Kermit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 17.05.06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tatti, laitoin sinulle viestiä!!

Kirjoitan vielä kuitenkin tännekin!!!

Kun vaan osaisi tunteet sanoiksi muuttaa...sumenee koko tietokoneen ruutu! Tuntuu vihaa ja surua samaan aikaa maailmaa kohtaan.. miksi tälläistä voi tapahtua! Te jos kukaan varmasti osaisitte rakastaa pienokaista ja laittaa sen kaiken edelle, mutta ei kun ei.. mikä tässä maailmassa on vikana!!???

Löysin tälläisen runon:

Olisin ollut valmis kantamaan sinua
9kk, sisälläni
Olisit ollut turvassa

Olisin ollut vierelläsi koko loppu elämäni,
en olisi jättänyt yksin milloinkaan
Olisin rakastanut niin paljon

Ja kyllä minä rakastan
Äiti odottaa sinua,
odottaa aina

Voisipa kyynelistä rakentaa sillan,
olisit jo luonani

~Runoilija Waste~

Voi ei Tatti ! Elämä on käsittämättömän epäoikeudenmukaista ! Paljon voimia ja jaksamista sinulle. Ystäväni on sanonut minulle,että vain vahvoille ihmisille annetaan vastoinkäymisiä elämässä. Ehkä se on totta. Mitkään sanat eivät varmasti voi lohduttaa, mutta tiedä, että tällä palstalla on suuri joukko sinua tukemassa. Päivä kerrallaan !

Voi Tatti olen niin pahoillani puolestanne. Voimia teille molemmille. Ei voi ymmärtää ihmislapsi sitä kuinka osat täällä jaetaan. Teille ei olisi enää tätä antanut!!!!
En tahdo löytää oikeita sanoja mutta tiedät että täällä kaikki itkevät kanssanne ja jakavat surunne. Lämmin halaus ja voimia huomiseen.

Kiitos kaikille mahtavasta tuesta.
Tällaista myötätuntoa en osannut edes odottaa. Odottajien puolella olin vain pisara meressä, jossa välillä tunsi olevansa aivan yksin. Eikä tällä ole nyt tarkoitus loukata ketään.

Ehkä minulla on nyt enemmän voimia mennä huomiseen koitokseen, kun ajattelen siellä maatessani teidän sanoja.
Niin paljon ne lämmittävät. olen itkenyt vuolaasti kuvaruudun äärellä noita viestejä lukiessani.

Iso vasta hali takaisin.

Enää ei ahdista ihan niin paljon.

:-(
Pääsin nyt vasta koneelle ja kylläpä oli ikäviä uutisia täällä odottamassa. Ei taida olla minulla sinulle sanoja osoittamaan kuinka pahoillani puolestanne olen. Enkä osaa kuvitella tuskasi määrää. Enkä pysty edes välittämään lohduttavaa kosketusta. Mutta, jos toisaalla olitkin vain pisara meressä, niin täällä olet se tietty pisara muiden pisaroiden joukossa. Ja täällä me sut muistetaan ja täällä sinusta välitetään. Ehkä nyt olisi aika lukea se Puolinainen, jos suinkin jaksat. Voimia sinulle ystäväni ja lämmin osanottoni.

Tatti. Olen todella pahoillani puolestanne. Mutta luota siihen että jonain päivänä aurinko paistaa teillekin. Olipa ikävä lukea tapahtuneesta kun en ole aikoihin wapissa pyörinyt.. Olen yrittänyt pysyä tästä erossa. Voimia sulle tatti ja terveisiä muille tutuille. T.sanna 12+0.

Teillä on tänään raskas päivä. Toivon sinulle voimia vielä kerran. Omasta keskenmenosta kun on niin lyhyt aika niin elän hengessä mukana.
Lämmin voimahali teille kummallekkin!!!

En ole päässyt muutamaan päivään koneelle ja voi mikä ikävä uutinen täällä odotti. Iso rutistus Tatille! Itse juuri saman kokoneena tiedän ettei sulla ole helpot päivät meneillään. Koeta kuitenkin jaksaa ajatella taas eteenpäin!

Hiljaista täällä...välillä olen käynyt kurkimassa muttei ketään ole kuulunut. Onkohan se tuo Tatin kohtalo joka on nyt vähän säikäyttänyt meitä kaikkia.

