Mistä sinun mielestäsi kertoo se, jos tuttavasi / kaverisi / sukulaisesi ( sinulle tärkeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhteyttä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhteyttä

Vieras
ihminen ) ei pidä kovin tiivistä yhteyttä?

Itse olin todella tyytyväinen loppukesästä, kun itselleni tärkeä sukulainen muutti tänne päin asumaan missä itsekin asumme.

Mutta nyt tuntuu jotenkin kummalliselta, miksi tuo ihminen ei kerkeä kovin usein pitämään yhteyttä? Ei kai nyt yhden tekstiviestin kirjoittaminen voi viedä niin paljoa aikaa hänen omasta ajastaan töitten jälkeen?

Tässä hetki sitten pidin taukoa kirjoittamisessa ja odotin, että jos tuo ihminen vaikka itse ottaisi yhteyttä. Noh lopulta kuitenkin itse sitten hälle kirjoitin. Vastaus tuli, että hällä on ollut töissä todella kiireisiä päiviä, mutta toki viestin loppuun laittoi, että "yhteyksiin".

Nyt on siis mennyt jo reilusti yli viikko, eikä tuosta ihmisestä taaskaan ole mitään kuulunut.

Mutta minusta on niin yksipuolista, jos pelkästään itse hälle viestejä lähettelen, eikä tuo ihminen itse kirjoita minulle mitään.

Soittamisen koen siksi hankalaksi, kun hällä on niin epäsäännöllinen työ ja toisinaan on viikonloputkin töissä. En haluaisi häntä häiritä soittamisella, jos hän on vaikka töissä. Tekstiviesti on minusta siksi näppärämpi tapa pitää yhteyttä.

Myös elokuussa, kun näin häntä muutaman kerran, niin meillä oli myös keskustelumme lomassa myös hiljaisia hetkiä ja nuokin jäivät itseäni vaivaamaan. Tuli itselle jotenkin vaivautunut olotila, että mitähän tässä seuraavaksi juttelisi. Enkä ole tuollaista tunnetta muitten itselleni läheisten ihmisten kanssa kokenut.

Mulla on paljon tärkeitä ihmisiä elämässäni. En kuitenkaan pidä heihin yhteyttä kovinkaan usein. Toisaalta syynä on kiire (sen sanon syyksi), mutta toisaalta en vain halua olla ihmisten kanssa niin paljoa tekemisissä. En tiedä ketään, jonka kanssa (perheen ulkopuolella) haluaisin olla tekemisissä päivittäin. Äitini kanssa olen yhteydessä korkeintaan viikottain ja sisareeni ja ystäviini kerran pari kuukaudessa. Tämä riittää mulle oikein hyvin, enempi ahistaa mua.

Tämän on pakko olla
499643.jpg

Jos ei ole, hanki elämä ap. Tekstistäsi voi jo päätellä miksi hän ei ota yhteyttä.

Yhteistyössä