KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Gallup: Radio Nova täällä vinkuu... ja tatskoja 2 kpl

Naiset, auttakaa mua!!! Tein taas testin ja se hemmetin "viivan paikka" vaan tulee. Ehkä just sen sääntöjen salliman 5min. kuluessa. P..kele, mistä tässä on kysymys?? Viime yönä heräsin aivan tuskasen hikisenä, muina öinä olen palellut ja nukkunut fleese päällä... Tissit ja vatsa edelleen kipeät. Tänään ei kyllä ollut aamuvirtsa, ehkä 3. pissikerta... Siis ollaanko tässä raskaana vai ei??????

Nyt pitää mennä ruokkimaan lasta.

Mikäs koopee sulla Kirppu on? Voi olla että sitä hormonia ei erity vielä tarpeeksi niin että näkyisi kunnolla testissä, varsinkaan jos ei aamupisusta tee testiä. Höh, vaikea kyllä sanoa. Eikös sulla kuitenkin menkat ole jo myöhässä? En osaa muuta sanoa kuin tee uusi testi huomenna ja aamupissasta.
Tsemppiä! bd bd bd bd että sieltä kunnon plussa tärähtäisi.

Plääh, ei oikein iske täyspäinen opiskelu. Pakko painaa, mutta välillä täällä luurailemassa :-)

Kylläpä Kirppua nyt kiusaa tuo testihomma. Onko sulla testit ihan kunnossa, ettei ole pakkasessa jäätyneet??? Ei varmaan oikein muuta voi kuin odotella taas muutama päivä ja testata uudelleen. Millä testillä testasit muuten? Pitäiskö vaihtaa välillä testimerkkiä? Jotenkin kuulostasi kyllä siltä, että raskaana olet. Hormonit nyt vaan hitaasti nousee tai testissä joku vika :-) Toivottavasti saat sen vahvan viivan tikkuun PIAN!

Musta alkaa tuntua siltä, että olen erilainen "nuori" :-D Enemmän on tatskalaisia kuin tatskattomia vissiin meidän porukassa ;-)

Nyt jatkettava tuota kirjoittamista, pöh.

Mukavaa päivää kaikille! Ihan jännityksestä suolapatsaana olen täällä odottamassa Pikku2:n testituloksia. Huh!

Ja muutenkin on NIIN jännät paikat Kirpulla ja Ninnillä. Molemmille toivotan rautaisia hermoja, ei se helppoa ole, mutta ei auta kuin odottaa!

Ja Tehiksen ultra onkin sitten jo huomenna!

Mitäs galluppeja täällä on ollutkaan; hm... ei ole tatuointeja, radiojutussa olen vähän samoilla linjoilla kuin Tehis, kuuntelen vain autossa ja yleensä Novaa tai Iskelmää. Jaa ja konsertti... viime kesänä käytiin jossain, mut en nyt kyl muista, että missä, joku suomalainen. Me yleensä harrastetaan suomalaisia laulajia, ulkomaisista esiintyjistä olen käynyt varmasti viimeksi kuuntelemassa jotain nuoruudessa Ruisrockissa.

Joo ja sitä kuuluisaa omaa napaa; kerrankin on jotain kerrottavaa niin hehkutanpa oikein. Minulla oli OVIS eilen... EHKÄ :) Voi miten ihminen voi tulla tyytyväiseksi yksistä limoista. Kapris näyttää siltä, että teidän koneen piuhoissa on jotain vikaa, kun niin kauan kesti se limalähetys. Eilen iltapäivällä hämmästyneenä huomasin vessassa käydessäni, että mitä mitä jotain limaa näkyvissä. Sitten juoksujalkaa kotiin ja tikut esiin ja kaksi tasavahvaa viivaa tuli näkyviin. Hyvä, kun en hypännyt miehen päälle jo eteisessä, kun tuli kotiin. Nyt tarvii varmaan vielä koko loppuviikko varmistella... ja ehkäpä vielä ensi viikollakin :)

Tuuli kp 24

Voi Tuuli miten ihania uutisia! Mulla on hymy korvissa asti ja kylmät väreet menee pitkin kroppaa. JEE, sulle on tulossa ihan normikierto ja tietenkin, ehdottomasti se plussa n. 14 päivän päästä!

Hihiii. =)

Tatskagallupiin en olekaan vastannut, multakaan ei löydy tatskoja. Ihan kivoja musta, mutta ei mulle vaan oikein sovi.

Vielä täsmennystä radiogallupiin, mä kuuntelen myös lähes ainoastaan autossa radiota. Siellä soi useimmiten rock. Saatan myös kuunnella Groovea tai iskelmää.

Tehikselle tsemppiä opiskeluun.

Mukavaa päivän jatkoa!