Pitää nyt vaan saada taas positiiviset ajatukset pyörimään ja iloita jokaisesta ihanasta aamusta. Ei sitä koskaan tiedä mitä ihanaa tuleva päivä tuo tullessaan. Hulluksihan sitä tulee jos vaan kokoajan synkkyyksissä kulkee.

Minäkin aloin jo tulla vainoharhaiseksi ja pelätä pahinta. Joka vessakäynnillä hirveä syyni vessapaperiin että tuleeko sieltä verta vai ei. Nyt siis viikko 9 alkaa ja ensi viikolla eka ultra. Päätin just nyt etten minä voi tällälailla elää että kokoajan ootan pahinta. Mies, ystävät ja kaikki läheiset kokoajan vakuuttelee että kyllä siellä masussa kaikki on hyvin ja nyt lopetan itsekin kyllä tällaisen epäilyn ja alan elää iloista odotusaikaa. Kun itse uskon tähän nyt tosissaan niin eiköhän ne tarrasukat pidä...

Tästä nyt tuli tällainen itseni ylipuhumis vuodatus mutta tarpeen mulle. Kun tämä on nyt tässä ''paperilla'' niin alkaa varmaan itellekin mennä jakeluun.

Plussatuulia kaikille !!!!

Heips kaikki kermiitit ja muut!!!!! Mariia on aivan oikeessa! Nyt vaan aatellaan kaikki kaikkea ihanaa ja positiivista! Aurinkovauvat on saaneet viime yönä uuden jäsenen kun Onneli rinsessa sanoi vuokrasopimuksensa irti. Aurinkovauvat ovat onnesta sekaisin!!!! Kuin myös tietysti Äippä(Apua!!! muistinko nimen oikein? Olen niin lahopää nykyään. Anteeksi jos nimi meni väärin) ja tuore isä joka kävi uutiset kertomassa!

Kohta täälläkin on monta raskautunutta ja eihän teidän minnekkään tartte täältä lähteä. On niin kiva seurata myös sitä raskautta!!!

Tarrasukkia sulle Mariia ja kyllähän ne pitää!!!! Usko vaan niin sulla on kohta ihana vauva rinnoilla!!!!
Sitä vaan on niin säikky kun on kerran huonosti käyny.
Miten Minna sulla??? En nyt varmala muista mutta oliko se niin että km.n jälkeen ei viä menkkoja ja te niitä lakanoita pöllyyttelitte ja sattu olemaan tuntemustesi mukaan ovisaika.
En ole ollut oikein huolellinen itsekkään tuon ehkäisyn kanssa mutta luotan siihen että kaikki menee parhain päin. Tuntuu jotenki hassulle alkaa käyttään ehkäsyä nyt kun ei sitä ole aikasemminkaan tarvinnu...
Luin jostakin että joku oli raskautunut heti km.n jälkeen. Ei yhtiäkään kuukautisia ja kaikki oli mennyt hyvin. Syntyi terve vauva lopulta ja niinpä loppu hyvin kaikki hyvin!

On niin mukava kun täällä on porukka joka on kokenut saman ja ymmärtää. He ymmärtävät paremmin kuin kukaan joka ei ole niitä asioita kokenut.
Tatille vielä meiltä kaikilta sellanen suuri voimahali!!!!

Nyt tytöt lippu korkealle ja kaikille superplussaa!!!!!!

Ei sitä varmaan voi olla edes alitajuisesti pelkäämättä pahinta kun se kerrankin on päässyt tapahtumaan... Mutta ainahan voi edes yrittää tsempata positiivista mieltä itselleen. Ja muistakaa että pessimistin elämä on täynnä iloisia yllätyksiä.

Täällä menkat päällä, ensimmäistä kertaa elämässä varmaan iloinen niiden tulosta... Voipi ruveta miestä komentamaan jotta valmistautuu toimittamaan varmasti ensiluokkaista geenimateriaalia seuraavalla kerralla. ;)

Nyt alkais olla tuota vettäkin jo tullut ihan tarpeeksi tällä erää, aurinkotilauskin vetämään, kiitos...

Moi, täällähän sitä ollaan, ei näiltä sivuilta voi pysyä pois, vaikka sitä aina välillä yritän. Työntekokin häiriintyy,mutta täyttyy sitten paahtaa senkin edestä. Kieltämättä tuo Tatin kohtalo pisti vähän mietityttämään, ehkä siksi ei ole tullut tännekään kovin kirjoiteltua.

