Ken kehtaa astua mukaan......:D

Pakko olla harmaana
Selitin kerran porukassa että vähän hassua ku mä aina sanon että violetti vaikka se oikeesti on vielotti...
Porukka kattoo monttu auki...Että niinhän se on

Kyllä nolotti

Terveisin puhevikanen
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja miau:
Vuosia sitten anoppilaan otettiin kissanpentu ja tottakai kissa tarvitsee hiekkalaatikon.Anoppi osti kaupasta ison pussillisen hiekkaa ja laittoi pennulle laatikon valmiiksi. Ihmeteltiin sitten että onpa luonnevikainen kissa kun syö hiekkaa, kunnes selvisi että ne olikin kissanraksuja mitä anoppi oli laatikkoon laittanu, eikä hiekkaa! Naurattaa vieläkin se tilanne...
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:
Laivalla meidän mamma sanoi, että nyt mennään kyllä tilaamaan jotain juotavaa, minä tarjoan. Tiskille, kun päästiin, niin äiti kovaan ääneen huusi baarimikolle, että mä otan tonicvattenia :ashamed:

Ja mies tilasi meille juotavaa, sanoin että voin ottaa margaritan. Mies sitten tilasi Margareetan. Baarimikko sanoi kohteliaasti, että ei ole, mut kato tuolta bingosta.

Viime kuussa oli neuvola ja terkka kysyi, että miten on maito maistunut? Vastasin, että hyvin kiitos, hieman hämilläni. Terkka sitten hymähti, tarkoitin tuota pientä poikaa? Heh, ei juu, hyvin. Se on oikea tissineekeri. Piti siis sanoa tissimaakari. :ashamed:
*nauraa ääneen* Uneton 9kk vanha kaksospoika kattoo vähän oudosti.

Noni, sai mieskin naurut tästä ketjusta. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:
Laivalla meidän mamma sanoi, että nyt mennään kyllä tilaamaan jotain juotavaa, minä tarjoan. Tiskille, kun päästiin, niin äiti kovaan ääneen huusi baarimikolle, että mä otan tonicvattenia :ashamed:

Ja mies tilasi meille juotavaa, sanoin että voin ottaa margaritan. Mies sitten tilasi Margareetan. Baarimikko sanoi kohteliaasti, että ei ole, mut kato tuolta bingosta.

Viime kuussa oli neuvola ja terkka kysyi, että miten on maito maistunut? Vastasin, että hyvin kiitos, hieman hämilläni. Terkka sitten hymähti, tarkoitin tuota pientä poikaa? Heh, ei juu, hyvin. Se on oikea tissineekeri. Piti siis sanoa tissimaakari. :ashamed:
*nauraa ääneen* Uneton 9kk vanha kaksospoika kattoo vähän oudosti.

Noni, sai mieskin naurut tästä ketjusta. :D


Voi, kun kiva :D
 
paa
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä lauloin pitkään jotta "Lensi maahan enkeli joutui sampituulta..."

Pohdin vaan hiljaa itsekseni jotta mikä sampituuli...

(Vasta myöhemmin mulle selvisi, jotta se enkuli on joutuisampi, eli nopeempi sitä tuulta... :ashamed: )
Ihanaa, että näin 27 vuoden iässä, tämä asia paljastui nyt minullekkin =)

Pitkän aikaa myös mietin mikä se Ystäväsä lapsien on...
 
Alkuperäinen kirjoittaja äityliininen:
mulle selvis vasta 17-vuotiaana että auton pakoputki kulkee auton etuosaan asti (moottoriin siis) eikä oo vaan siitä tankilta siihen auton takapuskuriin...
Menin sitä vielä ääneen ihmettelemään kun poikaystäväni (nykyinen mieheni) kaverit laittoi siinä sitä autoo...vieläkin saan kuulla siitä...
tästä tuli mieleen yks juttu vuosien takaa..veli oli pieni ja mentiin sitten kesällä semoselle botskiajelulle joka lähti kauppatorilta (veli tykkäs pienenä ajaa bussilla ja käydä tommosella veneajelulla).
meidän takana istui sitten pariskunta tyttönsä kanssa ja tää tyttö heitti jäätelönsä yli laidan.äiti sitten torui tyttöä "miksi sinä heitit sen jäätelön järveen!"

olin vähän et :eek: "järveen??!" :headwall:

Mutsia nauratti ja veli kysy kovaan ääneen "missä on järvi?"
 
