Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Meidän kaksivuotiaasta.![]()
Mutta, niitä ei enää saa mistään!
Jos näette jossain myynnissä, kertokaa! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja tjaa:Mun mielestä 1-4 vuotiaiden ei tarttis kattoa telkkaria ollenkaan. Mut se on mun mielipide...
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:esikois tyttö oppi laskemaan 4 tosi nopsaan vissiin teletappien avulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:esikois tyttö oppi laskemaan 4 tosi nopsaan vissiin teletappien avulla.
Juu ja tuossahan on muutaki hyödyllistä, värejä ja paikkoja (esim. nyt kuuluu "Pai on seinän vieressä ja Laa laa seinän takana" tjsp) ja muutakin opettavaista.
Isommat tykkää nykyään enemmän Mikki Hiiren kerhotalosta, sekin opettavainen.