KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hei, mihin kaikki kermittäret on kadonnu????
miten muuten noista raskaustesteistä tietää noi herkkyydet?
viimeksi (ennen km) käytin muistaakseni clearblueta, siitä en muista herkkyyttä. mutta kattelin että joissain on maininta 10ml tai jotain ja joissain 25ml tai jotain, eli kumpi on herkempi????
olen vähä tumpelo näissä asioissa kun kahdessa ekassa raskaudessa olen käyny testaamassa terveyskeskuksessa.
sori taas omanapaisuus.

Peetu, noissa testeissä se yksikkö on mIU/ml. Eli mitä pienempi luku sen herkempi testi on, reagoi siis pienempään määrään hormonia. Esim. Apteekin omassa muistaakseni herkkyys on 25 mIU/ml. Oliskohan tuossa Clearbluessa sitten saman verran?? Herkimmät tosiaan reagoi 10 yksikköön tai näin ainakin väittävät :-) En muista lukeeko niissä pakkauksissa sitä herkkyyttä, mutta ainakin osaavat apteekissa neuvoa ja kertoa.

Onkos sulla Jazz jo aamulla se ultra vai millon voidaan odotella kuulumisia???

Huh, mulla happimyrkytys. Ollaan oltu niin paljon nauttimassa tuosta ihanasta talvisäästä tänään. Ihana, kun pakkanen on nyt siedettävä. Pitää olla pihalla siis aamulla, iltapäivällä ja illalla :-) Vähän kyllä tuntuu sellainen umpijäätynyt olo, vaikka paljon päällä vaatetta olikin.

Jeps, nyt täydellisiin naisiin. Moiks!

Illastusta..

Täällä vielä pikkuhousunsuojat puhtoisia.. jotenkin olen asennoitunut, että ei se alkio ole kiinnittynyt.. Huomenna pitäs töiden välissä kävästä verikokeessa ja sitten keskiviikkona voin soittaa tuloksen.. Olis siinä kyllä ystävänpäivälahjaa riittämiin.. Olo on ollu jokseenkin etova.. Vaikka päätin etten oireista välitä niin salaa ajattelen, että olishan niitäkin kiva uskaltaa tuntea.. Esikoisella minulla ei ollut oireista tietoakaan.. paitsi suonenvedot ja hitaasti kasvava masu..

Ei muuta kun tsemppiä kaikille jännääjille.. ja vahvojen viivojen tulvaa..

Pikahuomen!

Unohdin toivotella Anun takaisin sieltä Lapin perukoilta. Hyvä, että tätskykin jäi sinne. Ei kun kohti reipasta ovisaikaa... ;-)
En kyllä välittäis siihen tätöseen törmätä, mutta me ei mennä kovin ylös. Lähdetään siis lauantaina anoppilaan, joka on just ja just Lapin läänin puolella. Siellä ollaan koko ensi viikko. Mitenköhän selkä kestää sitä istumista koko pitkän päivän... :-/

Kapris siis on nyt ihan varma, että ovis vasta oli. Hihii... :-D
Just muutama päivä sitten oli sitä mieltä, että menkat alkaa tällä viikolla. ;-)
Voi sinnuu.
Hienoja yrityksiä lähettää limoja Tuulille :-D :-D :-D

Pikku2:lla siis jännät päivät edessä. Peukutuksia hirmuisesti!

Jokohan Safiiri on salaa ekat testit testaillu??? Jos oli kiinnittymistä viime viikolla, niin roskishaamuahan hyvinkin saisi aikaiseksi. Nyt kun ei olla vahtimassa, niin hän saattaa kyllä touhuilla ihan mitä vaan ;-)

Ja Ruusalle pahoittelut :-( Kyllä se alkaa itämään, kun kevätaurinko rupee paistelemaan, eikö???

Nyt pitää lähteä tukan laittoon, että kehtaa kauppaan lähteä. Moikkelis taasen!

