KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusi ketju

Vieras
Täällä kirjoittavat keskenmenon, tuulimunan tai kohdun ulkoisen raskauden kokeneet tytsyt.
muutkin toki tervetulloo =)

antzi, 23, Nurmijärvi, enkelityttö 10/06
Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Katzu. km 12/06
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
neitonen25, km 12/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
peetu. tyttyö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
Safiiri, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06, km 01/07
sanna m, 33v, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 12/2006
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06

Plussanneet Kermitit:

Bellamariia, 28v, PK-seutu, 1 lapsi 99, km 9/06 PLUSSA 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06 PLUSSA 01/07
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06 PLUSSA 01/07
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06 PLUSSA 01/07
Tehotyttö 35v, Vars.-Suomi, poika-96, tyttö-98, poika-05, km 10/06, PLUSSA 01/07
Lainaa

Huomenta ja hyvää alkanutta viikkoa!
kiitos Jazz ketjun avauksesta!

huhuu!! Missä kaikki ovat?!

Mites Ruusa?!?!
Entä Kirppu?

Tämä viikko onkin kova jännäysviikko... =)))
nyt niitä plussia - pliis!

Hyvä että Anu oli selvinnyt lapin pakkasista!

Safiirilla ilmeisesti kone pakattuna?!

mites katzu, onko vuoto alkanut vai vieläkö odotuttaa itseään? tai ei varmaan vielä ole täti tullut, jos oli limakalvot ohuet viimeviikolla...

entä mites tehis voi?
Jazz, mikä on paltsu??? en ymmärrä... *miettii*

miten pikku2 vointi?

sori tämä mun kysely-viesti, mut ei aivot vielä oikein toimi kirjoitteluun... :))

Onko Antzilla jo parempi mieli??

Minne peetu on karannut? jäitkö sinne jääshown tunnelmiin niin, ettet malta tulla raportoimaan meille kuulumisia ;))

oliko sulla Omppu tällä viikolla se lekuri?

nyt ei pysty enää kirjoittelmaan enempää kysymyksyä... puuh!!

eipä muuta kuin halit KAIKILLE ja ihanaa viikkoa teille rakkaat kermit!!

ja eikös Sanna tule taas maanantaina meitä moikkaamaan kirjaston koneelta.. ;)
halit sinnekin ja tsemppiä kirjan hommailuun!

kapris 25/33??

ja mites tuulin oviksen bongailu on sujunut?? Tänne se ovis lopulta löys lauantaina-sunnuntaina...... :)))
oli ihan hirmuiset limat ja tosi kovat kivut. Vihlo ja jomotti niin kovin. Ei ole kyllä ikinä ollut vastaavaa?!
enivei, hommailtiin sit vielä lauantaina (eilen ei jaksanu/ehtinyt, mulla tehnyt yhtään mieli... )
et nyt sit jännäillään tuleeko 9 vai 10 päivän lutsku..

huomenia! olenhan minä täällä ja taustaillukin olen, en vaan jotenkaan ole "jaksanu" kommentoida.
missä vaiheessa oviksesta olette yleensä testanneet??? mulla kun oletettavasti oli viikko sit maanantaina se ovis mutta ei varmastikaan vielä mitään näy ja tulis vaan paha mieli negasta.
nyt täytyy kyllä ryhdistäytyä ja lähteä kauppaan, huomen illalla tupperware-kutsut ja kai sinnekin täytyis taikoa jotain tarjottavaa.

Moikka Kapris ja kaikki muutkin kermit! Mukavaa alkavaa viikkoa minunkin puolesta! Minä ainakin olen päässyt raahautumaan taas työpaikalle... jotenkin on vaan tahmeesti lähtenyt tämä maanantai käyntiin. Ehkäpä tämä tästä. Ei tainnut Kapris tulla limalähetys perille, sillä en ole ainakaan huomannut yhtään mitään kropassani:( Taitaa tulla taas ainakin 7 viikon kierto, ei meinaa tunnu missään miltään. Plääh!

