Kerätääs niitä tyttöjen nimiä joita ei ole kalenterissa tai ovat muuten vaan harvinaisempia/yhdistelmänimiä

  • Viestiketjun aloittaja Nimeä etsimässä
  • Ensimmäinen viesti
Nimeä etsimässä
Ja siis sellaset nimet vaan jotka oikeesti voisit omalle lapsellesi antaa.
Mä löysin tälläsiä. Mielipiteitäkin kaipaan

Mimosa
Minea
Minja
Minka
Nella
Nia
Ninni
Noona
Pinjaliina
Ramona
Rianna
Riia
Sade
Jessi
Selena
Selina
Siina
Sofiina
Tinja
Tinka
Tua
Lila
Janni
Jade
Jadessa
Henniina
Emmaliina
Annilotta
Jenina
Jenniina
Lumi
Merituuli
Miisa
Maisa
Hannamaria
Hanna-Riikka
Monica
Peppiina
Ninna
Vadelma
Marikki
Selena
Annette
 
Nimeä etsimässä
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Mä en kyllä ole ihan varma mutta mun kuopuksen nimi on Sara Ella Adele ja mun mielestä tuota Adelea ei kai ole kalenterissa.Korjatkaa jos olen väärässä :flower:
Juu ei oo,ei ainakaan suomalaisessa

 
Nimeä etsimässä
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Eiks Nellan luulis olevan sen verra yleinen et löytyis kalenteristaki?

Eiks mahda olla niin? On tossa muitakin kalenterista löytyviä nimiä mukana. Mulla on sellanen ongelma et kun ruksin yli kalenterista yli kaikki ne nimet jotka ei yhtään miellytä(Mielikit,Impit sun muut) ja sellaset jotka on lähisuvussa tai kavereilla niin ei jäänyt just mitään jäljelle. Siksi siis tämä aloitus
 
Juni
Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:
en oikeen usko et noi yhdysnimet väliviivalla koskaan tulee kalenteriin :D ei oo meikälkään ikin ekan nimen nimpparia ku on väliviivalla.
Onhan siel Kukka-Maaria...
Mutta siis eihän tässä siitä ollutkaan kyse et mitkä näistä tulee kalenteriin,vaan nimiä joita EI OLE kalenterissa
 
Maisan äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Super Hot Female:
Mun toinen nimi on Maisa ja oon siitä saanut kuulla, on sit onneksi vielä kolmaskin nimi ängetty sinne perään B)
Miksi oot saanu kuulla Maisasta? Sehän tulee ens vuonna taas kalenteriinkin
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Meidän tytöstä tulee viikon päästä Isla
Lausutteko sen niin kuin kirjoitetaan eli Isla? Oon kuullu versioita myös et kirjotetaan Isla mut lausutaan Aila.
Voi jösses... Miks ei vois sit laittaa suoraan lapsen nimeks Ailaa? Mä en ymmärrä tämmösiä...
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Meidän tytöstä tulee viikon päästä Isla
Lausutteko sen niin kuin kirjoitetaan eli Isla? Oon kuullu versioita myös et kirjotetaan Isla mut lausutaan Aila.
Voi jösses... Miks ei vois sit laittaa suoraan lapsen nimeks Ailaa? Mä en ymmärrä tämmösiä...
Jenkeissä varmaan sanottas Isla nimi Ailana. Jos vertaa sanaan island, niin se sanotaan ailand. Eiköhän suomessa kuitenkin puhuta Isla ja Aila-nimistä ihan eri niminä.
 

Yhteistyössä