Ken kehtaa astua mukaan......:D

Cilla79
Tässä vielä yksi sammakko äitini suusta:

Oltiin kesällä yhdessä ostoksilla ja taisin jotain kuppeja katsella kun kuulin äitini huutavan toiselta puolelta kauppaa: "Hei! Nyt mä löysin tätä oljyä niin saadaan ne kalut öljyttyä!!"
Hänellä oli koko kevään ollut mielessä että öljyää pihakalusteet puuöljyllä mutta ikinä ei muistanut ostaa sitä kaupasta. Nyt näki purkin hyllyllä ja muisti sitten ölyämisen.
Minä sitten esitin lopun aikaa etten tunne koko naista.Saa yksinään vaan öljytä niitä kauluja.
 
no nyt tuli mieleen omia töppejä!

meillä on autossa sellanen "varkauden esto systeemi" tai mikä lie onkaan, että sitä auton virta avainta pitää samalla työntää kun väännät autoa käyntiin. no, kerran sitten kävi niin että oli perjantai ilta, mie olin vielä raskaana ja ison mahani kans menin käymään r-kioskilla. sieltä sitten lähtöä tehdessäni ei auton virta avain toiminut ollenkaan! se ei vaan kertakaikkiaan liikahtanutkaan siinä virta lukossa! kymmenisen minuuttia siinä sitä hakkasin ja voimalla väänsin ja helvettiäkin yritin, rattilukkokin siinä rytinässä meni päälle. miehelle sitten itku kurkussa soitin, että mitä mie nyt teen;tää auto ei vaan lähe käyntiin!! ja mies sit puhelimitse neuvo että sitä pitää työntää ja vääntää! no ei, mä en vaan saanu sitä virta avainta liikkuun, se ei enää etes lähteny pois siittä lukkopesästä! no, puolisen tuntia siinä ihmeteltyäni mies sit soitti entiselle työ kaverilleen joka onneksi oli just sattumalta lähössä moottori pyörällä ajeleen.. se tuli sinne kioskille, tarkotuksenaan koittaa vilkasta saako se sitä autoa käyntiin.. no, tää jamppa istu ratin taakse, ja väänsi auton käyntiin! :eek: :eek: :eek: ilman mitään ongelmia!!!

no, muutama vuosi myöhemmin olin tuossa naapuri kylällä kaupoilla! ja se auton kutale tekee sen tempun taas!! ja taas minä itken puhelimitse miehelle, että en saa auton avainta liikahtaankaan!! ja omalle isälle soitin että ehitkö tuleen tänne k-maahan, mie en saa autoa käyntiin.. no eipä iskä ehtiny, joten taas puhelua miehelle, että mitäs nyt?!?! no mies sitten soitti veljelleen, joka ystävällisesti ajo pelastaan mut..ja taas kävi niin, että minä itku kurkussa selitän tällä kertaa miehen veljelle, että auto on hajonu.. no, miehen veli istuu ratin taakse ja käynnistää auton, ilman mitään ongelmia!!!

ja mulle valkeni vasta viime kesänä että se tosiaan on siis TYÖNTÄÄ ja VÄÄNTÄÄ sitä avainta, ei sen kummempaa! :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Oltiin eilen miehen kanssa kaupassa.Laitoin ostoskärryyn paketin rusinoita.Mies sit kysys multa että tiedätkö mist rusinat tulee/on tehty??? Mä siihen et kaliforniasta (niinku näky paketin kyljessä lukevan ) . No selvis se sit et ne on kuivattuja viinirypäleitä. :ashamed: En mä tommosta tienny,nyt vajoon kyllä maan rakoon.
Eiks ookkaan olemassa rusinapuuta????! :eek:
:LOL: Mä funtsin kerran pienessä sievässä mutustellessani rusinoita, että jos nää kikkarat on kerran niitä kuivattuja viinirypäleitä, niin mistä he**stä ne luumut tehdään?

Joo-o, ilahdutan usein kavereita näillä kommenteilla... :ashamed:
 
Soitin kesällä johonkin virastoon ja lapulla luki edessä uusi nimeni, mentiin keväällä naimisiin. Esittelen sittenkin kuitenkin itseni " Meikäläinen Maija Katariina Virtanen" :ashamed: virkailija kysyy vaan naurua pidätellen että niin, kumpikos sukunimi on käytössä?
 
