Ken kehtaa astua mukaan......:D

koululaisen äiti
oli eka luokan vanhempainilta, jossa kaikki vanhemmat sitten vuorollaan esitteli itsensä tyyliin: "olen x, y:n äiti"
mua edeltävä oli joku "x, Y:n isä" ja mä sitten sanoin sen perään olevani "x, Y.n isä" kans. ja olen siis nainen.. muita nauratti, onneksi en ole kovin herkkä nolostumaan, mutta joo, oli silllion meillä pieni vauva, joka valvotti, enkä ollut ihan terävimmilläni
 
Oltiin eilen miehen kanssa kaupassa.Laitoin ostoskärryyn paketin rusinoita.Mies sit kysys multa että tiedätkö mist rusinat tulee/on tehty??? Mä siihen et kaliforniasta (niinku näky paketin kyljessä lukevan ) . No selvis se sit et ne on kuivattuja viinirypäleitä. :ashamed: En mä tommosta tienny,nyt vajoon kyllä maan rakoon.
Eiks ookkaan olemassa rusinapuuta????! :eek:
 
Niin ja tietysti se, kun monen yön valvomisen jälkeen menimme hakemaan kebabbia. Tilasin annoksia, itselleni normiannos, miehelle tilasin kebabin välilihalla. Pikkasen katsoi täti tiskin takana. Lisälihalla piti. Ja apollo pizzan olen myös tilannut.
 
yleensä tajuan pitää suuni kiinni,mut joskus suu käy nopeemmin ku pää..

olin peruskoulun jälkeen opiskelemassa toisella paikkakunnalla,ja niin oli pari kaveriakin.oltiin sit yks vloppu tulossa junalla kotona käymään,ja oli siinä asemalla sit monta junaa vierekkäin.toisella puolella oleva juna lähti liikkeelle mut toisella ei,niin minä fiksuna tyttönä tokasin et jännä miten tääki juna voi toiselta puolelta liikkua ja toinen puoli on vaan paikoillaan... :whistle:

miehen kaverit selittivät kun olivat olleet ristiäisissä,et "sit ne heitti ne kastevedet" johon minä tokasin et "kuka niitä jaksaa alkaa luuttuaan.."
kattoivat mua hiukan tyhmänä,ja sit ystävällisesti selittivät et on semmonen perinne olemassa et ne kastevedet heitetään pihalle... :ashamed:
 
Olin kesälomien aikaan erään nimeltämainitsemattoman investointipankin vastaanotossa töissä. Kuinka ollakaan, keittiöhenkilökunta oli lomalla, ja vastaanoton työntekijät joutuivat hoitamaan tarjoilut tällä välin. (Mikä virhe!) Kaiken lisäksi meneillään oli remontti, ja tarjoilukärryt kuskattiin äärimmäisen hitaasti eri kerrosten ja lukuisien kynnysten yli.

Pankin väki on hyvin pedanttia, ja haluaa asioiden toimivan sujuvasti ja nopeasti, mieluiten ennen kuin mitään toivetta on esitettykään sen pitäisi olla jo toteutettu.

Aamusella töihin tullessani kävin noutamassa Fazerilta sovitut leipätarjoilut. Aika ei kuitenkaan riittänyt vaikka tulin tavallista aiemmin, ja siinä kiirehtiessäni pudotin yhden leipälaatikoista (tietysti kuitenkin vasta päästyäni perille). Tiedättehän, leivät putoavat aina väärinpäin? Ne olivat tunnistamattomana mössönä ympäri neuvotteluhuoneen mattoa. (Fazerin leivissä on runsaasti täytteitä.) Siivosin sotkut, kirosin pariin otteeseen kuin merimies, soitin uudelleen Fazerille ja juoksin hakemaan uudet leivät. Kello tikitti äänen nopeudella. Palasin, asettelin kaksi uutta paahtopaistileipää sievästi tarjolle, ja lähdin muihin hommiin. Hetki ennen vieraiden tuloa päätin vielä tarkistaa kaiken olevan kunnossa. Siinähän ne nököttivät, kahvit ja yhdeksän leipää sievästi esillä. Yhdeksän leipää kymmenelle vieraalle? Hetkinen.
Siinä mössööntyneessä kasassa oli siis ollut kolme, eikä kaksi paahtopaistileipää! Palataan kohtaan yksi, ja kaksi: Soitin kolmannen kerran Fazerille, ja juoksin hakemaan leivän. Siellä jo hieman hymyiltiin. Ulkona oli sopivasti alkanut sataa.