Kapriksen tavoin huhuilen kaikkia jännättäviä HUHUU Onko kukaan muu ehtinyt testaamaan kuin Kirppu? Kirpulle extrapeukutukset, viiva varmasti vahvistuu db db db!

Entäs meidän raskautuneet krapulaiset persänrakentajat? Ei ole enää montaa päivää odoteltavaa. Jazz tais mennä palaveriin taas vaihteeksi :)

Antzi toivottavasti voit jo paremmin! Katzulle halauksia! Minulla on myös samansuuntaisia ajatuksia kuin sinulla. En oikeasti tiedä, miten minun mielenterveyteni kestäisi, jos tämän kamalan pitkän odottelun päätteksi vielä joskus raskaudun ja sit se menisi kesken ;( Ei parane kauhean aktiivisesti ajatella moisia.

Anulla oli tosiaan pirteät kelit siellä Lapissa - hyvä, että oli mukava reissu! Ja tosi luottavaisella mielin olet muutekin - tosi ihanaa ja ihailtavaa! Koska teidän mahdollinen muutto varmistuu? Safiiri se tosiaan taitaa parhaillaan olla keskellä muuttoa.

Mites muuten Senora? Muistaako kukaan, mikä päivä hän on tulossa kotiin?

Nyt sit vaan jännäilen teitä kaikkia malttamattomana,

Tuuli

Tosiaan Kapris unohdinkin sinua onnitella OVIKSESTA! Kuulostaa lupaavalta. Nyt siten odotellaan tyyneen rauhallisesti :) Joo ja vastauksen minun ovisbongailuun saitkin jo tuossa edellisessä viestissäni. Ei ole yhtään mitään bongattavaa. Vähän alkaa taas ottaa aivoon tämä minun kiertoni. Menihän tässä jo yli viikko ihan hyvissä tunnelmissa...täytyy sanoa, että toiveet alkaa olla taas ihan nollassa onnistumisen suhteen.

No niin, nyt kerkiän enemmän palaverin=paltsun jälkeen.

Hienoa Kapris että ovis nyt vihdoinkin tuli ja on hyödynnetty. Nyt peukut ja varpaat pystyyn, että tuloksena olisi plussa.

Peetustakin oli mukava kuulla pitkästä aikaa. Minä testasin 11 päivää oletetusta oviksesta ja sain hailukan haamun, 13 päivää oviksesta tuli jo selkeä plussa. Testit tein mammaksin erittäin herkällä, joka mun mielestä ei kyllä ole niin herkkä kuin väitetään. Itse olisin yrittänyt venyttää testaamista vielä muutamalla päivällä, mutta halusin noiden lugejen takia varmistaa että kannattaako niitä jatkaa. Plussapeukutuksia kovasti!

Anu: ihanalta kuulosti teidän lomanne! Onneksi et lannistunut vaikka sinne tämä ikävä vieras tunki mukaan. Hyvä että jätit sen akan sinne, toivottavasti pysyykin poissa!
Kiitos sanoistasi! Et arvaakaan kuinka tärkeätä on kuulla jonkun uskovan tähän hommaan. =) Toivon todellakin että meidän tutinoissamme olisi tällä kertaa perää!

Kiitos myös kaikille muille kun jaksatte tsempata! Se on elintärkeää ainakin mulle kun meinaan välillä vaipua epäuskoon.

Tällä hetkellä on kyllä todella inha olo, eli jotakin siellä masussa on. No, huomenna sen sitten näkee. Jaiks, jännää!

Mitäs meidän jännääjät? Joko helmikuun plussatili tulee kunnolla avatuksi? Toivottavasti Pikku2:lla on kaikki ok!

Nyt täytyy taas kiitää. Aurinkoista päivää teille kaikille ja haleja ja pusuja!

