Ken kehtaa astua mukaan......:D

Vera
Mun äitini pöhköilyjä:

Minulla soi puhelin, enkä ehtinyt vastaamaan. Huusin äidilleni että vastaa. Minulla soittajan kuva näkyi ruudussa (olen lisännyt sen siihen). Äitini kauhuissaan, ettei hän voikaan vastata kun minulla on näköjään näköpuhelin ja hän oli juuri tullut saunasta ja ei ollut vielä kunnolla päällä. :D

Kerran juhlissa esiteltiin itseämme papille, joka kastoi veljeni lasta.
Kaikki esittelivät itsensä niin, että mitä sukua vauvalle. Esimerkiksi vauvan isän sisko, vauvan isän isä. jne. Äitini esitteli "hei, olen äiti." kaikki repesivät nauramaan ja äitini sitten tajusi ja sopersti, että siis tuon isäni äiti tai eiku vauvan isän...

Minä olen taas laittanut tärkeisiin kaavakkeisiin väärän sukunimen. Olin juuri mennyt naimisiin. Sitten vain virkailijalle selittämään, että sori, mutta olen tainnut muistaa nimeni ihan väärin...

Tätä olen nauranut:
kaverini on kassa. Asiakas oli maksanut kortilla ja odotti kuittia johon laittaa allekirjoituksen.
Kaverini tietysti laittoi kuitin pöydälle ja kun hänen piti antaa kynä asiakkaalle, niin kirjoittikin oman nimensä siihen automaattisesti.
:) asiakasta oli vain naurattanut :)
 
Minä
olen etsinyt silmälaseja jotka olivat päässäni ja
etsinyt kännykkää johon olen puhunut.

kerran unohdin kännykän kotiin. minun piti soittaa miehelle koska noutaa minut. mielessäni sitten ajattelin, että nyt en voikaan soittaa. laitanpa hänelle sitten tekstiviestin. Mistäköhän olin sitä laittamassa?

sisaren tietokone oli rikki ja pyysi minua hoitamaan yhden sähköpostihomman heti kun olen koneella ja ilmoittavani sitten hänelle.
minä ilmoitinkin hänelle viestistä, mutta sähköpostiin
 
Hih
Minä lauloin joskus popedan biisiä aivan sikalujaa ja tietenkin täydellisesti.
laulu meni näin minun mielestäni
tahdotko mut tosiaan, sun wc:hen makamaan...
oikeastihan se menee niin, että tahdotko mut tosiaan, suhteeseen vakavaan.
Mies nauroi kippurassa. olinkin ihmetellyt laulun typeriä sanoja
 
Tunnustan
Ostin tuttavaltamme tietokoneen. Hän kävi tuomassa sen meille ja yhdisti jotain johtoja.
Illalla ajttelin kokeilla konetta, mutta ei vaan toiminut.
soitin tuttavalle ja haukuin hänen myyneen rikkinäisen koneen. lupasi tulla katsomaan seuraavana päivänä.
Kun tuli katsomaan konetta, sanoi vain, että tuo johto kannattaa laittaa seinään kiinni.
enhän minä sellaista tajunnut katsoa.
 
voiei
tuli mileen nyt yks.. :D muutama lapsi leikki keskenään, yksi niistä oli vähän tummaihoinen. Yksi pojista alkoi kiukuttelemaan, ja eräs nainen sanoi että jos et lopeta niin minä suutun ja mustaksi muutun :D:D:D siinä lapset katselivat vähän hölmistyneenä tummaa poikaa ja välillä naista :D nainen ei yhtään huomannut mitä sanoi, kuin vasta jälkeenpäin, ja kyllä häntäkin nolotti :D
 
Phoebe
Minun äitini on aivan sokea ilman silmälaseja, ja kerran mökillä ollessamme äiti oli tullut saunasta ja alkoi rasvata kasvojaan. Minä olin silloin aika pieni vielä, mutta aloin ihmetellä että miksi äidin naama on niin kumman valkoinen... no, mummilla oli silloin vielä tapana maalata tauluja öljyväreillä, ja äiti oli sokeuksissaan laittanut kasvovoiteen sijasta naamaansa valkoista öljyväriä!