Olen hakenut netistä aika paljon tietoa, pitääkö niitä menkkoja odottaa vai ei. Mielipiteitä on molempiin suuntiin, mutta yksi järkevän kuuloinenperustelu oli, että lääkäri oli kertonut tuon yhden menkkojen odottamisen syy olevan vain se, että seuraavan raskauden alkamisajankohta olisi helpompi selvittää. Nyt se voidaan määritellä ultran avulla ja uusi raskaus ei pitäisi edes alkaa, mikäli elimistö ei ole valmis. Joten peittoja pöllyytellään edelleen, ahkerasti. Meidän suhde on aikas tuore, reilun vuoden, joten haluja todellakin on **punastus**.

Sain viime vkolla patologin tulokset näytteestä=minun vauvahaaveestani. Selvyyttä ei tullut, oliko kyseessä tuulimuna vai todella aikainen sikiön/alkion kuolema. Nyt on vähän tyhjäkin olo, surin niin kauheasti haaveiden murskautumista enkä edes tiedä, surinko ""tyhjää"" vai oikeaa vauvan alkua. Sitä en saa koskaan tietää, joten täytyy vaan liittyä teidän positiivisuuskerhoon ;-) Ulkoisen raskauden varalta kävin viime viikolla veritestissä, raskaushormoni oli 11, alhainen siis. Minulta ei otettu heti keskenmenon jälkeen testiä, joten vertailuarvoa ei ole. Ensi vkolla pitäisi käydä antamassa kontrollinäyte. Ja arvatkaapas vain, jännittääkö?!?! Jos se ei ole laskenut tai on noussut, niin... Paitsi ne minun ovistuntemukset jatkuu vaan, joten se siitä oman elimistön tuntemisesta.

Tulipa oma napainen viesti, mutta kaipa se on aika luonnollistakin, kun vauvahaaveet täyttävät pään. Mukavaa vkoloppua kermittärille!

Tervehdys! Jotkut ehkä muistaa mut keskustelin täällä aika katiivisesti viime vuonna kun sain km 4/05. Ollaan yritetty nyt n. 3v. mutta tuloksetta tosin sain vaan aikaan sen yhden kesken menon rv.10+2.

Nyt on taas se aika vuodesta kun raskaus ja km palaa synkkineen muistoineen meileen. Masentaa ja tuntuu että meille ei sitä lasta ole tarkoitette kärsin lapsettomuudesta ja huonosta omatunnosta koko loppu ikäni. Haaveilen vaan omasta pienestä prinsessasta ja siitä hetkestä kun olen pienen maailmaan synnyttänyt harha kuvitelmaa..

Ympärillä syntyy kokoajan pieniä vauvoja mutta ei meille!
Miten tästä kaikesta selviää kun ihmiset jatkuvasti kyselee koskas teille ja onkos teille jo tulossa,eikös olisi seuraavaksi teidän vuoro tehädä niitä lapsia. Milläs teet kun ei meille semmosta Herran lahjaa suoda ei edes pientä toivonkipinää anneta.

Sairastan pco:ta ja sokerit on koholla,mulla on kaksosanen kohtu, ja tietysti ylipainoa. Mutta ei mitään meilenkiintoa alkaa laihikselle kun ei siitä kummiskaan ole mitään hyötyä menis vaan sekin homma hukkaan ja taas V...tais.

Tosin enään ei olisi kun 4viikkoa töitä ja sitten jäisin kesälomalle ja sen jälkeen lopetan nykyisen työni ja lähden hoitamaan lapsi ehkä se antaa joitakin pienen pieniä toivonkipinöitä taas jaksaa eteenpäin. Päätin että syksyllä kun alotan uudessa työssä lasten kanssa niin rupeen katsomaan mitä suuhuni laitan ja touhuamaan kaikkea liikunnallista mitä nyt penten lastenkanssa pystyy vähänkin tekemään. Metsä seikkailuita, perinteisiä ulkoiluleikkejä ja kaikkea semmosta missä pitää vähänkin urheilla. =) ja tupakin polton yritän lopettaa siinä samalla hmmm.. aika kovan haasteen olen itselleni asettanut mutta katsotaan kuinka muijan käy... =D

kiitos jo helpotti kun sain avautua älkää pitäkö Pahana että tunkeudun tälläin teijän palstalle... ;) Sateista kesän jatkoa toivotan kaikille tasapuolisesti!!