Heipä hei

Täällä juu pikkasen paremmalla mielellä, olen yrittänyt olla liikaa ajattelematta koko asiaa. Edelleen tuo täti nyppii pahasti, vaikka alkaa jo vissiin kamojaan pakkailemaan. Ajattelin että jos edes oikeasti YRITTÄISI pitää nyt koulun ja painonpudotuksen ykkösjuttuna ja tää vauvahaaveilu kulkisi vaan siinä rinnalla sellaisena mukavana jännäilynä. Saa nähdä. Tänään tuli muuten painonpudotuksessa ensimmäinen etappi täyteen: -5kg. :) Jee! Olin viikonlopun aikana 33h töissä, kyllä tänään nukutti, jos vaikka kohta rupeaisi kouluhommiin...

Kirpulle peukkuja että plussa vahvistuisi!!!

Katzulle toivon pikaista selvyyttä asiaan...

kaprikselle ovionnittelut!

Mites on ruusan laita??!

Ääh, nyt täytyy mennä päästämään koirat ulos....

Täällä taas... =)

Tuuli: Senora lähti keskiviikkona reissuun, eli kotiutunee ylihuomenna. Malttamattomana odotan täällä matkakertomusta.

Älä Tuuli vielä heitä kirvestä kaivoon! Voihan se olla että ovis tulee salakavalasti. Mulla ei nimittäin ollut tässä kierrossa mitään ovislimoihin viittaavaa, joten oili olisi pyyhältänyt takaovesta jos en olisi tikutellut. Mutta kun te kerta tässä kierrossa puuhastelette ahkerasti joka kolmas päivä, ei ovista voi olla missaamatta. Yritä siis ottaa niin rennosti kuin mahdollista! Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty. =/ Tsemppihaleja sinulle!

Antzia huhuilen myös minä, miten voit tänään? Toivottavasti olo on jo parempi ja mieli kirkkaampi. Haleja!

Katzulle lähetän myös voimia! Toivotaan että tilanne nyt laukeaa. Usko pois, kyllä tekin sen oman pikkuisen saatte. Odottavan aika on pitkä, mutta odotus palkitaan varmasti. Halirutistus.

Nyt lähden taas hommiin... edes hetkeksi.

Vautsi Antzi! Superonnittelut karistetusta viidestä kilosta! Todella hieno saavutus. Kiva kuulla, että fiiliksetkin ovat jo parempaan suuntaan menossa. Syystä voit olla ylpeä itsestäsi, eiköhän se plussakin tule pian kun noin hienosti olet saanut painoa pois. Luin jostain että kymmenen prosentin painopudotus vaikuttaa jo erittäin positiivisesti hedelmällisyyteen.

Antzille myös onnittelut minun puolestani! Todella hyvin olet saanut painoa putoamaan! Oikeasti UPEA juttu! Hyvällä syyllä voit olla tyytyväinen!

Jazz, minä uskon, että kaikki näyttää hyvältä huomenna siellä ultrassa! Koitahan saada ensi yönä nukutuksi :) Hirveästi kyllä jännittää puolestasi. Mites se Tehiksen ultra? Onko se huomenna vai vasta keskiviikkona?

Ja Jazz kiitos tsempityksestä! Tuntuu, ettei ikinä mikään menen niin kuin ajattelee ja se vähän hermostuttaa. Se lääkäri piti niin pitkän luennon niistä limoista ja nyt minua tietysti ärsyttää se, kun mitään limoja ei näy eikä kuulu. Tämä kierto alkaa huolestuttavasti muistuttaa kaikkia edellisiä eli mitään ei tunnut missään. Ja itse asiassa se minua tässä juuri huolestutta, kun ollaan aikuisten oikeesti säännöllisesti viime kierrossakin kahden päivän tai päivän välein peittoja pöllytetty ja silti ei tullut tulosta. Olen sitä mieltä, että viime kierrossakaan ei voitu millään "missata" ovista, jos semmoinen oli. Ja sama on tässä kierrossa, että sen puoleen en ole huolissani. Olen vain ylipäätään huolissani siitä, että onko minulla ovista ollenkaan. Taidan sittenkin kaivaa ne tikut esiin :) Plääääh.

Täytyy mennä.