Juuri muistinkin, miksi joskus nuorempana tarjoilijan töitä tehtyäni lopetin pestin kolmen viikon jälkeen......................................................................................
 
tuli mieleen tällainenkin: olin silloin töissä erään nimeltä mainitsemattoman operaattorin aspassa, mutta itsellä ei ollut ko operaattoria vaan toinen. kun sitten soitin sinne oman operaattorin aspaan, esittelin itseni melkein joka kerta: xxxx xxxxxxxx asiakaspalvelusta xxxxx xxxxxx hei! :ashamed: :whistle: eikun ihan vaan xxxxx xxxxxx täällä hei... :whistle:

se varmaan teki, kun viitenä päivänä viikossa, 7,5 tuntia päivässä vastasi työpaikkansa puhelimeen samalla tavalla, niin jäi vähän niinkuin "nauha" päälle :D
 
Ihania!! :LOL:

Tiedätte varmaan laulun: kapteeni katsoi horisonttihin, oli myrsky alkava... No, mie pienenä ja vähän isompanakin lauloin aina, että: kapteeni katsoi horin shortsihin... Ja ihmettelin kovasti, miten se kapteeni sieltä horin shortseista näkee myrskyn alkamisen :ashamed:

Kaverini "Liisan" puhelin soi ja hän pyysi minua vastaamaan. Vastasin: Hopeapajun puhelimessa Liisa!! Kaverin äiti sai hyvät naurut puhelimen toisessa päässä.

Maantiedon tunnilla yläasteella sain pohjoismaiden kartan vihkoon liimattavaksi. Tein työtä käskettyä, vähän ajan päästä ihmettelin kaverille vieressä, että miksi minun kartassa ei ole Suomea?? Olin liimannu kartan ylösalaisin.

Kaveri soitti minua kylään joskus yläasteikäisenä. Olin ollu vähän kipee joten kävin äidiltäni kysymässä pihalla, saanko mennä. Äiti lupas ja niinpä lähdin pyöräilemään kohti kaveria. Jonkin ajan päästä äiti oli menny sisälle ja ihmetelly kun luuri on pöydällä. Kaveri oli vieläkin puhelimessa, jolloin äiti oli sanonu että tulossa on jo :) Unohdin siis käydä lopettamassa puhelun.

Olin vasta muuttanut opiskelemaan Turkuun. Ensimmäisellä viikolla lähdettiin uusien luokkakavereiden kanssa kaupungille kun siellä oli Taiteiden yö (muistaakseni). Näin ensimmäisen vilauksen Aurajoesta ja onnessani huusin: kattokaa miten ihana lampi!!!
 
Mulle kävi jälkitarkastuksessa silleen, että terveydenhoitaja antoi mulle jälkitarkastustodistuksen ja laitoin sen laukkuuni, menin sitten lääkärille ja se kysyi että olenko jo saanut todistuksen. Minä ihan pokkana vastasin, että en ole saanut. No se lääkäri lähti hakemaan sitä todistusta viereisestä huoneesta ja se terkkari sanoi antaneensa sen jo, samassa muistin, että olin laittanut todistuksen laukkuuni. Kyllä hävetti, vaikka se lääkäri onneksi vain nauroi. :D
 
Näin kirjotin joku kuukausi takaperin tuolla kerhon puolella:

Mä aamulla pistin oikeen vauhin päälle, että kerkiän siivota talon ja lähteä lasten kans kylille palauttamaan yhen kankaan jonka otin näytepalaks tänne kotiin. Meillä just poistettiin yks auto rekisteristä joten on vaan yks auto käytössä ja mies eilen illalla meinas, et menee pyörällä töihin jos herää ajoissa, että mulle jää auto. Tänä aamuna sit katoin, et jaa, mies onki menny autolla joten päätin, et lähetään vaan käymään lähikaupassa kävellen. Mietin siinä, et meillä on kyllä tosi kiire jos meinataan keretä ennenku esikoisella alkaa koulu joka tänään alko vasta klo 12. Lähettiin, vauva vaunuissa ja pojat pyörillä ja tehtiin pikakäynti kauppaan, matkaa vajaa 3km yhteen suuntaan. Sit tultiin kotiin ja olin kieltämättä vähän pahalla päällä, etten päässykään palauttamaan sitä kangasta ku sinne oli liian pitkä matka kävellä. No, illalla sit oottelin miestä kotiin ja kohta se tulikin.....PYÖRÄLLÄ! Siis voitteko käsittää, mä oon kävelly auton ohi mennen tullen ja vieläpä väistäny sitä vauvan vaunuilla enkä oo ollenkaan huomannu sitä vaikka se on olla kököttäny ikkunan eessä koko päivän

Neuvolastaki soittivat päivällä ja kysy, et ollaanko me sairaana ku ei tultu varatulle ajalle Sanoin terveydenhoitajalle, että alan kyllä kohta itekki epäillä terveyttäni Juuh, että muisti on hyvä
 
Nää on ihan mahtavia! :LOL:

Itse kun työskentelen asiakaspalveluhommissa, niin kerran yksi asiakas tuli, ja "viittoi" ettei pysty puhumaan, ja pyysi paperia ja kynää. Hän kirjoitti, että onko meillä myynnissä lahjakorttia? Nyökkäilin siinä ja koska en osannut myydä lahjakorttia, niin siinä vierustoverille sanoin että jos voisi myydä lahjakortin. Yritin selittää että nainen on kuuro, siten että näytin pyörivää liikettä korvalla, eli tyyliin viriviritööttööt. Hävetti ihan mielettömästi!! En vain saanut mieleen miksikä sanotaan kuuroa, niin asiakkaan edessä näytän, että asiakas onkin hullu! :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:
Mä tässä väläytin vähän aikaa sitten puhelimessa. Vastaan töissä siis tosi virallisesti Ensin työpaikan nimien- perään - ammattinimikkeen- ja sitten oman etu nimeni , mutta sukunimen kohdalla olin hiljaa, kun en sitten muistanut uutta sukunimeäni. Änkytin, että tuota tuota no joku kuitenkin. Ja työkaveria nauratti.

Ja toisen kerran melkein sama , mutta ensin esittelin itseni tyttönimellä ja korjasin heti perään *ei kun ****** sittenkin* henkilöstöpäällikköä nauratti :ashamed:
Ihan sama juttu kävi mullekin kymmenisen vuotta sitte kun oltiin menty just naimisiin. En nyt muista mihin olin menossa, mut piti kuitenkin nimi johonkin sanoa ja sitte vielä allekirjoitus raapaista johonkin vieraskirjaan. Ilmotin vanhan sukunimeni ja allekirjoitukseen tuli oikea... Papereita tarkastanu hlö raapi vähän aikaa päätään ja vaati sitte henkkarit nähtäviksi.
 
:LOL: Hitto nää on hyvii....

Pakko kertoo kaverin miehen moka: Kaverin äiti oli saanu munankeittimen lahjaks. Äiti sit siihen, et tosi hyvä niin ei tartte enää munia vahata (savolainen emäntä-eli ei tarvitse munia vahtia). No kaverin mies oli tehny aamupalaa ja keittäny munia. Kaveri heräs ja oli, et hienoo teit ruokaa. Mies siihen, et joo mut en löytäny sitä munavahaa!! Vähän aikaa kaverilta meni, ennenku tajus....Anoppihan oli puhunu munien vahaamisesta/vahtaamisesta.....

No ite tajusin tos pari vuotta sitten ton "hauki on kala"-jutun. Ala-asteen ope aina sano, et läksyjen luku ei ole sitä et päntätään haukion kala,haukion kala, haukion kala...ja minä aina mietin mikä ihme paikka se haukio on, jossa se kala on!! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Ja sit nää on noloja aina kaikille, mäkin mesuan suureen ääneen aina ystävien kesken mieheni isosta mahasta, ja ihan muutama päivä sitten sanoin kaverin ukolle ulkona että hitto, mä jo säikähdin et sullaki on jo noin iso maha, mut sulla onki siellä talvitakin taskuissa jotain ja koppasin tuttavallisesti vattaan sitä ukkoo. Niin ihan ehtaa keskivartaloahan se oli :ashamed: Sil mitään taskuissa ollut.