Et sie Laura mihinkään tunkeudu!!!! Täällähän on kaikilla vapaus kirjottaa, missä niin tuntee hyväksi ja täällä on ne ihmiset jotka sua hyvin ymmärtää koettuaan saman!!!!

Haluaisin kertoa sulle ystävästäni. He olivat yrittäneet lasta pitkään, vuosia. Mitään varsinaista syytä lapsettomuuteen ei koskaan todettu mutta vauvaa ei vaan kuulunut vaikka sitä niin toivottiin ja tehtiin vuosien ajan. Lopulta he totesivat suruissaan että heille ei vain ole lasta tarkoitettu. Asiaa ei varsinaisesti yhtään helpottanut se että syytä ei ollut. He eivät voineet asialle mitään.
He päättivät kääntää pulkan. Täys elämän muutos. Toteamus että ei he lasta saa, muutto uudelle paikkakunnalle ja uudet työt. Vauvaa ei enää edes mietitty kun haikara ilmoitteli tukostaa. Nyt heillä on kaksi ihanaa lasta eikä ystäväni ollut mikään nuori ensisynnyttäjä n.35 v.

Suru keskenmenosta ei varmaan koskaan unohdu, itselläni n. 3 vko sitten. Ajattelen kuitenkin että sillä vauvalla ei ollut kaikki hyvin vaan luonto katsoi parhaaksi keskeyttää raskaus. Nyt koitan päästää irti tuosta rikkoutuneesta unelmasta joka jo luvattiin mutta vietiinkin niin raa`alla tavalla pois. Ajattelen niitä hyviä ja kauniita asioita joita mulla nyt on ja nautin tästä hetkestä.

Sulle varmasti tekee hyvää työn vaihto ja uudet ympyrät. Itselläni on myös ylipainoa. Sen suhteen olen pikkuhiljaa edennyt. Koitan vähentää rasvaa mm. leivällä. Vähärasvaisia levitteitä ja lisää vihanneksia. En kestä mitään radikaali kuureja ja muutoksia. Tämä on pikkuhiljaa tepsinyt. Paino putoaa hitaasti mutta suon kuitenkin itselleni pieniä iloja. Joskus syön karkkia ja teen lämpimiä leipiä ajattelematta miten rasvasta se on.Kalja on hyvää saunan jälkeen ja kun olet huhkinut pihalla itseni tainnoksiin.
Tässäkin elän tätä päivää. Olen antanut itselleni lupauksia kuureista ja hyvistä elämäntavoista ja voi sitä pettymystä itseeni kun olen ne rikkonut. Päätös kerrallaan ja näin mun on hyvä. Olen niin heikko että suuret lupaukset ei oikeen toimi......

Energiahalaus sulle ja tulehan kirjottelemaan vaan meille!!!!! Tänne on kaikki lämpimästi tervetulleita!!!!

Hip hei!!!!
Tämä tyttö on nyt alkanu sitte oikeen hommiin. Olen seuraillut nyt noita valkovuotoja, kun joku niistä kertoili, ja sivisti tämmöstä tietämätöntä!!!! Nyt ois mun järkeilyn mukaan ovulaatio melko lähellä. Vuoto sellasta kirkasta ja ei niin vetistä? Mies on vähän kummissaan kun mie sitä höykkyytän. Nuo mun halut on kyllä ollu hukassa ja kai se nyt kummastuttaa ko mie kimpussa häärin. En jaksa miettiä niitä eka kuukautisia km.n jälkeen. Kai mie olen vähän pöhkö... Mulla on semmonen olo että kaikki menee niin kuin on paras...

Tulin töistä juuri ja nyt taijan hypätä pihalle. Ei sada ja aurinkokin välistä paistaa!!!!! Taijan vekotella tänäänkin tuon ukkokullan vauvantekoon... Ihan kikatuttaa tämä homma. Ei se ainakaan pahasta ole!

Nyt tytöt kaikille semmosta plussatuulta!!!! Ihanaa loppu viikonloppua teille kaikille!!!!!

Kyllä on mukava lueskella Iltarusko noita sun juttuja. Yksinäni täällä naureskelen. En minä tiiä mikä mullekin on tullut, mutta sänkyhommat ei kiinnosta yhtään.