Heips!
Ei vielä tätiä näkynyt...mutta rinnat kertoo aika paljon: eivät enää kipeät, ja ovat taas normaalimitoissa, ja nännit enempi lattiaan päin :) muutama päivä sitten vielä näyttivät eteenpäin.. Kyllä kummastuttaa, jollei huomenna täti tule!

Ninni kp 29 / 27-30

Toivottavasti mun rinnat ois väärässä! Mutta, toivottavasti edes muut jännääjät saisivat niitä plussia

Voi että Tuuli. En tiedä miten lohduttaisin, sillä itse kelailisin varmasti täysin samoja asioita. Ehkä sun kannattaisi yrittää ottaa "lomaa" tästä vauva-ajatuksesta nyt tämän kierron ajan ja miettiä miten sitten jatkossa aktivoida sun omaa ovista. Toivottavasti ne limat sieltä nyt tulisivat! Halauksia!

Heipsulis!

Jaahas, Kapriksella iskenyt kyselykausi :-)
Ihan by the way Kapris, sun ovis kuulostaa kyllä vähän siltä, että pitäisköhän varmuuden vuoksi tehdä muutaman päivän päästä kierronvarmistustesti ;-) Äläkä heitä heti roskiin!

Tuuli, kyllä se ovis sieltä hyökkää. Ehkä ne tikut olis hyvä apu näissä "ongelmatapauksissa" :-)

Mukava kuulla Antzi, että mieli on jo parempi. Ja kun se ovis alkaa lähestyä, muuttuu mieliala varmasti taas kummasti :-D Hienosti olet painoa saanut alas, hyvä hyvä! *läpsyttää suuria karvaisia käsiään*

Mulla se ultra vasta torstaina iltapäivällä. Kolme yötä siis...
Mä olen kohta kyllä todella liemessä tän selkäni kanssa. Tyhmästä päästä kärsii taas koko ruumis. Olis se pitäny muistaa, että ne vatsalihakset täytyy treenata ennen raskautta :-/ Kakkosestakin oli tosi paha heti alusta asti, kun oli kans tuo pieni, jota tulee nosteltua ym. Kolmosesta alko selkä ränkläämään vasta ihan loppuraskaudessa, kun olin timmissä kunnossa alkaessani odottamaan :-) Nyt on alettava jumppamaan siis. Tää on semmosta iskias-tyyppistä ja johtuu ilmeisesti hormoneista. Jotenkin mulla on myös sellainen olo, että kohtu kasvaa kohisten. Kannattimet venyy ja kipuilee nyt jo, ei voi ymmärtää??? Se on toi moneen kertaan venutettu kohtu vissiin innostunu heti :-D Tosin mulla aina kasvanu alussa kovaa vauhtia ja lopussa sitten oltu välillä erikoistarkkailussa, kun niin pieni vatsa.
Krapula oli taas tänä aamunakin. Ulkoilu kyllä auttoi huomattavasti.

Mitäs Ruusalle kuuluu? Ilmota pitelee..

Nyt on pakko lähteä oikaisemaan selkää. Palaillaan myöhemmin.

Tehis rv 5+6

Pikakuulumiset. Töissä ihan järkyttävä kiire.

Eli ei puhettakaan menkoista. En muista mainitsinko niistä munarakkuloista, mutta kuitenkin nekin oli kaikki niin pieniä ettei ollut yksikään puhkeamassa

Nyt täytyy taas mennä

Enpäs vielä päässytkään soffalle :-)
Juorukello täällä tuo terveisiä Aurinkovauvoista. Mama on plussannut, jippiiiiiii :-D

Jos käyt Mama taustailemassa, niin hirmuisesti onnea! Toivotaan lujasti, että pieni pysyy matkassa <3

Ääh Jazz älä välitä mun jutuista. Mieskin sanoi, että pitäisi vaan ihan rauhassa odotella siihen toukokuulle asti...en tiedä, en vain jotenkin osaa. Harmittaa niin vietävästi tämä oma tilanne. Katellaan nyt mitä tästä kierrosta tulee. Eipä kai se lekuri minua uloskaan heitä, jos sinne uudestaan menen ennen toukokuuta.

