Ken kehtaa astua mukaan......:D

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Ibizalla kesällä kuljettiin bussilla. Se on mulle aika tavatonta.
Istuin sitten sellaiseen penkkiin, missä on selkä menosuuntaan. Bussi lähti asemalta, ja oli jo ajettukin ekaan risteykseen, kun kysyin, että "Meinaako tää nyt ihan tosissaan peruuttaa koko matkan?"

Onneksi suomalaisia ei ollut muita kuin meidän porukka :ashamed:
Ei hitto, nyt repesin

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cilla79:
Tänään käänsin koko huushollin ympäri ja etsin itku kurkussa kihlasormusta. Itsekseni jo mietin mitä sanon miehelle kun palaa kotiin. Hyvän puolustuksen jo keksin ja sitä sitten miehelle paatoksella kerroin.
Mies katsoi mua hetken aikaa ja paljasti ettei me edes olla kihloissa!!
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

meikän viimesin taitaa olla se et ihailin kaunista täysikuuta keittiön ikkunasta, kunnes huomasin että kuun alla meni tanko, se oliki naapuripihan ulkolamppu :LOL:
 
No mulle kävi tässä ihan vasta näin: Tytöt sai lahjaks sellasen kannettavan dvd soittimen. Siihen tuli mukana sellanen kaapeli minkä toinen pää laitetaan autossa tupakansytyttimeen ja toinen tietty tähän soittimeen. No se kaapelin pää oli mielestäni liian kapea tuohon mun auton tupakansytyttimeen ja menin sit tytön setän tykö missä sattu olemaan vieraita. kysyin et onko niitä kaapelin päitä erinkokoisia. Setä tähän että ei oo ne on kaikki samankokoisia. No minä sit viisaana kysyin et no onko niitä reikiä sit erikokoisia :whistle: :LOL: arvatkaa vaan repeskö koko porukka siel setän tykönä. ja juu olin ihan nolona :ashamed:
 
mamma
mä kävin pankisa ku piti maksaa yks lasku. mietin ensin pankin pihalla et pitäskö mun nostaa rahaa automaatista, jotta voisin maksaa sen laskun käteisellä mut en sitte loppujen lopuksi nostanutkaan. no kävelin pankin tiskille, annoin laskun pankkineitille ja kysyin että voinko mä maksaa tän laskun pankkikortilla ku mulla ei oo käteistä?! pankkineiti katto pikkusen aikaa ja kysy kohteliaasti vain, että "oisko sulla pankkitilin numeroa, ku mä tarvin vain sen, jotta pystyt maksaan tän laskun."
hiukan nolotti ulkona ku tajusin vasta, että olin tosissaan yrittäny pankisa maksaa pankkikortilla. hyvä etten sentään kysyny, et "käykö teillä muuten visa electron"

lapsena eräs vanhempi rouva ihminen sanoi mulle, että oon ihan mummon näköinen (tarkoitti tällä siis että minussa on samoja piirteitä kuin mummossani). minä lähin itkien kotiin ja kotona itkin äitille, että mä en halua olla mummon näköinen, mä haluan olla vielä pikkutytön näköinen!!!
 
tästä on joku 5 vuotta aikaa..odotin tärkeetä puhelua,nukahdin kesken odotuksen..nooh,kun heräsin niin aloin hirmu hädällä etsiä sitä puhelinta että missä helvetissä se on,minne mä se oon laittanu..ja TYHMÄ soitin siitä "kadonneesta" puhelimesta siihen kadonneeseen puhelimeen ja ihmettelin et miks se on varattua..siis kännykkä olikin koko ajan ollu mun kädessä ja soitin omaan numerooni omasta puhelimesta..olin siis vähän unen pöpperössä..
niin ja ukkoni kysyi 19vuotiaana että mitä ne naisten pikkuhousun suojat oikein on? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
:LOL: :LOL: ai hitto nää on hauskoja!
Mulle tulee nyt mieleen yks kaverini kämmi.

Odotti liikennevalojen vaihtumista (autolla liikkeellä ) . Ei sitten huomannut kun valo vaihtui vihreäksi että oli pannut pakin päälle.Peruuttaa pamautti sitten takana olevaan autoon.
 
mulle tuli tääki vielä mieleen... ei oo tapahtunu mulle mut mun äitipuolelle. mun pappa täytti vuosia tässä muutama kuukausi sitten ja me päätettiin pitää sille ylläri juhlat. Papan joku lapsuuden ystävä oli kans papan luona kun me mentiin isolla porukalla yllättään ja kieltämättä se ystävä oli aika saman näköinen ku mun pappa. No mun isän vaimo sit meni ja onnitteli sitä papan ystävää :eek: :LOL: Oikein halas ja toivotti onnea. Oli ystävä pikkasen hämmästyny eikä tajunnu mitään mitä onnittelija sano ku ruotsia puhu. Pikkasen oli naurussa pitelemistä siskopuolien kans :LOL:
 