Viikonloputkin on nyt vähän sellaisia kun mies tietysti haluaisi jatkaa entistä elämän tyyliä eli ottaa muutaman oluen viikonloppuisin - eihän se hän ole joka on raskaana - enkä ole tietysti kieltänytkään. Muutama on ihan ok. Mutta jos juopotteluksi menee niin eihän sitä kato erkkikään. No ei se onneks tuo mun mies sellainen ole.

Mulla ei kiinnosta pätkääkään ainakaan vielä tässä vaiheessa istuskella missään jotain kokista lipittämässä kun muut pitää hauskaa. Tottakai pitää kummikin huoli ettei ihan mökkiydy tänne kotinurkkiin. Kaitpa sitä jonain päivänä jaksaa sitten selvinpäin kattoa toisten juhlimista. Annoin sitten miehelle tänään luvan lähteä yökylään kaverin mökille. Heh, meinas laittaa ruksin seinään...Oonko minä sitten sellainen pirttihirmu...no en kait...Kyllä se itekin sanoi että pitää minun olotilaa kunnioittaa ja ymmärtää jos en jaksa mukana aina kulkea. Nytkin vaan tässä onnessaan ajattelen miten ihana on vaan köllähtää sänkyyn ja lukea tai kattoa telkkaria. Nyt ei enempää jaksa...

Toivon kipinöitä kaikille täältä ruottin puolelta !

No mutta Mariia!!!!! Että sillee.... Lopahti sullaki ko sai hommat kuntoon....
Mieki täällä kikattelen.... Ymmärrän hyvin sua!!! Mie taas olin tyytyväinen ko oli niin hyvä syy tehä niin ko halus. Sai levätä ja syödä, kaikki raskas oli kiellettyä, sai kiukutella jne. jne. Kaikki meni raskauden piikkiin...... Nyt on ainaki hetkeksi palattava ruotuun:))))
Toivottavasti raskaudun pian!!!!!! Alkaa taas kissan päivät!!!!!
Toivottavasti kukaan ei ota mua niin tosissaan. Kaikella on hyvät puolensa. Niinpä otan huurteisen ja lähden yrttimaata penkomaan. Oottelen tässä iltaa ja nukkumaanmenoaikaa..... Oon muuten lipitelly sitä greippimehua. Vitamiinit on ostamatta mutta jos ens viikolla pääsisin käymään terveyskaupassa...

Mariia ajattele mikä ihana aarre sun mahassa kasvaa!!!!!Olen niiiiin onnellinen teijän puolesta!!!!!! Tietysti kaikkien muittenkin puolesta jotka ovat raskautuneet!!! Jospa meki saatais jotaki aikaseksi ja meijän lapset vielä yhessä leikkis!!!!
Mie ainaki pirulauta teen parhaani!!!! Ootappa vaan ukkokulta ko ilta koittaa!!!!

Taas Etelä-Savo hiljenee.... Ainaki hetkeksi.....

Hyvää lauantaita kaikille kermeille,
ja tervetuloa mukaan Laura. Sinäkin löysit tiesi takaisin tänne. Se toinen ketju (en nyt muista nimeä, mutta missä sinä ja minä kirjoiteltiin) kuivu vähän kokoon, mutta tämä ketju on ja pysyy aktiivisena.

Minun suremisen määrää ei yhtään vähentänyt se, että raskaus osoittautui tuulimunaksi. Mistäs minä olisin sitä raskauden alussa tiennyt? Tulevana ja toivottuna (yritystä 1.5 v.) vauvana minä sitä ajattelin. Suunnittelin sängyn paikat, lomat ja kaikki muut. Ja heinäkuussa voi edelleen tehdä tiukkaa, kun 'laskettu aika' lähestyy. Elokuussa naistenpolilla odottaa aika lapsettomuushoitoihin, jos sitä ennen ei mitään kuulu.

Tatti, tuu tänne kertomaan tuntemuksesi, jos se yhtään helpottaa. Ja anu, missä luuraat?

Täällähän minä.. töissä välillä käydessä. Tuli tuossa Keski-Suomessakin käytyä välillä...
Ei mitään erikoista tähän meidän elämään oikein kuulu.. tässä otettaan päivä kerrallaan ja olla pollotettaan:)

Kesää odotellessa;
Hyvää viikonloppua kaikille!
Kuinkas sämpy, onko ovis päällä?

Samaa mieltä olen sämpyn kanssa, koita jaksaa tatti ja pura pahaa mieltä meidän kanssa.. Itselläni ainakin helpottaa kun saa purkaa tänne pahaa oloaan!! Ja varmasti monia muitakin täällä on helpottanut, uskoisin.Voimia vielä teille täältä lähettelen!

