Kerätääs niitä tyttöjen nimiä joita ei ole kalenterissa tai ovat muuten vaan harvinaisempia/yhdistelmänimiä

  • Viestiketjun aloittaja Nimeä etsimässä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Mä en kyllä ole ihan varma mutta mun kuopuksen nimi on Sara Ella Adele ja mun mielestä tuota Adelea ei kai ole kalenterissa.Korjatkaa jos olen väärässä :flower:
Ihana nimi tuo Adele!!
Suomessa näköjään 4502 Adele nimistä :)
 
Mama the Strange
Jedina, Miila, Majke, Merike, Sahrami, Daria, Soja, Akuliina, Klaudia, Serafiina, Miima, Venny...

Tossa jotain mitä tuli äkkiä mieleen, en kyllä itse useimmista noista erikoisemmista väännöksistä kauheesti väälitä.
 
Soja taitaa löytyä ortodoksisesta kalenterista. itekin pidän sitä nättinä nimenä. :)

Sanne on musta kiva harvinainen nimi. Nimi jonka annan tyttärelleni, jos sellasen saan, on harvinainen... Sitä en kerro. Mun pojankin nimi on harvinainen, mut löytyy silti kalenterista. Oman nimeni saan kalenteriin ens vuonna. :)

Poikien nimistä Peetu ja Mirko on mun suosikkien joukossa. En o tarkistanu löytyykö kalenterista.

*Muoks* Koulussa oli rinnakkaisluokalla Maaret. Sekin on kiva nimi.
 
hoopo
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Meidän tytöstä tulee viikon päästä Isla
Lausutteko sen niin kuin kirjoitetaan eli Isla? Oon kuullu versioita myös et kirjotetaan Isla mut lausutaan Aila.
Voi jösses... Miks ei vois sit laittaa suoraan lapsen nimeks Ailaa? Mä en ymmärrä tämmösiä...
Jenkeissä varmaan sanottas Isla nimi Ailana. Jos vertaa sanaan island, niin se sanotaan ailand. Eiköhän suomessa kuitenkin puhuta Isla ja Aila-nimistä ihan eri niminä.
Nii ja Jenkeissä sanottas Laurakin Loorana ja Paula Poolana. Mut ku ei luojan kiitos olla Jenkeissä vaan Suomessa!
 

Yhteistyössä