Kyllä oli isällä naurussa pitelemistä, mutta en muista lähtikö väri ihan vedellä vai tarvittiinkö tinneriä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
tuli vielä sellainen mieleen, oon ehkä sen jo jossain välissä täällä kertonutkin että kerran pohdiskelin ääneen miehelleni että "mikäs mä oon sulle kun sä oot mulle avomies? olenko mä sitten sulle avonainen?" :snotty:

unohdin täysin sanan AVOVAIMO! vieläkin saan välillä kuulla tästä mieheltä :ashamed: B)


:LOL: :LOL: :LOL: Aivan ihana blondituokio ollu sulla.
 
Phoebe
Ai niin ja toinen tarina äidistäni, joka ei ole mikään tekniikan ihmelapsi. Äiti osti muutama vuosi sitten uuden auton, jossa oli hänen ensimmäinen cd-soittimensa... noh, äiti sitten innoissaan lainasi minulta lukemattoman määrän levyjä, ja kun hän tuli palauttamaan niitä, hän sanoi:

"Ai vitsi, minä ihan unohdin kelata alkuun nämä ceeteet".
 
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä lauloin pitkään jotta "Lensi maahan enkeli joutui sampituulta..."

Pohdin vaan hiljaa itsekseni jotta mikä sampituuli...

(Vasta myöhemmin mulle selvisi, jotta se enkuli on joutuisampi, eli nopeempi sitä tuulta... :ashamed: )


Samaa olen minä joskus miettiny :LOL:
minä kans mietin joskus pienenä tätä!!! :D

 
karaoke
minä sain vasta ehkä n.vuosi sitte tietää että yön biisissä: joutsenlaulu lauletaankin "et ehkä sääliäni kaipaa"
kun minä olin siihen asti luullut että siinä lauletaan "et ehkä sääriäni kaipaa" :/
karaokessa sit huomasin et eipä se menkkään niin ku luin sanoja :D
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Minä lauloin joskus popedan biisiä aivan sikalujaa ja tietenkin täydellisesti.
laulu meni näin minun mielestäni
tahdotko mut tosiaan, sun wc:hen makamaan...
oikeastihan se menee niin, että tahdotko mut tosiaan, suhteeseen vakavaan.
Mies nauroi kippurassa. olinkin ihmetellyt laulun typeriä sanoja
:LOL:

Yksi nyt jo edesmennyt (ampui itseään vahingossa, kuoli kuten elikin...) tyyppi kuunteli Guns N' Rosesin levyäni ja "some men you just can't reach" ja tää jätkä fiksuna suomensi: jotkut miehet eivät vain osaa lukea. :whistle:
 
Mie menin joskus tietokoneen ääreen ja meil oli silloin langaton hiiri käytössä ja hetken siinä hiirtä liikuttelin ja oli niin outo, et piti mies huutaa apuun...Kyseli sit, et missä vika ja kun kerroin, et: "täs hiires on jotain vikaa, ku aina ku liikutan ylö, ni nuoli näytöllä liikkuu alas...sama jos liikutan mihin tahansa suuntaan, ni aina menee just päinvastaiseen..." Mies siinä sit aikansa repeili, ennen kuin kykeni mitään sanomaan ja lopulta itsekin vian löysin.. miul oli hiiri väärin päin siinä matolla... Eipä ihme, et ne peukalon kohdalla normisti olleet napit ei siinä ollutkaan... :whistle:
 
mun vanhemmat oli meillä viettämässä iltaa ja muutakin sukua oli kutsuttu mut ei vielä olleet kerenneet paikalle, ja meiän äiti sano iskälle että laitat sitten ne pullot vähän piiloon (leijona+lantrinki) ettei keskellä pöytää ole kun muut tulee, mä huusin vessasta että ei niitä pulloja tartte pilluun laittaa juohan ne muutkin niistä! tuli hiljasta keittiössä ennenkuin mies ja mun vanhemmat repes :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Mie menin joskus tietokoneen ääreen ja meil oli silloin langaton hiiri käytössä ja hetken siinä hiirtä liikuttelin ja oli niin outo, et piti mies huutaa apuun...Kyseli sit, et missä vika ja kun kerroin, et: "täs hiires on jotain vikaa, ku aina ku liikutan ylö, ni nuoli näytöllä liikkuu alas...sama jos liikutan mihin tahansa suuntaan, ni aina menee just päinvastaiseen..." Mies siinä sit aikansa repeili, ennen kuin kykeni mitään sanomaan ja lopulta itsekin vian löysin.. miul oli hiiri väärin päin siinä matolla... Eipä ihme, et ne peukalon kohdalla normisti olleet napit ei siinä ollutkaan... :whistle:
Ja mun piti heti testata tätä