:LOL:
 
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Täällähän on päästy jo vauhtiin :LOL: Tuli mieleeeni kun äitini kanssa puhuttiin joskus puhelimessa ja minä olin mökillä ja äiti vasta tulossa sinne ja kysyi sitten että mitä pitää ostaa kaupasta ja pyysi lähettämään txtarilla listan. Kirjotin siihen sitte sitä ja tätä ja sitten Mehukatti Vadelma eli siis vadelman makuista mehukattimehua.Mutsi soittaa kaupasta että mitä se tähän liittyy jos teiän vadelmat on hukkunu :LOL: Oli siis lukenut listasta että ´Me hukattiin vadelma´. :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Minun siskoni kaveri oli yrittänyt hirttää itsensä ja siskoni näpytteli hänelle viestiä pari viikkoa tapahtuneen jälkeen kysyäkseen kuulumisia. Siskoni sitten kysyi multa että oliko hyvä kun laitoin että "no kuis roikkuu?". Minä möllötin siskoo suu auki vähän aikaa ja kysyin että no mietipä kaks kertaa oliko hyvin laitettu. Kamala tilanne mut pakko sille on ollu nauraa jälkikäteen.

Ai hemmetti.. *totaali pudotus* :LOL: :LOL: :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:
Tiedätte varmaan laulun: kapteeni katsoi horisonttihin, oli myrsky alkava... No, mie pienenä ja vähän isompanakin lauloin aina, että: kapteeni katsoi horin shortsihin... Ja ihmettelin kovasti, miten se kapteeni sieltä horin shortseista näkee myrskyn alkamisen :ashamed:
Itse taas joskus kauan sitten olen ihmetellyt tuosta samasta laulusta että miksi se Meeri oli mustana.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mie harvoin nauran ja tuolle lasisilmän jutulle nauroin niin että vedet tuli silmistä :LOL: Mies pyytää lukee juttuja kun näkee niin harvoin mun edes hymyilevän että näiden on pakko ollla hyviä
No se on syvä se! :D
Ja jos totta puhutaan niin naurattaa ne itteeki ihan perkuleesti, siis näin JÄLKIkäteen :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:
Tiedätte varmaan laulun: kapteeni katsoi horisonttihin, oli myrsky alkava... No, mie pienenä ja vähän isompanakin lauloin aina, että: kapteeni katsoi horin shortsihin... Ja ihmettelin kovasti, miten se kapteeni sieltä horin shortseista näkee myrskyn alkamisen :ashamed:
Itse taas joskus kauan sitten olen ihmetellyt tuosta samasta laulusta että miksi se Meeri oli mustana.. :whistle:
ei helskutti :LOL: :LOL: :LOL:
 
Ja yhdellä tutulla on proteesi jalassa, en oikein tiedä missä se on lähtenyt mutta jostain syystä sen kuullen möläyttelen aina mitä sattuu, eikä siis kunnolla tunneta.
Kysyin muunmuassa et haluaako kuulla yhden puujalkavitsin :ashamed:
 
Apua! Ei näitä kohta pysty lukeen, naurattaa niin paljon! :LOL:

Eräs mies otti koivunlehden käteen ja kysyi siskoltani, onko se kuusen vai männyn "lehti". Sisko kattoi, ja huudahti: Kuusen.... eikun siis männyn! :LOL:

Minä taas pienenä olin onkimassa mato-ongella sellaisella leirintäalueella. Kun sitten pitkän yrityksen jälkeen sain koukkuun pienen ahvenen, säikähdin niin paljon, et heitin sen ongen olkani yli, se lensi kuuseen roikkumaan ja huusin apua kauhuissani. Naapurimökistä tuli ihmiset kattoon, mikä on hätänä... :ashamed:
 

Yhteistyössä