Sattumaa vai kohtaloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amuse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amuse

Vieras
Onko teidän elämässänne ihmistä, joka vuosien jälkeen tulee yhtäkkiä eteenne tai näette hänestä yhtäkkiä unta tms?Ihmistä, josta ette ns. "pääse eroon".Vaikka et aktiivisesti häntä enää muistaisi tms niin aina jostakin ja jotakin kautta tämä ihminen ikäänkuin muistutetaan mieleenne tai tulee eteenne?!

Uskotteko tämmöisen olevan kohtalon johdattamaa vai sattumaa? Itselläni omassa elämässäni ihminen (ex) 10 vuoden takaa, jonka kanssa koin olevan tuolloin syvä yhteys ja erityinen suhde vaikkei se ollut kestoltaan edes kovin pitkä- muutamia kuukausia. Elämä vei meidät erilleen, aika ajoin hän tuli alkuvuosien jälkeen vastaan ja aina sanoi, että koki suhteemme täydelliseksi, ikävöi jne jo ollessaan tahollaan naimisissa toisaalla (eronnut jo).Itselleni eromme oli niin kipeä etten halunnut enää tuon ihmisen läheisyyteen voimakkaasta yhteydestä huolimatta.

Taas hän tuli viime yönä uneeni, uni oli todentuntoinen ja herättyäni piti heti miettiä, oliko kaikki ollut vain unta vai sittenkin totta.Mistä hän taas tuli uneeni?! En ole häntä muistellut tai nähnyt tms aikoihin.Viime keväänä hän ilmestyi ruuhkassa autoni eteen ja silloinkin ajoin ohi, mutta taas hän oli siinä-ison kaupungin ruuhkassa kuin muistuttaakseen olemassaolostaan.

Kohtaloa vai sattumaa? En tiedä...

Minä olen tosi tylsä ihminen, mutten oikein usko kohtaloon, sattumia kylläkin on elämä täynnä. Se että joku tulee uniin, ei mielestäni kerro yhtään mistään, ei hyvästä eikä huonosta. =)

Asiaa on vaikeaa selittää.Toisia ihmisiä joita olet elämässäsi tavannut, et nmäe enää koskaan missään ikinä-Vaikka asuisit samassa kaupungissa niin et välttämättä tule näkemään.Miksi tämä ihminen tulee vastaan sekä unissa että elävässä elämässä.Aina kun luulit jo unohtaneesi, se estetään...

Alkuperäinen kirjoittaja amuse:
Kohtalotovereita tai kommenttia? :ashamed:

oisin voinu lukea omaa kirjoitustani... oeln sitä mieltä että elämä menee niin kuin sen on tarkoitettu menevän, enkä halua siihen itse liikaa sorkkia, otan vastaan mitä elämä antaa.

Itselläni löytyy menneisyydestä juurikin tällainen ihminen.Minusta myös tuntuu, että hän ilmestyy pitkien aikojen jälkeen vähän liian sopivasti eteeni niin että muistan taas häipyäkseen jälleen ajoiksi.Unohtaa ei silti anneta.

mä näin kerran unta yhdestä ex:stäni,jota en ollut mitenkään kaipaillut tms.,en edes ollut miettinyt tätä miestä moneen vuoteen ennen kuin tuli uneeni.
ja sitten tapasimme ihan oudosti baarissa noin viikko tämän unen jälkeen.Seurustelimme tovin,mutta nyt suhde kuihtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mä näin kerran unta yhdestä ex:stäni,jota en ollut mitenkään kaipaillut tms.,en edes ollut miettinyt tätä miestä moneen vuoteen ennen kuin tuli uneeni.
ja sitten tapasimme ihan oudosti baarissa noin viikko tämän unen jälkeen.Seurustelimme tovin,mutta nyt suhde kuihtunut.

Joskus on käynyt itsellenikin niin, että on nähnyt unta jostain kauan sitten tapaamastaan ihmisestä esim.kertaalleen ala-asteen aikaisesta luokkakaveristani ja vähän ajan kuluttua samainen ihminen tuli vastaani kaupungilla.Olipa sitten vaikka sattumaakin, mutta jännää silti että näitä tapahtuu.Itse kylläkin uskon myös kohtaloon :)

Yhteistyössä