Mä tunnustaudun aika dorkaksi...

Tää tapahtui muutama vuosi sitten. Olin menossa sisareni luo. Olin muistaakseni juuri soittanut puhelun johonkin "viralliseen" paikkaan ja lopetettuani puhelun soitin sisareni ovikelloa. Sisareni avasi oven, ja mä ajatuksissani esittelin itseni "xxx xxx tässä hei" Siskoni katsoi hetken hölmönä ja lopulta sai naurultaan sanottua, "joo, kyllä huomattiin" B)
 
Minun siskoni kaveri oli yrittänyt hirttää itsensä ja siskoni näpytteli hänelle viestiä pari viikkoa tapahtuneen jälkeen kysyäkseen kuulumisia. Siskoni sitten kysyi multa että oliko hyvä kun laitoin että "no kuis roikkuu?". Minä möllötin siskoo suu auki vähän aikaa ja kysyin että no mietipä kaks kertaa oliko hyvin laitettu. Kamala tilanne mut pakko sille on ollu nauraa jälkikäteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Minun siskoni kaveri oli yrittänyt hirttää itsensä ja siskoni näpytteli hänelle viestiä pari viikkoa tapahtuneen jälkeen kysyäkseen kuulumisia. Siskoni sitten kysyi multa että oliko hyvä kun laitoin että "no kuis roikkuu?". Minä möllötin siskoo suu auki vähän aikaa ja kysyin että no mietipä kaks kertaa oliko hyvin laitettu. Kamala tilanne mut pakko sille on ollu nauraa jälkikäteen.

Ai kauhee :LOL:
 
Mä tässä väläytin vähän aikaa sitten puhelimessa. Vastaan töissä siis tosi virallisesti Ensin työpaikan nimien- perään - ammattinimikkeen- ja sitten oman etu nimeni , mutta sukunimen kohdalla olin hiljaa, kun en sitten muistanut uutta sukunimeäni. Änkytin, että tuota tuota no joku kuitenkin. Ja työkaveria nauratti.

Ja toisen kerran melkein sama , mutta ensin esittelin itseni tyttönimellä ja korjasin heti perään *ei kun ****** sittenkin* henkilöstöpäällikköä nauratti :ashamed:
 
Olen tosi huono keksimään lahjoja ja niinpä yksi joulu soitin kummitytölleni ja siinä ohimennen kyselin lahjatoiveita. Ajattelin ostaa heppakirjan, kun tyttö heppahullu, mutta en tiennyt mitkä kirjat kummitytöllä jo on. Hänen äitinsä oli hetkeä aikaisemmin sanonut, että xxxxx niminen kirja hänellä jo on, mutta kun kysyin kummitytöltä, hän sanoi, että sen nimistä kirjaa hänellä ei ole... Meinasin alkaa väittelemään, että onhan sulla... sitten hoksasin, että äiti ilmeisesti ostanut sen tytölleen lahjaksi, eikä tyttö vielä tiedä sitä... Meinasin paljastaa lahjan :ashamed: kiva alkaa vetää takaisin, ei kun ei mitään... :whistle:
 
Vieläkin häpeän silmät päästäni...
Sori jos on sekava, hieman pitk juttu...