Tehis on kyllä oikein iskussa; ensin se puunaa kotona kaikki paikat ja sitten alkaa vielä jumppaamaan =) Ei vaan nuo selkäkivut eivät ole mitään mukavia. Siskoni on kärsinyt niistä myös raskaana ollessaan. Eli siis ensin jännätään Jazzin kuulumiset huomenna ja sittten torstaina kuullaan Tehiksen kuulumiset. Taitaa se Senorakin palata linjoille sitten torstaina, jos keskiviikkona kotiutuvat. Hm tai ehkäpä sen täytyy tehdä töitä...niinpä kai minunkin...

IIk, mulla on vähän sama olo kun Ninnillä. Ei rinnat ei enää niin kipeät. Taitaa kuitenkin tulla täti. Käyn välillä aina roskista kaivamassa sen testitikun ja totean että kyllä siinä haalea viiva on. No, sehän ei mitään kerro. Voin kyllä sanoa että jos täti nyt tulee niin olen kyllä aivan masentunut...
Mutta oireilee kyllä siitä, sillä olen ihan huippuenerginen, putsaan, puunaan ja leivon ym. Täytynee vaan varautua siihen sillä muuten putoaa korkeelta ja kovaa!

Tehiksen kanssa olen samaa mieltä noista vatsalihaksista ja selkäkivuista. Itsellänikin taitaa vatsat olla vähän huonossa tikissä ja selkä oireilee jo ilman raskauttakin. Jotain on siis tehtävä.

Nyt päiväkahville ja lehden pariin rentoutumaan kun tytsy vetelee sikeitä

Mun "ex- ryhmässä" maalismammoissa oli ensimmäinen vauveli putkahtanut maailmaan... Ihanaa siis tottakai mutta tuistuttaa kyllä siitä mikä se olisi näinä aikoina itselläkin edessä.... :( Huoh...

Kiitoksia painonpudotusonnitteluista! Jospa se tästä lähtee. :)

Kirpulle ja ninnille tsemmpiä ettei täti tulisi!!

Taas pitää mennä....

Älkäähän noihin tissihommiin nyt lannistuko! ;-)
Täällä nimittäin tissikät ja nännikät oli kans kipeämmät sillon reilusti ennen ku menkat ois pitänyt alkaa. Nyt siis siitä aika parisen viikkoa, eikä tisseissä ole paljon mitään tuntemuksia. Ulkonäkö on kyllä muuttunut, mutta ei ne paljon miltään tunnu.

Moi vaan kaikki kermittäret ja kiitos jännäyksestä. Tulihan sitä viikonloppuna jännäiltyä. Täti pysyi poissa la:n, muuta sitten päättikin tulla kylään su. Ei siis tarvinnut testata : (. No ei auta itku markkinoilla. Pitää siis katse suunnata tähän kiertooan ja toivoa etttä SE olise The kierto : )

Ruusa
kp2/28-30

Kahveet juotu ja nyt tein taas testin. Olen varmaan testien suurkuluttaja. Ei ollut niitä herkkiä testejä, joten jouduin tyytymään tavalliseen. Ja taas tuli se hiton haamu. Tai niinkun Jazzilla, voisi sanoa että viivanpaikka näkyy. Voi perhana. Nyt kyllä lopetan tän jokapäiväisen testaamisen ja odottelen rauhassa.
En kyllä ole kenellekään myöntänyt että olen tehnyt jo testejä. Teille nyt voi myöntää. Mies kyllä eilen ihmetteli kun en halunnut saunasiideriä vaikka oli oikein vartavasten käynyt mulle ostamassa. Kuulemma jos olen kohta raskaana niin sitten ei taas saa vuoteen... Kyllä sekin niin toivoo vauvaa vaikkei oikein myönnä.