Tehis rv 6

Täällä ei vielä merkkiä suuntaa taikka toiseen..
Kiitos tsemppauksesta!
Piinaava päivä edessä..tänään kuitenkin kp 30/29-30!!!
Mut kunpa osais ottaa iisisti.. Luottaisimpa rintoihini, enkä elättelisi turhia toiveita!! Mutta jos aihetta on testaan aikaisintaan viikonloppuna! Kunpa ei tarvisi pudota täältä korkealta! Voi kuitenkin olla että täti paukahtaa vauhdilla sisään..pitäkää jooko poissa! tai jos on tullakseen, tulkoon sitten pian, ettei tarvitse piinailla..

Peukut pystyssä myös muille!!!!

Mitenhän Jazz in ultra?

Ninni kp 30/29-30

Tukka hyvin... :-)

Tsemppiä Ninnille! Toivotaan, että kuulut helmikuun kahdeksaan plussaajaan :-)

Hyi, tuli mieleen, että sain ikävät sydämentykytykset yöllä. Isäntä soitti joskus puol yhdentoista maissa, kun oli tulossa kentältä kotiin päin. Sanoi olevansa kotona n. puol 12. Menin nukkumaan. Heräsin kesken unien ja katsoin kelloa. Siinä unenpöppöröisenä katsoin sen olevan puoli yksi eli isännän olis pitäny olla kotona tunti sitten. Sydän rupes jyskyttämään ilkeästi :-( Hieroin hetken silmiä ja katsoin kelloa uudelleen. Eihän se ollut kuin puoli 12. Enpä saanut unta uudelleen ennen kuin kuulin tutun dieselin äänen pihalla :-) Inhottava fiilis!

Heipä hei koulun penkiltä. Täällä toimii netti, joten pääsen pikaisesti linjoille...

En oo testannu :) Enkä testaa. Vaikka äsken tänne ajellessani hoksasinkin että tänään on vissiin kulunu kymmenen päivää. Vaan nyt on käytössä ne kuuluisat rautahermot, joten ens viikolla tämä käy apoteekissa jos on tarvis.

Ei kerkeä muuta, ku että lihakset on aivan jumissa sunnuntain laatikoiden kantamisen jälkeen. Huh huh, laatikot oli varmasti lisääntyneet kuorma-autossa matkalla. Ja sitte ollaan kolme yötä nukuttu lattialla makuupusseissa. Mullaki viime yönä oli patjana makuupussi ja peittona oma talvitakki! Jee jee.

Oppitunti alkaa, pitää lopettaa.

Tsemppiä Ninni!! Täällä vähän sama tilanne: 30/27-30..tosin minähän olen jo testaillut laatikot tyhjiksi testeistä. Hih, tänään ajattelin olla testaamatta ja ehkä huomisenkin, jos siis aihetta...

Safiirilla on kyllä rautahermot. Mistähän mulle saataisiin?

Nyt pitää lähteä viemään tytsyä kerhoon...

Ehkäpä sitä tosiaan tarvitaan kevätaurinkoa meidän kylvöjen onnistumiseksi. Ärsyttää vain jo itseäkin tämä tällainen tunteiden ailahtelu. Pohjalla ollessa pitää aina yrittää jostain keksiä jokin positiivinen juttu ja sitten sama juttu taas kuukauden päästä. Hullua tämä tosiaan on...

Plussapeukutukset piinailijoille +++++++ Mulla on sellainen tunne että kohta saadaan lisää masunkasvattelijoita joukkoomme : ).

Jotain muutakin piti kirjoittaa, mutta nyt ei muista eikä oikein ehdi. Mokomakin työ ; )

Ruusa

Huomenta

Mä lähden kohta ottamaan tatskaa. :) Se on ensimmäiseni joten jännittää. Tatuoin meidän enkelitytön nimen etukirjaimen "koristellusti" niskaani. Se kuvastaa mun ikuista rakkauttani meidän pikkuista kohtaan, että en koskaan unohda häntä.

Niin oliko tänään ultrapäivä?! Huih, jännää...!Ja kirpulla ja ninnillä jännäily jatkuu. :)

Ääh, taas pitää mennä, kyllä sitä on kiireinen..

Huomenta leidit!

