnin jälkeen nuorin menee päikkäreille, joten silloin on hyvää aikaa tuhota muutama pahvari. Toinen hyvä hetki on sitte iltasella lasten mentyä nukkumaan. Äsken nuorimman kanssa yhdessä laitettiin keittiön kaappiin laseja. Tai mää laitoin ja neitokainen laitto sanomalehtisyttyröitä jätesäkkiin.

Mukavaa perjantaita ja MAHTAVAN SUURET PLUSSAONNITTELUT NINNILLE! Ja ihanaa, että tuli vahva viiva heti! Teillä kyllä tärppäsi tosi nopeasti :) Onpas meillä nyt ollut plussarikas viikko; ex-kermiteissä alkaa olla jo tunkua huomaan.

Ja seuraavaksi kyytiin tuupataan varmaan sitten Safiiri? Älä nyt tosiaan vielä lannistu, nyt vaan purat laatikoita ahkerasti ja ensi viikolla testaat uudestaan. dbdbdbdb

Peetulle pahoittelut tädistä, mutta toisaalta varmasti ihan hyvä juttu, että tuli nuo yhdet menkat ennen tärppiä. Eli onnea yritykseen!

Katzu, oiskohan se tosiaan se täti tullut vihdoinkin?

Tehis, ihan järkeenkäyvältä ja hyvältä näyttää sinun tilanne; varmasti voit rauhallisin mielin nauttia lomasta! Jos kerta sikiöpussi vastasi sitä toista ovisbongausta ja muutenkin, kun sinulla koko ajan tuo viiva testissä vahvistui. Vielä kysyn, että mikä kp sinulla se ovis loppujen lopuksi oli? Ja silloin tuli siis se tosi vahva viiva ovistikkuun? Entäs mitä muuta sun kalenterimerkinnössä olikaan sen toisen ovisbongauksen kohdalla?

Hm täytyy tässä opiskella, kun kohta ollaan täällä kaksistaan Kapriksen kanssa pähkäilemässä oviksiamme. Tai siis tietysti Kapris, kyllähän minä USKON, että meillä molemmilla tärppää nyt, mutta varmuuden vuoksi. Olen vaan jotenkin kanssa melko skeptinen. Minulla ei niitä limoja ollut kuin sen yhden ainoan kerran, en sitten tiedä. Kävin muuten ostamassa myös niitä Clearbluen digitaalisia ovistestejäkin, kun en oikein sen viime kierron sähläysten jälkeen tiennyt, uskoako niihin mammksi testien viivoihin. Joo sekin näytti sitä LH-huippua, että kaipa minulla se ovis oli. Eihän se mitään takaa, mutta kaipa se on edes puoli voittoa minun tapauksessani, jos tulisi alle 40 päivän kierto. Luin muuten jostain ketjusta, että jollekin gyne oli sanonut, että mitä kauemmin raskaaksi tulo kestää, sen varmemmin on jotain häikkää jossain. Tuli taas vaihteeksi ihan lannistunut ja epätoivoinen olo :( Ja onhan se kyllä nähty täälläkin; vaikka välillä yksi päiväkin voi tuntua ikuisuudelta, niin kokonaisuudessaan minusta näyttää siltä, että melko nopeastihan meistä moni on raskautunut km:n jälkeen. Antaa varmasti toivoa taustaileville juuri km:n kokeneille! Joo ja sit ollaan me tahkoojat erikseen. Tarviskohan tuo tahkoojien ketju uusia jäseniä, tuntuu että täytyy täältä kohta siirtyä jonnekin muualle purnaamaan.

Senoraaaa???????????Missä olet? Tule nyt ilmoittautumaan ennen viikonloppua =)

Ei muuta kuin oikein ihanaa viikonloppua kaikille ja niille, jotka lähtevät lomille, mukavia reissuja ja yhdessäoloa! Meillä loma on vasta kuukauden päästä.

Tuuli

Pikakurkkaus ja onnitteluheippaus Kirpulle ja Ninnille!! Teilläkin tosiaan tärppäsi pian keskenmenon jälkeen, hyvä niin.

Tehikselle tsemppiä, meinas silmät pudota päästä kun luin mitä olit kirjottanut :) Mutta, eiköhän kaikki ole niinkuin pitääkin bd!

Omituiset ovisbongarit siis jälleen koolla :) Ite tein eilen hetken mielijohteesta ovistestin, vaikka ei tosiaan muuta tuntemusta kuin limoja on ollut. Kivuista ei puhettakaan, ehkä jotain painon tunnetta korkeintaan. Mutta siis ihan mielenkiinnosta, kun lääkäri sanoi tiistaina, että parin päivän kuluttua hän odottelis ovista, eli siis eilen. No, melkein tasavahvat viivat tuli. Ja tietenkään en saa nyt pariin kiertoon käyttää lugeja, kun olen menossa niihin kartoitusverikokeisiin maaliskuussa... no, tuolla wabissa jo kirjoitinkin, että keskityn (varmaan yksinäni..) odottamaan vauvaa vuosimallia -08. Ihan mukavaa oikeestaan mennä rennosti pari kiertoa, kun kumminkin on tullut veivattua tosissaan jo aika kauan..

Pakko lähteä siivoomaan, kun annettiin tilaisuus. Ja Safiiri kans, laatikot tyhjiks ja vähän äkkiä ;)!! Viikonloppuja!

Omppu; minäkin mietin tuota ovistani. Siis jos en olisi niin silmäkovana kytännyt niitä limoja, olis koko ovis mennyt ohi ihan huomaamatta. Ei ollut mitään kipuja, ehkä vähän sitä kuvailemaasi painon tunnetta ja limojakin siis vain yhdellä vessareissulla. Minäkin alan kyllä olla sillä kannalla, että kaikesta suurista toiveistani huolimatta, ei taida meille tulla vuoden 2007 vauvaa :( Mutta ei vaivuta epätoivoon näin perjantaina (tai muutenkaan), kyllähän niitä apuja on saatavilla ja monta oljenkortta vielä onneksi käyttämättä. Tsemppiä! Ja siivousintoa :)

Täällä taas ;)
Niin, mullahan 99 prosenttisesti on oviskivut oikealla, ja nyt ei siis siellä tunnu mitään, kun ei siellä todistetusti ole mitään kasvamassakaan. Siks kiinnosti, että tapahtuuko vasemmalla yleensäkään mitään hormonitasolla, kun ei missään tunnu ja todistetusti siellä kasvetaan. Ja mulla puolestaan limoja on ollut kyllä ihan menkoista lähtien reippaastikin.. Äsken tein testin, vahva plussa. Mut kuten sanottu, lugeja ei saa käyttää, joten hukkaan menee tämä kierto.. siihen ihmeeseen en usko, että nyt yhtäkkiä natsaiskin ihan luomuna, kaiken tän jälkeen. Mutta, tsempit meille tosiaan, kyllä me vielä onnistutaan!!