Ihan hyvä lastenohjelma. Tosin se "hei hein" jatkuva toistaminen käy pinnan päälle, ja ne toistot muutenkin. Tai kävi, kun esikoinen aikanaan sitä tuijotteli
Teletappea ei arvosteta englanninkielisissä maissa, koska puhuvat niin huonoa sössötys-vauvankieltä alunperin. Suomeksihan se on ihan ok kieltä.
Kaikki kunnia niille äideille, jotka saavat lapsensa hoidettua ilman telkkaria aina,mutta meilläkin menee lastenohjelmat päälle viimeistään siinä vaiheessa kun pitäisi oikeasti saada jotain tehtyä.