Pudum pudum pudum, siinä on pikkuisen sintin syke joka siis näkyi ultrassa. =))))))))
Lääkäri onnitteli mutta ei kirjoittanut vielä neuvolakorttia. Menen kahden viikon päästä uudestaan ultraan jossa varmistetaan että pikkuinen papu on lähtenyt hyvin kehittymään. Vauvanalku vastasi suunnilleen viikkoja, ovisplussan ja r-testin mukaan viikkoja 6+1 ja ultran mukaan 5+/6-.

Olo on helpottunut ja toiveikas. Mulla on jokaisessa keskenmenossa alkanut jo tässä vaiheessa jonkinsortin tuhruvuoto. En kuitenkaan ihan vielä hypi tasajalkaa onnesta, vasta sen seuraavan ultran jälkeen.

Ninnille ja Kirpulle kovasti plussapuhalluksia!!

Ruusalle halirutistus! Pirun täti kun sinne eksyi, mutta toivotaan tosiaan että orastava kevät toisi jotain positiivista mukanaan.

Antzille tsemppiä tatskan ottamiseen, siitä jää ikuinen muisto pienoisestanne.

Safiirille rautaisia hermoja lähetän täältä kovasti! Ja ennen kaikke hirmuisasti plussapuhalluksia!

Tehikselle tsemppiä ylihuomiseen ultraan! Oli varmasti inhottava tunne hätääntyä keskellä yötä. Uni ei tainnut ihan heti tulla simmuun.

Pikku2:n tilanne näyttää hyvältä. Kovasti pidän täällä peukkuja pystyssä että saisit ystävänpäiväksi oikein ihanan uutisen!

Nyt lähden kiitämään paltsuun. Haleja ja pusuja kaikille teille!

Tiistaita!

Ihana juttu toi Antzin tatska-idea!! Mulla myös yks tatuointi.. olen ollut tyytyväinen. Vaikka jos nyt ottaisin niin kyllä erilaisen kuvan (selkeemmän), mut en silti valita. kohta 9vuotta on toi kuva koristanu ihoa.

Täällähän piinaillaan oikein urakalla; Kirppu, Ninni ja Safiiri beedeetä niin vimmatusti!!!

Safiirillla oikein retkeily meininkiä - ihanaa :)

Toi Tehiksen sydämentykytys oli aikas inhottava juttu.
mulla myös kerran kaks käyny samalla lailla ja kyllä tulee tosi ikävä fiilis. Mä en tosin pysty odottelee hetkeekään, vaan heti soitan et missä on ja onhan kaikki kunnossa.

Jazzin raporttia odotellessa :))

juu olen varma että ovis meni. Tai itseasiassa olen varma vain siitä että se on mennyt ja löisin 90% omaisuudesta vetoa, että se viikonloppuna oli.... joten tätöseen ei ole enää niin pitkä aika. Jää piinailut lyhyeen, jotain hyvää puolta tässä lyhyessä luteaalivaiheessa on (huomatkaa positiivisuus!)

nyt menen, Heippa ja vilkutukset!!

kapris

Tätä olen odottanut koko aamun! Voi vitsi Jazz melkein alkoi itkettää. Olen niin onnellinen puolestanne.

Nyt ei ehdi muuta, tulen myöhemmin lueskelemaan, mitä olette kirjoittaneet.

Tuuli

Ihanaa Jazz!!!! Onneaonneaonneaonnea!!!!!! Ja Tehikseltä sitten samanmoisia uutisia jäämme odottelemaan mielenkiinnolla..=)

Käytin lapsen eilen yksityisellä ja heti löytyi syy jatkuvaan sairasteluun. Lähete lähti eteenpäin ja nyt odotellaan koska saadaan leikkuuaika: putket korviin ja nielurisat pois. Kyllä kuulkaa helpotti, kun sai tietää että oikea syy on olemassa, eikä vain ärsyyntyneen äidin lentävä mielikuvitus. Ihmetteli kovasti miksei tk-lääkärit ole tehneet asialle mitään, antaneet vain kaiken mennä sormien läpi. Pelkästään se, että on jatkuva ylähengitystieinfektio päällä on kuulema selkeä merkki...
No, mutta nyt on apu jo aika lähellä ja se on pääasia se.

Antzille tsemppiä tatskan ottoon. Mulla on itsellä kaksi, eikä se nyt niin kamalan kivuliasta ole ollut. Riippuu tietty paikasta mihin sitä on ottamassa. Mites muilla, löytyykö tatskoja tai lävistyksiä??