Viblsp
Niin juu, vuosia, vuosia sitten luulin että monitori on tietokone. Ja tuo keskusyksikkö vain levyasema. :whistle: Siis luulin että keskusyksikköön vaan laitetaan levyjä ja monitori on tietokone eli koneen aivot missä kaikki fiksut jutut tapahtuu. :whistle: Sain hyvät naurut silloiselta kaverilta, joka oli nörtti...
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja KeljuK:
|O |O |O
miettikää,
nainen laittaa verhoja ikkunaan,huikkaa miehelle et voitko tulla antaa tolta lattialta ton puhtaan verhon,mies tulee ja ojentaa sen.sit se kysyy et onko nää pyykkiin ja ottaa verhot siittä maasta ja keittiö jakkaran alla on yks verhon kulma..
nainen seisoo sie keittiö jakkaran päällä ja mies kehuu
VÄISTÄ VÄHÄN,NOSTAA KEITTIÖJAKKARAN KULMAA JA AVOT |O |O |O |O
:headwall: :headwall:
Pakko siirtää toisesta ketjusta...
 
Niin ja olin ennen sairaalassa töissä ja eräs vanhus sanoi, että voisinko viedä vessassa olevan ulostenäytteen hoitajalle. Minä kuulin, että ulostelääkkeen ja ihmettelin, että ompa oudon näköistä lääkettä ja vein sen sitten hoitajalle ja totesin "tässä huoneen 10 rouvan ulostelääke". Oli hoitsulla vähän naurussa pidättelemistä.

Ja kerran lähin töistä polkemaan kotiin leikkausalin myssy päässä, joka oli samalainen, kuin esim. keittolan emännillä. Kyllä vastaantulijat hieman hekottelivat ja kotona sitten selvisi syykin :whistle:
 
Kun olin pieni ja pohjoisesta lähdettiin isän ja veljen kans Helsinkiin reissuun niin olihan se NIIIIN erikoista. Pikkuveli koko ajan hoki et milloin se tirehtööri tulee tarkastaan ne liput (oltiin käyty aikaisemmin sinä vuonna eka kerran sirkuksessa joten se sieltä sen varmaan keksi). Sitten se koko matkan väitti kiven kovaan miten Helsinki ei kuulu Suomeen vaan ollaan menossa ulkomaille..
 
Joskus parikymppisenä mun miespuolinen ystävä kertoi tapailleensa ihanaa tyyppiä, Tuirea.
Mä tilitin ystävättärelleni että en ois arvannut että X on homo, se tapailee jotain Tuirea.
Luulin et se on miehen nimi :ashamed:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Mun veli aina uskotteli mulle, että kun tukkijätkäntäi puraisee niskasta, halvaantuu kaulasta alaspäin.. Pelkäsin varmaan 16 vuotiaaksi asti tukkijätkäntäitä, ennen kuin minulle selvisi, että huhu oli aivan perätön.
Mun sisko sanoi että jos ranteessa on hiuslenksu, tai niitä kumilenksuja joilla tehtiin joskus omituisia kuvioita sormilla, niin kuolee yöllä. :whistle: Ja täydestä meni.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mä kysyin mieheltä joskus meijän seurustelu alkuvaiheessa,et "kakkaako lokit talvisin,ku niitten kakkoja ei näy?" :ashamed:

Saan kuulla tosta viel tänäki päivänä :whistle:
Mie joskus 4H-leirillä kysyin vierailevalta eläinlääkäriltä että nukkuuko kanit koskaan. :D Ihmettelin hymyn kanssa tullutta vastausta että nukkuu... :D Olin jotain 12v, enkä ollut omien kanien nähny ikinä nukkuvan. :whistle:
 
miau
Vuosia sitten anoppilaan otettiin kissanpentu ja tottakai kissa tarvitsee hiekkalaatikon.Anoppi osti kaupasta ison pussillisen hiekkaa ja laittoi pennulle laatikon valmiiksi. Ihmeteltiin sitten että onpa luonnevikainen kissa kun syö hiekkaa, kunnes selvisi että ne olikin kissanraksuja mitä anoppi oli laatikkoon laittanu, eikä hiekkaa! Naurattaa vieläkin se tilanne...
 
Kerroin jo eilen eräässä toisessa ketjussa siitä, miten kaveri soitti ja kysyi, että olisko mulla ylimääräistä scartliitintä lainata. sanoin, että joo, kyllä meillä on kaks. Kaveri tuli noutamaan ja ritin sille tarjota auton lämmitysroikkaa. Ja vielä pitää selventää, että tosiaankin lämmitys, ei edes starttikaapelia.
 
Laivalla meidän mamma sanoi, että nyt mennään kyllä tilaamaan jotain juotavaa, minä tarjoan. Tiskille, kun päästiin, niin äiti kovaan ääneen huusi baarimikolle, että mä otan tonicvattenia :ashamed:

Ja mies tilasi meille juotavaa, sanoin että voin ottaa margaritan. Mies sitten tilasi Margareetan. Baarimikko sanoi kohteliaasti, että ei ole, mut kato tuolta bingosta.

Viime kuussa oli neuvola ja terkka kysyi, että miten on maito maistunut? Vastasin, että hyvin kiitos, hieman hämilläni. Terkka sitten hymähti, tarkoitin tuota pientä poikaa? Heh, ei juu, hyvin. Se on oikea tissineekeri. Piti siis sanoa tissimaakari. :ashamed:
 

Yhteistyössä