Sinulla on muuten iltarusko erittäin ihana tapa kirjoittaa juttusi;)
saa hymyn korviin nousemaan aina lukiessa tekstiäsi!
Hyvä että joku muukin täällä on hieman ""höyrähtänyt"" niinkuin positiivisessä merkissä!;)Jatka kuule samaan malliin!
Toi tarttuu:))

Peukkuja pidän teille Iltarusko että nasahtaa. Muistathan sen asennon...

Pakko oli tulla tänne turvallisen tietokoneen ääreen kun erehdyin äsken kattomaan hirveetä kauhuelokuvaa ja nyt rupes pelottamaan. Pitikin päästää se mies sinne yökylään...

Ärsyttää kun täällä ruottin puolella ei näy mitään hyviä suomalaisia ohjelmia. Suomi tv kanavalle on vain koottu kaikki huonoimmat. No onneks sieltä kohta alkaa Lordin konsertti mitä ei eilen näytetty. Ens viikolla menenkin sitten kotikonnuille kattomaan minkälainen Loordikuume sinne on iskenyt ja jos vaikka kävis sitten Torikeitaan kebabiakin maistamassa...Ainakin meidän äiti on ihan Lordiin hurahtanut ja se täyttää nyt 60 v. !

Joten Hard Rock Hallelujah vaan kaikille !

Moikka munkin puolesta kaikille!

Se on totta mitä Sämpy kirjoitit... Mustakin tuntuu, että eiköhän tässä vähitellen olla tammikuun järkytyksestä selvitty, MUTTA nyt kun alkaa kalenteri lähestyä sitä hetkeä, jossa kohdin lukee ""äitiysloma alkaa"", niin kyllä tuntuu kurjalta. Kalenterista löytyy myös laskettu aika heinäkuulle... että voi ottaa välillä kyllä päähän!!

Mutta toisaalta ei tästä nyt pääse kuin eteenpäin, pakko ajatella positiivisesti :)

Huh, tulipa negatiivinen viesti, vaikkei nyt ole edes mikään huono päivä... Ovis tuloillaan tossa loppuviikosta (ensi) tai joskus, en mä enää näistä kierroistani tiedä, kun tuntuu, että joka kierto on päivän pidempi.

Mukavaa lauantai-illan jatkoa!!

Hyvää sunnuntaita kaikille,
Ovat olleet vähän pilvisiä nuo päivät ja satanutkin vähän väliä. Toivottavasti ensi viikolla edes vähän päivä paistaisi. Ajattelin tästä lähteä kaupungille shoppailemaan, kun ensi viikonloppuna on tutun lapsen valmistujaiset ja mekkoon pitäisi ostaa hartiahuivi. On se vaan kivaa, kun sunnuntainakin on kaupat auki :-)

Ei ole anu täällä ovista vielä. Tädit ovat lähtemässä vasta ja viikon päästä ruvetaan odottamaan ovista :-) Mulla on kierto jostain syystä pidentynyt kahdesti ja nyt laskeskelin, että heinäkuussa osuu ikävästi epätoivottu sukulaisvierailu juuri lomareissun kanssa päällekäin. Miehen kanssa sovittiin, etten rupea menkkoja siirtelemään, mutta kyllähän sekin on vähän ärsyttävää kärsiä lomalla, kun pitäisi uida ja ottaa aurinkoa. Mun pitäisi tämä kuukausi jättää yritykset väliin ja siirtää menkat, jos meinaan sen tehdä. Naistenpoli ei kyllä taida tykätä hyvää, jos tunnustan siellä jättäneeni yhden kuukauden väliin yrityksessä. Toisaalta mies sai nyt niin voimakkaan tulehduskipulääkityksen, että en voi olla uskomatta niiden vaikuttavan huonolla tavalla jo ennestään 'huonoihin' siittiöihin.

Onko muuten kellään kokemuksia, miten tätien siirto vaikuttaa kiertoihin muuten? Voiko se vaikuttaa ovulaatioon seuraavassa kierrossa?

Sorry, meni viestin loppuosuus vähän negatiiviseksi (sitä on täälläkin liikkeellä Maaria :-). Ootte ihan oikeassa, että positiivisesti pitäisi ajatella, mutta joskus vain ottaa päätyyn, minkäs sille voi.