Paljon plussia nyt kaikille, onnittelut varovaisesti roskishaamuista ja muutenkin leppoisaa tiistaita kaikille säädyille. Paltsua pukkaa nyt täälläkin... Heips vaan.

Hih, kiitos teille kaikille onnitteluista! Arvatkaa kuka täällä myös kyynelehtii... =)

T. Jazz, jonka paltsu ei alkanutkaan vielä. Onneksi, ehdin hengaila täällä palstalla... voitte kuvitella kuinka työmotivaatio on taas aivan tipotiessään...

Jazz: Ihania ja sydäntälämmittäviä uutisia : )

Tatskoista: Ei ole eikä varmaankaan koskaan tule, kun olen aika piikkikammoinen ; ). Ihanalta ja kauniilta kuulosti tuo Antzin idea. Vastaavaa voisin harkita. itselläni on muistona "Toukostamme" Helmiriipus, jonka sain mieheltäni syntymäpäivänäni (samana päivänä oli tuo lääkkeellinen tyhjennys : (...

Ruusa

Jazzille onnea :)

Pelästyin äsken kun kävin vessassa. Tuli jotain punaista!!!!!!!!!!!!!!
Viime viikolla ke sekä to oli limakalvo ohut kohdussa ja kuukautisia ei pitänyt olla alkamassa. Mitäköhän toi nyt on??? Mulla on ollut viikonlopun aikana alavatsalla pientä kipuilua, niin ja lämpöä. Sekä huuleen tuli eilen herppes (siis ylähuuleen ;) Niin tuon lämmön uskon johtuvan lievästä flunssasta, koska sahaa 35.6-37.2.

Että sellaisia kuulumisia.

Jippiiii. Tätä hetkeä olen odotellut ja ihan täysin mielessä jo kelannut, miten pian päästään Jazzia onnittelemaan sydämen sykkeestä! Täältä lähtee hirmuinen rutistus
:-) Ja kyynelehditään täälläkin... ;-) Ihana juttu! Ei ollut epäilystäkään, etteikö sieltä pikkuinen pudum kuuluisi. Tämä on Jazz nyt se päätetty saada loppuun asti! Teille saadaan pikkuinen sisarus, usko pois.

Katzu, ettei vain olisi ovis??? Oikein superhypermunis, joka saa aikaan pientä verenvuotoakin. Ei ku ukko kumoon ja hommiin :-D

Heh, ei oo tatskaa ja /tai lävistyksiä eikä tuu. En ole oikein sen tyyppinen :-)

Hyvä, että Niksun lapsukaisen tilanne selkiytyy. Nuo sairastelut on kyllä tosi ikäviä.

Nyt pitää mennä lounastamaan.

Sen verran korjailen noita omia kirjotuksiani ja hahattelujani, että tuo tatskahihitys tuli ihan siitä, että kuvittelin itselleni tosiaan jonkin sellaisen :-D
Ne joille tatskat sopii ja niistä tykkää, niin ihan ok!

Katzu, meinaatko, ettei siis tässä ajassa vielä olisi kerinnyt kasvamaan??? En oikein tunne tuota aihetta. Siitä siis viisi päivää aikaa. Kasvaakos ne joku 2mm/vrk? Vai oliko se vaan 1mm? Sanokaas ny joku viisaampi!

huhuu naiset ihanaiset!

Ihania ultrakuulumisia jazzilla!!!!!!!!!! jeeeeeeeeee!

ja olikos tehikselläkin ultra muutaman päivän sisällä. Raporttia odotellessa =)

jännäilijöille lähtee peukku ja varpas täältä! =)

safiiri-parka on joutunu siskonpetiin laatikoitten keskelle, ei käy kateeks ;)

kävin tänään lekurissa selän kipeytymisen takia, määräs mut sairaslomalle lepäilemään 2 vkoksi. Ja saikkuahan mä sieltä menin hakemaan, roppa ilmottaa että nyt pitää hidastaa tahtia.
siispä soffalle noudattaan lääkäri-setän määräystä!

näpyttelemisiin ÄssÄ 8+5