Katoitteko eilen illalla Neloselta sen leffan? Siis Aina eka kerta -vai mikä nyt olikaan. Kuitenkin sillä naisella oli se muistihäiriö... Voi jestas että mä itkee tihrutin siinä monta kertaa. Ja itkin kun katsoin Idolsiakin. Kun se Johanna lauloi jollekin joka oli syksyllä poistunut keskuudestamme. Ja lauloi niin ihanasti. Voi ei. Yhyy! Mies ihmetteli kun menin nukkumaan että mitä mä itken. Tuli niin mieleen meidän enkelivauvakin. Pitkästä aikaa itkin sitä....

On muuten ollut varmaan kuukauden tosi hyvä olo. Olen harrastanut säännöllisesti liikuntaa, tehnyt innolla kaikki kotityöt, jaksanut hyvin esikoisen kanssa ja muutenkin olen ollut hirmu levollinen ja jotenkin tuntuu kaikki niin hyvältä. Toivottavasti se nyt enteilisi jotain.

Onnittelut Antzille painonpudotuksesta!

Kiitos Tehis tsemppauksesta!

ahaa... palaveri tietenkin! en nyt enää muista tota "työslangia" kun kotona vielä olen :))

hip huraa Antzin painon pudotukselle!!!! *hop hop hyppii iloisena*
Tosi hyvin lähteny painoa.
Ja hyvä kun on parempi mieli. Varmaan tulee vaikeat ajat ajoittain nyt eteen, kun tosiaan "se" aika lähestyy..
itse kävin kurkkaamassa toukokuiset 2007 ketjua ja kyllä T-O-D-E-L-L-A nopeaan suljin sen kuitenkin... ei tullut hyvä mieli =(
¨
Kirppuhan sitä tehtailee nyt noita haamuja oikein urakalla :)))
nyt pidät hetken breikin ja vaikka ystävänpäiväaamuna täräytät vahvan plussan tikkuun.

Voi Ruusa =((( todella iso lohtuhali täältä *rutistaa*
nyt vaan uutta kiertoa ja toivotaan todella sitä the kiertoa!!

Ai Jazzilla on huomenna jo se ultra?!!? olin täällä muistellut, että keskiviikkona, mutta luotetaan nyt sun muistiin enemmän kun omaani tässä asiassa ;)

niin keskiviikkona Senora kotiutuu..
innolla odotan minäkin matkakuulumisia!
Oli muuten hurja juttu se, kun Teneriffalla oli ne 6 ihmistä kuollut sinne luoliin =(
surkeus.

Ninnillä siis myös jännät päivät meneillään. bdbd kovasti siihen suuntaan!

hyvä, Peetu ilmoittaunut! Laitan merkinnän omiin papereihin... ;))) hahaa, no en nyt sentään

Tehis, nyt vähän rauhotutaan siellä ja siirretään pesänrakennusviettiä sitten vaikka aikaan kun se palleroinen on tullut jo maailmaan.
Mulla muuten on kutinaa siihen suntaan, että saattaapi olla iloinen tuplaylläri ultrassa torstaina.... ja aika kova kutina onkin ;)

Ja minähän en testaa ennen kuin maha näkyy tai potkut tuntuu tai oksennan!!
Tai aikasintaan maaliskuussa!
Mutta eipä tartte aatella noin pitkälle.. on vähän pessimisti olo =(

VOI hitsi Tuuli. Eikö lähetys tullut perille ?! Ihmettelinkin, kun mies tossa eilen illalla sadatteli ja siivoili lattiaa tietsikan edestä ja valitteli jotain limasta.... ?! tai sit pläjähtää tohon näyttöön vaan ja valua lattialle...
hei yök, mitä lima puheita.
mutta mikä kp sulla nyt on? mullahan tämä (viimeinen) ovis tuli kp23, eli myöhään.
Kattelin just vanhaa kalenteria ja kun esikoinen tärppäs, niin olin saanut + ovistikkuun kp 20... eli myöhään oli sillonkin.

nyt menen pyyhkiin pölyjä. On tää aurinkoinen ilma ihanaa, mutta kun paistaa niin alhaalta, että jokainen pölyhiukkanen näkyy....

heippa hei teille!!!!!