:ashamed: :ashamed: :snotty:
 
UUmamakäynkuumanamama
mä aikoinaan kun mieheeni olin juuri tutustunut ja ajelimme joulun alla helsingissäpäin,mies ajoi minä likinäköisenä vieressä,kun herään ihmettelemään miehelleni "mitä ihmettä tuolla tapahtuu kun tuolla on noin paljon ihmisiä?"

mieheni siihen katsoo mua hieman kieroon ja on että täh.

"niin niin siis onko tuolla joku onnettomuus vai mikä kun kaikki vaan seisoo tuolla ympyrässä?"

mieheni kun tajuaa että olen tosissasi hymyilee (rakastavasti) ja toteaa :

"kulta,ne on joulukuusia..."
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja UUmamakäynkuumanamama:
mä aikoinaan kun mieheeni olin juuri tutustunut ja ajelimme joulun alla helsingissäpäin,mies ajoi minä likinäköisenä vieressä,kun herään ihmettelemään miehelleni "mitä ihmettä tuolla tapahtuu kun tuolla on noin paljon ihmisiä?"

mieheni siihen katsoo mua hieman kieroon ja on että täh.

"niin niin siis onko tuolla joku onnettomuus vai mikä kun kaikki vaan seisoo tuolla ympyrässä?"

mieheni kun tajuaa että olen tosissasi hymyilee (rakastavasti) ja toteaa :

"kulta,ne on joulukuusia..."
Heh, tosta tuli mieleen, että tuossa vähän ennen joulua kun olin pistämässä havuköynnöstä parvekkeelle, katoin hiukan väärin. Minäki likinäköinen. No, menin sitten sanoon miehelle, että kato, onko toi joku lintu tuolla katolla?! Ihan kuin joutsen! Puolustukseni voin sanoa, että oli jo suht hämärää.

Juu, ei ollu joutsen talon katolla, vaan katolle vievät tikkaat näyttivät siinä hämärässä ihan joutsenen profiililta. :snotty:
 
UUmamakäynkuumanamama
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja UUmamakäynkuumanamama:
mä aikoinaan kun mieheeni olin juuri tutustunut ja ajelimme joulun alla helsingissäpäin,mies ajoi minä likinäköisenä vieressä,kun herään ihmettelemään miehelleni "mitä ihmettä tuolla tapahtuu kun tuolla on noin paljon ihmisiä?"

mieheni siihen katsoo mua hieman kieroon ja on että täh.

"niin niin siis onko tuolla joku onnettomuus vai mikä kun kaikki vaan seisoo tuolla ympyrässä?"

mieheni kun tajuaa että olen tosissasi hymyilee (rakastavasti) ja toteaa :

"kulta,ne on joulukuusia..."
Heh, tosta tuli mieleen, että tuossa vähän ennen joulua kun olin pistämässä havuköynnöstä parvekkeelle, katoin hiukan väärin. Minäki likinäköinen. No, menin sitten sanoon miehelle, että kato, onko toi joku lintu tuolla katolla?! Ihan kuin joutsen! Puolustukseni voin sanoa, että oli jo suht hämärää.

Juu, ei ollu joutsen talon katolla, vaan katolle vievät tikkaat näyttivät siinä hämärässä ihan joutsenen profiililta. :snotty:
tää likinäköisen elämä on kyllä oikeasti välillä ihan hauskaa..näkee aina omituisia juttuja olen myös kerran mieheltäni kysynyt miksi edellä ajavan rekan perässä lukee OH OH HO HO Joo ei siel sit kuulemma sillee lukennu vaan ne oli ne rekan kontin "kahvat "jotka mun näkökyvylle näytti moiselta sanalta.... :/
 

Yhteistyössä