Minä täällä käyn edelleen Jaakobin painia sen testin kanssa. Nyt on viiva vahvistunut jo suunnilleen samaksi kun kontrolliviivakin. Mutta eihän niitä saisi lukea 5min. jälkeen. Olen kyllä ehkä edelleen ajoissa, sillä bongattu ovis oli 3.2. eli kp 20 ja nyt siis 11 päivää oviksesta. Eli kuukautiset pitäisikin lienee olla vasta tulossa??? ehkä mun kierto sitten vähän heittelee, kun tänään siis kp 31. Eli onko kierto sittenkin 34? Minä kun en näistä ymmärrä hittookaan....

Nyt tää hermoilija lähtee kahveen keittoon kun se ainakin vielä maistuu.

Kirppu 3/27-30 ??? (tai mitä lienee...)

Pitkästä aikaa vilkuilin ketjuanne. Paljon onnea raskautumisesta ja hyvistä ultrakuulumisista :). Siis pakkohan tämän on nyt kestää (jo noin tilastollisestikin...). Kaikkea hyvää raskauteesi!

Toivoopi viimeisillään kärvistelevä Lovisa

Kiitos Lovisa! Ihanaa kun vielä jaksat muistaa. Snif, täällä tippa linsissä olen. =) Toivotaan tosiaan että tässä päästäisiin tällä kertaa loppuun asti.
Paljon onnea odotuksen loppumetreille ja tsemppiä h-hetkeen!

Kirppu: sun kierron pituus olisi tällä kertaa 34 jos ovis oli kp 20. Jos se viiva on tosiaan vahvistunut lähes kontrolliviivan vahvuiseksi, uskaltaisin jo varovaisesti onnitella. Jännää! Nyt yritä malttaa päivä tai kaksi ja tee testi aamupissasta. bd bd bd bd

Luurailija täällä taas:-) Näinköhän mun tavoite onnistuu, pitäis pullauttaa lisuri ennen vauvelia, hih. Tai en sen nyt painossa tarvii olla, mutta silleen viittä vailla. Synnärillä vois viimisiä oikolukuja tehdä, kun ei siellä mitään muutakaan tekemistä ole :-D

Kyllä toi Kirppu on kuule ihan selvä homma! Kierron pituudeksi tosiaan pitäis tulla se 34, jos kerran ovis ollut kp 20. Jos se viiva on siihen vahvaksi tullu ja siihen jääny, niin SITÄ se on. Mulla ne roskishaamutkin näkyy edelleenkin ja samoi ne muut plussatikut. Jos sulla siinä selvä plussa jököttää, niin VALTAVASTI ONNEA! Yes, helmikuun plussatili avattu. Ovi on nyt auki, ketäs tuupataan seuraavaksi kyytiin???

Kyllä oli aamuvuoro tuskainen.. Olin 6-10 töissä ja sitten käytin esikoisen lääkärissa kun on ollut jo monta päivää lämpöä.. Ei ollut onneksi korviin mennyt.. eli ihan normaalia lentsua vaan..

Soittelin siitä verikokeen tuloksesta ja se oli POSITIIVINEN !
Hoitaja kyseli vointia ja sovittiin ultra-aika 5.3.2007 klo. 11.00 joten jos ei mitään ihmeellistä niin sinne asti pitäs kärvistellä.. Vaikka tuntuukin inhottavalta sanoa, niin jo oli aikakin.. Toivottavasti kestää mukana..

Kiitos kaikille jännäyksestä ja peukutuksista.. ja HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ !

Voi onnea ja ihanuutta, tämähän on ilouutisten päivä. Täällä minä nyt kyynelehdin oikein kunnolla.

SUUREN SUURI onnitteluhali Pikku2:lle positiivisesta r-testistä! Suojelusenkeleitä lähetän varjelemaan pienokaisenne matkaa.

Hih, eipä tarvinnut kauaa odotella kysymykseen vastausta :-D

Voi vautsi! Valtavasti onnitteluja Pikku2 <3
Täällä on nyt kyllä ryntäys odottajien puolelle!

Ai niin, Tuuli. Hitsi mä oon onnellinen sun LIMOISTA :-)
Mutta muista, älä kerro miehelle ;-)
Sieluni silmin näin sut hyppäämässä miehen kimppuun eteisen lattialla :-D :-D :-D

YESSSSSSSSS!!!!!!!!!! HALEJA JA LÄMPÖISIÄ ONNENTOIVOTUKSIA PIKKU2 ! Uskomattoman hieno juttu! Huh, nyt uskaltaa taas jo hengittää :)

Kirppu kyllä näyttää lupaavalta!!!!

Joo Tehis oli kyllä lähellä, etten kaatanut ukkoparkaa eteisen lattialle. En meinannut housuissani pysyä, kun tajusin, että minullahan on ovis. Mutta en tosiaan hänelle kertonut mitään...Nyt vaan toivotaan, että joku siimahäntä löytää tiensä perille asti!

Tuuli

hyvää ystävänpäivää !

onnea pikku2 positiivisesta r.testistä!!!!!!!! jeeeeeeee!

kirppu: ERITTÄIN lupaavalta näyttää!

muut jännääjät: peukku ja varpas!!!!!

mä taidan kanssa kuulua vähemmistöön: ei tatskoja ja ainoot lävistyksetkin on vaan yhdet korviksen reijät.

