Kenestä et pidä lähipiirissäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja buro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

buro

Vieras
Onko lähipiirissäsi joku ihminen, josta et pidä, mutta joudut kuitenkin aika ajoin sietämään? Kuka tämä ihminen on ja miksi et pidä hänestä? Miten käyttäydyt hänen seurassaan ja tapaatko häntä usein vai harvoin esim. olosuhteiden pakosta?

Miehen veljeä ja tämän vaimoa on välillä vaikea sietää. Etenkin sen jälkeen kun saivat lapsen, on heidän elämänsä kiertynyt niin oman navan ympärille, ettei paljoa huvita heidän kanssaan aikaa viettää.

Pakkohan esim. joitakin sukulaisia on sietää. Itse en ota koskaan yhteyttä ei-pitämiini sukulaisiin, mutta he tulevat joskus kuitenkin pyytämättä kylään. Vältän yleensä ihmisiä, joilla on loisiva asenne. He antavat ymmärtää, että pitäisi auttaa heidän rakkaita läheisiään rahallisesti tai rahoittaa esim. anopin lempilastenlasten harrastuksia tai muuta elämää. He voivat käskeä itsensä ensin kylään ja pyytää maksamaan matkansa. Tavatessamme olen kuitenkin ystävällinen, enkä näytä tunteitani.

En voi sietää apukoulussa käynyttä serkkuani.
En vaan ymmärrä häntä enkä jaksa ymmärtää.
Vanhempani ja mummoni on kertonut minkälainen hunsvotti tuo on niin minun ei tarvitse ymmärtää, hän luonnollisesti kiistää kaiken ja leikkii kunnon perhettä :laugh:
Onneksi suurin osa suvustamme ei pidä häneen yhteyttä ja saamme olla rauhassa häneltä.
Valitettavasti hänen omat sisarukset pitää häneen yhteyttä jotka on minun facebook kavereitani mutta häntä en silti ota kaverikseni vaikka kuinka ollaan sukua, meillä ei ole mitään yhteistä ja en halua olla laitapuolen kulkijoiden ystävä.
Nyt odotan esikoistani ja toivon että tuo serkku ei koskaan saa tietää sitä sillä en halua että apukoulun käyneen äidin lapset (jotka luultavasti tarvitsee myös kaikki tukitoimia) pitävät minuun mitään yhteyttä. Julmaa voi kuullostaa siltä mutta tiedä mitä nämä sekopäät keksivät.

Yhteistyössä