Kerätääs niitä tyttöjen nimiä joita ei ole kalenterissa tai ovat muuten vaan harvinaisempia/yhdistelmänimiä

  • Viestiketjun aloittaja Nimeä etsimässä
  • Ensimmäinen viesti
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuulia
sitä ei ole kalentereissa!
No kyllä muuten tasan on. Vietin nimppareita 22.2.
ei se mitään,niin minäkin mutta ei tasan lue ainakaan noissa mulla olleissa kalentereissa nimeä.
pelkästään tuula tms. enkä ole koskaan nähnyt nimeä kalenterissa!
 
Tuulia
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuulia
sitä ei ole kalentereissa!
No kyllä muuten tasan on. Vietin nimppareita 22.2.
ei se mitään,niin minäkin mutta ei tasan lue ainakaan noissa mulla olleissa kalentereissa nimeä.
pelkästään tuula tms. enkä ole koskaan nähnyt nimeä kalenterissa!
Tuulan nimipäivä kyllä ei ole samana päivänä. Hommaa sitten kunnon kalenteri, nettikalenterista löytyy ja parissa meidän kalenterissa täällä kotona luki kyllä Tuulian nimi.
 
Mami
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulia:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuulia
sitä ei ole kalentereissa!
No kyllä muuten tasan on. Vietin nimppareita 22.2.
ei se mitään,niin minäkin mutta ei tasan lue ainakaan noissa mulla olleissa kalentereissa nimeä.
pelkästään tuula tms. enkä ole koskaan nähnyt nimeä kalenterissa!
Tuulan nimipäivä kyllä ei ole samana päivänä. Hommaa sitten kunnon kalenteri, nettikalenterista löytyy ja parissa meidän kalenterissa täällä kotona luki kyllä Tuulian nimi.
Mun kalenterissa lukee ainakin Tuulia.

 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulia:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuulia
sitä ei ole kalentereissa!
No kyllä muuten tasan on. Vietin nimppareita 22.2.
ei se mitään,niin minäkin mutta ei tasan lue ainakaan noissa mulla olleissa kalentereissa nimeä.
pelkästään tuula tms. enkä ole koskaan nähnyt nimeä kalenterissa!
Tuulan nimipäivä kyllä ei ole samana päivänä. Hommaa sitten kunnon kalenteri, nettikalenterista löytyy ja parissa meidän kalenterissa täällä kotona luki kyllä Tuulian nimi.
ei tarvii olla hyökkäävä!
herranjumala,ilmoitin vain että meidän kalentereissa ei ole lukenut "tuulia"
jumankauta tarvii alkaa huutamaan siinä että "hanki parempi kalenteri läpäläpä"! käytöstapoja nainen!
 
HölinäKeiju harmaana
Sitten kalenterista poistettuja vanhoja nimiä jotka mun mielestä pitäis tuoda takaisin:

Etta
Justiina
Lilli
Rilla
Oihonna
Ottiilia
Opri (Saattaa tosin olla vielä ortodoksikalenterissa)

Meidän toisella on muuten yksi näistä nimistä, enkä pistäis pahakseni jos olisi hänenkin nimi kalenterissa, niin saatais viettää nimpparia ihan omana nimipäivänä!

 
Meidän tyttöjen nimiä ei ole suoraan kalenterissa, Tessa tulee toki ens vuonna ja Tuulianna on erikseen laitettuna kalenterissa (Tuuli ja Anna) mutta yhteenkirjoitettuna ei löydy. Tinja on myös tulossa ensi vuonna kalenteriin vai Tinkakos se oli.
 
Nimeä etsimässä
Alkuperäinen kirjoittaja HölinäKeiju harmaana:
Sitten kalenterista poistettuja vanhoja nimiä jotka mun mielestä pitäis tuoda takaisin:

Etta
Justiina
Lilli
Rilla
Oihonna
Ottiilia
Opri (Saattaa tosin olla vielä ortodoksikalenterissa)

Meidän toisella on muuten yksi näistä nimistä, enkä pistäis pahakseni jos olisi hänenkin nimi kalenterissa, niin saatais viettää nimpparia ihan omana nimipäivänä!

Justiina ois ihana! :)
 
Tuulia
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulia:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuulia
sitä ei ole kalentereissa!
No kyllä muuten tasan on. Vietin nimppareita 22.2.
ei se mitään,niin minäkin mutta ei tasan lue ainakaan noissa mulla olleissa kalentereissa nimeä.
pelkästään tuula tms. enkä ole koskaan nähnyt nimeä kalenterissa!
Tuulan nimipäivä kyllä ei ole samana päivänä. Hommaa sitten kunnon kalenteri, nettikalenterista löytyy ja parissa meidän kalenterissa täällä kotona luki kyllä Tuulian nimi.
ei tarvii olla hyökkäävä!
herranjumala,ilmoitin vain että meidän kalentereissa ei ole lukenut "tuulia"
jumankauta tarvii alkaa huutamaan siinä että "hanki parempi kalenteri läpäläpä"! käytöstapoja nainen!
:LOL: Käytöstapoja ittelles. Mut jos sunkin Tuulia, ni luulis nyt sen verran tietävän ilman kalenteriakin, että Tuulialla on nimipäivä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Meidän Melike Aleynan nimeä ei kalenterista löydy.
Mä joskus vuonna nakki ja papu bongasin tämän nimen täältä foorumilta ja ihastuin siihen kovasti.

Meillä oli loppupeleissä kymmenkunta nimeä, joista pohdittiin likalle sopivaa ja nämä molemmat nimet olivat siinä vielä mukana. Päädyttiin sitten kuitenkin muihin nimiin, mutta tuo Melike varsinkin on sellainen, että mikäli vielä meille tyttö jokin päivä tulee niin Melike aika varmana sitten nimestä löytyy :)

 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja jipe:
veela, neela, seela, veena
aikasta väännettyjä nimiä... jos saanen sanoa.
ja janni on hevosen nimi.
Minkä takia pitää aina vääntää kaikkee et Roni on koiran nimi, Janni hevosen ja Pertti hillerin ja Piia hamsterin nimi! Itepähän on ihmiset eläimelleen nimen valinneet ja eiköhän ne yleisimmät nimet ole kuitenkin alunperin ihmisten käytössä olleet.
 
Nää tulee kalenteriin 2010
Anette, Fanni, Hilda, Jade, Jatta, Kaisla, Karita, Lumi, Maisa, Melina, Mette, Miisa, Mila, Minea, Minja, Nella, Ninni, Peppi, Riia, Rita, Rosa, Sandra, Siru, Tessa, Tinja
 
Musti on koira, Mirri on kissa :D
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja jipe:
veela, neela, seela, veena
aikasta väännettyjä nimiä... jos saanen sanoa.
ja janni on hevosen nimi.
Minkä takia pitää aina vääntää kaikkee et Roni on koiran nimi, Janni hevosen ja Pertti hillerin ja Piia hamsterin nimi! Itepähän on ihmiset eläimelleen nimen valinneet ja eiköhän ne yleisimmät nimet ole kuitenkin alunperin ihmisten käytössä olleet.
Peesi! Polle on hevosen nimi,Janni on ihmisen nimi jonka joku on antanut hevoselleen.

 

Yhteistyössä