Melki kaikkiruokainen oon musiikin suhteen mutta iskelmä ei kuulu mun ruokavalioon =D ratioo mekin autossa enimmäkseen kuunnellaan, ja vähä sen mukaan mikä biisi kuullostaa sillon hyvältä.

Ihanaaaaa!!! Onnea pikku2!! Ja varovasti kyllä onnittelen kirppuakin! :) En muista onnittelinko ja Jazzia ultrakuulumisista joten onnea vielä sinnekkin. Samoin tuulille oviksesta! :D

Kyllä tää palsta nyt tyhjenee totaalisesti, mikä on tietysi hyvä juttu. Täällä ei ihmeitä, olin tosi yllättynyt kun tatska ei sattunut yhtään. Tatuoija nauroi kun sanoin siskolle että kyllä tuo synnytys on edelleen se kivuliain kokemus. :) Mitähän mä oikein kuvittelin sen kivun olevan... Tänään tehdään ukon kanssa herkkuateria ystävänpäivän kunniaksi. Käydään myös vanhemmillani ja sitten keskitytään pitkästä aikaa koko ilta toisiimme ja romantisointiin. :) Tai no mä tietty ravaan täällä aina välillä.... :D

Just ton epätietoisuuden takia kävin siellä verikokeessa.. Sain ainakin varman tuloksen, eikä tarvitse testituloksen tiiraamisen välillä käydä pesemässä rillejä.. ; )

Tsemppiä vielä "tuskaileville"

ON: Kyllä on pakko myöntää, että nyt kun sain luvan tuntea oloni raskautuneeksi.. niin kun tarkemmin ajatteleen niin oireita on ollut jo vahvasti siihen suuntaan.. Vessassa saan rampata vähän väliä, vaikka olen tosi huono juomaan.. Suonenvetoa on ollut jalkapohjassa tuossa "kaaren" kohdalla muutaman kerran ja ne rinnat joita täällä muillakin on ollut tapana räplätä.. Muutenkin minulla isokokoiset, mutta nyt nännit arat ja pompahtavat pystyyn kun vähän hipaisee.. ; )

vau... paljon onnea pikku2 ja nyt sit kaikki sormet ja varpaat pystyyn että pikkuinen pysyy mukana! =)))
mulla tais olla turhaa tilata ne testit, tänään tuli outoa tuhrua ja alavatsaa särkee ihan samallalailla ku ennen tätin tuloa =( mut nyt sit ei taas tule mitään vessareissulla, ei suojaan eikä pyyhkiessä paperiin, mitäs tää nyt sit on???? oviksesta 10 päivää.

ONNEA PIKKU2!!!!!!!!
Ihanaa ihanaa!!

Ja Kirppuakin voisin jo varoivaisesti onnitella. Hyvältä kuules vaikuttaa jos on viiva yhtä vahva!! tai siis ihan varmalta mun mielestä ;))

Täällähän nyt satelee ihania ystävänpäivälahjoja

Ja JESS Tuuli oviksesta!!
Eiks oo ihmeellistä miten sitä voikin iloita joistain limoista... =)
Hyviä miehenkaatohetkiä loppuviikolle.

Täällä ei ihmeempää...

kapris

HEI, eikös Senora kotiudu tänään? Tervetuloa vaan langoille heti kun kerkiät!

Heipä hei uudelta paikkakunnalta! Netti toimii, joten luen heti vaikka huomenissa paremmin kuulumusia.

Sen verran kerkeän kuitenkin nyt, että HURJASTI ONNEA PIKKU2:LLE!!!!! Mahtava juttu.

Kirppu, testaa uudestaan parin päivän päästä. Nuo haamut sais kyllä häipyä ketjusta ja tulla kunnon viivoina takas. Peukut täällä pystyssä!!

Täällä ei uutta auringon alla. Tuhrua ei näy, jee!!!

Tatskaa ei oo, vaan haaveena ois. Radiota en kuuntele ikinä. Jos se on päällä, Suomipop soi. Tai Kärppäottelu.

Täällä kirjoittavat keskenmenon, tuulimunan tai kohdun ulkoisen raskauden kokeneet tytsyt.
muutkin toki tervetulloo =)

antzi, 23, Nurmijärvi, enkelityttö 10/06
Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Katzu. km 12/06
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
neitonen25, km 12/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
peetu. tyttyö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
Safiiri, 34v, Keski-Pohjanmaa,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06, km 01/07
sanna m, 33v, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 12/2006
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06

Plussanneet Kermitit:

Bellamariia, 28v, PK-seutu, 1 lapsi 99, km 9/06 PLUSSA 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06 PLUSSA 01/07
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06 PLUSSA 01/07
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06 PLUSSA 01/07
Tehotyttö 35v, Vars.-Suomi, poika-96, tyttö-98, poika-05, km 10/06, PLUSSA 01/07
Lainaa
Lainaa