KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tl!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi ei Bellamariia =(
Täälläkin itketään... ei voi mitään sanoa.. ihan hirveetä =´( mieli ihan tyhjä... *halaus*

Ja Ässälle myös pahoittelut Tädin tulosta!!!!

Ompulle sen verran asuinpaikasta, että täällä asustellaan myös keski-uudellamaalla =)

Niin joo mä unohdin ihan ÄssÄlle pahoitella, oli niin rankka tuo Bellamariian juttu. Ei sillä, etteikö menkatkin olisi, mutta..

Ai jaa, ollaankohan naapureita, kapris ;)

Virtuaalihalaus bellamariialle.

Älä alakkaan uskoa, että sinussa on jotain vikaa.
Jos jossain on vikaa, niin tässä vinksahtaneessa maailmassa, missä ihmisiä koetellaan ihan liian kanssa!!

Suuret pahoittelut : (

Bellamariia mitkään sanat eivät riitä kertomaan kuinka pahoillani olen puolestasi! Voi itku, kyllä tämä välillä on niin älyttömän rankkaa. Kaikkea hyvää ja voimia sinulle.

ÄssÄ:lle pahoittelut myös minulta.

Voi Bellamariia, olen todella, todella pahoillani! Suuren suuri ja lämpöinen halirutistus! Älä kuitenkaan vaivu epätoivoon. Voimia!

Elämä on julmaakin julmempaa, en voi muuta sanoa. Miksi pitää lyötyä vielä lyödä?

ÄssÄlle tätipahoittelut.

Kaikille ihanille Kermeille halaukset!

Bellamariia, olen äärettömän pahoillani puolestasi! Voimia ja lohdutusta sekä sulle että miehellesi! Anna surun tulla ja tehdä työnsä, ja toivon, että huomenna on jo rahtusen parempi päivä... Lohtuhalaus!

Tiuhti

Voi Bellamariia, olen niiiiin pahoillani. Jaksamista, voimia ja haleja..

ÄssÄlle tätipahoittelut.

Täällä ODOTETAAN tätiä. Vatsaa nippailee, tissit vähän turvonneet ja valkovuotoa pukkaa... Tulis nyt niin voisi ruveta yrittämään....

Kirppu 29/???

Voi sentään. Bellamariiaa nyt koetellaan. Kamalaa olet joutunut kestämään tänään! Jaksamisia ja voimia lähetän minäkin!!!!

Samoin Ässälle pahoittelut sukulaisvierailusta.

Pahoitteluni bellamaaria! Kyyneleet nousi silmiin kun luin tapahtumastasi. Oikein iso halaus sinulle!

Ässälle pahoittelut tädistä

Mulla loppuu ymmärrys tähän toimintaan jo. Sain kätilön kiinni ja lääkäri oli katsonut paperit mut ei ollut vielä aikaa katsonut. Käski soittaa maanantaina. Rupesin itkeen puhelun jälkeen. Mies suivaantui niin et soitti polille ja sanoi pari valittua sanaa. No mut voi voi ku vapaita aikoja ei ole ja lääkäri ei ole laittanut teitä kiireellisenä. Vapaa aika ois tuolla ens vuoden puolella. Mies oli et häh?! Viime km oli rv7 ja nyt mennään jo kuudetta viikkoa. Täti käski laskea kymmeneen ja laittoi ylimääräsen ajan torstaille. Mulla paloi pinna ja soitin gynekoon. Selitin tilanteen ja sain ajan maanantaille. Ensin saadaan selville mikä on vikana mut sitten lääkityksen aloitus venyy ja venyy. Onkohan tässä hommassa enää mitään järkeä?
Anteeksi vuodatukseni...

Voi hitto, Tl! Ei tässäkään muuta osaa sanoa kuin että kiitos taas sairaanhoitopuolelle... jaksamista teillekin ja onneks pääset jo maanantaina näytille! Tsemppiä!!

Kamalasti tapahtunut kaikkea superikävää ihan liian monelle. Tasapuolisesti isonisot pahoittelut ja halirutistukset kaikille mustaa päivää viettäneille. Toivotaan tosiaan että huominen olisi jo parempi.

Ja samaan hengenvetoon toivotukset, jotta kaikki hätäiset saavat moponsa kiinni ja hanskat niitattua hihoihin... =)

Kaikesta huolimatta hyvää viikonvaihdetta Kermeille (joista pian tulee ex-Kermejä, eikös juu??) toivottelee Niksu

Huomenta kaikille tasapuolisesti ja haleja niitä tarvitseville.

Mulla on eilen aamusta asti ollut reippaampaa vuotoa, ei suurempin kipuja. Välillä alapäässä pieni paineen tunne. Muuten vointi ok.

Joku kyseli tuosta syömisestä. Nyt tuntuu että ruoka maistuu liiankin hyvin. Pakko lopettaa herkuttelu ja ryhdistäytyä. Heti huomasi kun etova olo loppui, niin voisi syödä ihan tolkuttomasti. Nyt ois hyvä väli pitää diettiä, ennen kuin voi edes uudelleen tärpätä.

Mukavaa viikonloppua