Aikanaan kun asuin ulkomailla niin aloitin uudessa Amerikkalaisessa firmassa hommat. Sitten kuulin et kaikkien uusien työntekijöiden pitää kertoa itsestään jossain firman pippaloissa jokin hauska juttu. Minä esiintymiskammoisena pelkäsin tuota lähestyvää tilannetta jo etukäteen pitkän aikaa. Koetin miettiä jotain kivaa tarinaa, mutta mitään ei tullut mieleen.. Sitten se tilanne tuli kohdalle ja mun piti mennä sellaiselle tuolille kertoon oma juttu et kaikki varmasti näki mut. Mähän en mitään keksinyt niin ajattelin et lauon jotain blondista tukastani ja siitä miten muutenkin joskus vitsien tajuamiseen menee hetkinen.. Aloitin jotenkin silleen et "tiedättehän miten monet ihmiset on blondeja, mut mä en ole blondi vain tälleen (osoitin tukkaani) vaan kokonaan muutenkin" Samalla tein sellaisen käsiliikeen joka kattoi koko vartaloni. Ihmettelin miten ihmiset olivat niin kauhistuneen näkoisiä ja jatkoin vielä " Niin kaikki jotka minut tuntevat niin tietävät mistä puhun"... Sitten iloisena että tämäkin on ohi hipsin paikalleni itseeni tyytyväisenä. Sitten miespuoleinen kollegani tulee virnuileemaan eteeni.. "Onko se siis totta??" Minä että mikä?? "No et sun alapää on kans blondi".. Ei luoja et mua hävetti ja alkoi itkettää.. Suuntasin baarin vessaan ja itkin siellä ja soitin poikakaverille. Se vaan nauraa räkätti puhelimessa minkä kerkes. Käski mun mennä takas bileisiin ja nauraa sille jutulle. Koko illan sitten selvitin kaikille vastaan tuleville et "TARKOITIN ET HENKISESTI BLONDI".. Paikalla oli tietysti kaikki johtoa myöten. Onko muistettavampaa tapaa esitellä itsensä uudessa firmassa????
 
isäntä huijas minuu täs jokunen (aika monta) vuosi sitten että kun meillä oli kadetissa takana et opel kadett club LS niin isäntä huijas että se tarkoittaa listat sivulla, noooooh mie sit menin yhelle puolitutulle mummolle (myöskin opel kuski) että kahos, siullakii on LS eli autossa listat sivuilla.... :headwall: :headwall: :headwall:
 
Tämmöset tuli vielä tässä vaiheessa mieleen. Toi meidän vanhempi likka synty ja kasvoi ja kaikki hoki että kun oot niin iskän näkönen. Oltiin sitten minun mummun luona ja siellä oli toinen vanha mummo niin tää "Martta" kysy mun tytöltä että mitä kuuluu?" tyttö katso hetken ja sano sille Martalle että "kyllä oot isäs näkönen" vähän hävetti mutta "Martta" ymmärsi miksi tyttö näin sanoi, oli varmaan 2vee.

Sitten toinen homma, kun minä en nintendosta mitään ymmärtänyt.... mun veljet sai aikoinaan nintendon ja sitä sitten opettelin siinä nuorimman veljeni kanssa pelaamaan Super Mario ykköstä, sano sit mulle että "kun tuonne monttuun hyppää niin se muuttuu Aku Ankaksi", ja minähän siinä pelissä kuolin :( ja aina kun jotain pelaan tämän veljen nähden se jaksaa muistuttaa asiasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja äityliininen:
tästä tuli mieleen yks juttu vuosien takaa..veli oli pieni ja mentiin sitten kesällä semoselle botskiajelulle joka lähti kauppatorilta (veli tykkäs pienenä ajaa bussilla ja käydä tommosella veneajelulla).
meidän takana istui sitten pariskunta tyttönsä kanssa ja tää tyttö heitti jäätelönsä yli laidan.äiti sitten torui tyttöä "miksi sinä heitit sen jäätelön järveen!"

olin vähän et :eek: "järveen??!" :headwall:

Mutsia nauratti ja veli kysy kovaan ääneen "missä on järvi?"


Onpa sitä joskus pienen lätäkön rannalla tullut sanottua, et kuka on ekana meressä

:whistle:


En ollut aiemmin tavannut mieheni vanhempia. Reissunpäällä ollessamme oli puhetta, että kun mieheni serkku asui sieläpäin, että käymme hänen luona. Menimme siis Hennaa (miehen serkku) ja Heikkiä tapaamaan. Ovella katselin, että onpa Henna valinnut itselleen parikymppiä vanhemman miehen itselleen. Oltiin kylässä n. 4h. Puolessa välissä vierailua tajusin, että jokin tässä Hennan ja Heikin suhteessa mättää, kunnes viimeisen tunnin aikana tajusin, että Heikki onkin mieheni isä :eek: :ashamed:
 
...
Mie harvoin nauran ja tuolle lasisilmän jutulle nauroin niin että vedet tuli silmistä :LOL: Mies pyytää lukee juttuja kun näkee niin harvoin mun edes hymyilevän että näiden on pakko ollla hyviä
 

Yhteistyössä