Tää ei kuullosta kerrottuna varmaan ollenkaan niin hauskalta, mitä oli.
Joskus noin parikymppisenä asuin vielä kotona. Meil oli kaksi ooppelia, mun (oranssi) ja äidin (valkoinen). Mulle tuli kauhee kiirus yhteen paikkaan ja heitin vaatteita niskaani ja kaivoin äidin auton avaimia kassista (omassa oli joku vika sillon), juoksin pää kolmantena jalkana autotalliin. No, ei se auto ollutkaan siellä. No tulin takasin sisälle ja sanoin äidille, et mun tarvii mennä tolla omalla, kun sun auto on vissiin varastettu, tartsii vissiin soittaa poliisille. Ihmettelin vähän kun äiti vaan nauro, et niin varmaan. No nappasin oman autoni avaimet ja juoksin taas pellemiljoonaa autooni, joka oli keskellä pihaa, pakitin sen siinä pihassa ympäri ja peilistä nään äidin auton siinä takana... :headwall: (siis olin juossut kaksi kertaa sen auton ohi kiireissäni)
No, kun kerran olin sen oman kinnerin saanu käymään, ni mitä sitä enää vaihtamaan siihen mikä oikeesti toimii. Lähdin sinne paikkaan kaasu pohjassa ja kun pääsin sinne, ni tuli juttua illanvietosta. Joku totes, että alkoon tarttis keritä, se menee kii vartin päästä. No minä lähdin sinne, taas pellemiljoonaa. Juoksin alkoon ja sieltä takasin parkkipaikalle, kun huomasin, et autoo ei oo missään. Kävelin sitä parkkipaikkaa poru kurkussa edestakasin autoa etsien ja ajattelin, et miten yks auto voidaan varastaa samana päivänä kaksi kertaa. Kunnes mulla välähti: Mä olinkin sillä OMALLA autolla liikenteessä, en ÄIDIN autolla.
Ja olin kävelly sen oman autoni ohi ainaki kaksi kertaa siellä parkkiksella, ku olin muistanu, et olin liikenteessä sillä äidin autolla. Jotenki mun aivot jumiutu siihen tilanteeseen, kun kotipihasta lähtiessäni tajusin, ettei sitä ookkaan varastettu, et oon sillä liikkeellä...
 
Olin töissä yrityksessä, jossa tuotannolla oli päällään työasut. Ruokalassa kun oltiin porukalla syömässä, tuli eräs tuttu vanhempi tuotannon esimies tervehtimään ohi kävellessään. Esimiehellä oli päällään siviilivaatteet. Katsoin vähän aikaa, ennenkuin vastasin tervehdykseen, kun en heti tunnistanut miestä. Pahoittelin heti fiksusti ja sanoin "Anteeksi, kun en heti tunnistanut vaatteet päällä" :ashamed: Ei juma... Ja tästä on kyllä kuultu...
 
Tää sattu yhtenä juhannuksena kun tytön kummitäti tuli kaverinsa kyydillä meille viettämään juhannusta.
Sano mun miehelle et kaljakori pitäis hakee tuolta takaperäkontista. Mies siihen sitten et mitäs siellä etuperäkontissa on? Kaveri siihen et en tiiä kun ei oo mun auto... :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä lauloin pitkään jotta "Lensi maahan enkeli joutui sampituulta..."

Pohdin vaan hiljaa itsekseni jotta mikä sampituuli...

(Vasta myöhemmin mulle selvisi, jotta se enkuli on joutuisampi, eli nopeempi sitä tuulta... :ashamed: )
tähän myös itselangennena...
En siis tosiaan olekaan ainut! ja voin tunnustaa että mulle tää valkeni vasta vähän aikaa sitten ettei siinä mistään sampituulesta lauleta!
 
Yhdessä työpaikassani olin labrassa laaduntarkastajana. Tuotannossa laittoivat aina tuotteita pieneen astiaan eli pyttyyn tuotteita joita tarkistettiin.

Työkaverille ilmoitin, et menen katsomaan onko meille uutta tarkistettavaa laittaneet. Poistullessa kävin vessassa. Kaveri tuli vessan ovella vastaan, vessaan menosssa itsekin.

Ilmoitin ystävällisesti kaverille, ettei sielä ollut yhtään pyttyä. Kaveri oli ihan et täh :eek: :LOL: juu, ei vessasta pytty onneksi ollut mihinkään kadunnut.
 
Omia pöljyyksiä en just nyt muista, mutta siskolla on yks legendaarinen. Ajettiin moottoritietä 120 km/h ja juteltiin siitä, kun aamulla matkaan lähtiessä oli ollut kova tuuli. Mietittiin, että vieläköhän siellä tuulee, niin eikö sisko työnnä käden auton ikkunasta ja kokeile: "joo, tuntuu tuulevan vielä."

Laulujen sanoja monet - miehetkin - kuulee väärin. Ex luuli, että laulussa "Vicky Lee" lauletaan "bi-ki-nii". Nykyinen kuuli, että laulussa "I shot the sheriff" sanotaan "I got the cherry". Siitä on kyllä riittänyt lystiä.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Miina34:
Omia pöljyyksiä en just nyt muista, mutta siskolla on yks legendaarinen. Ajettiin moottoritietä 120 km/h ja juteltiin siitä, kun aamulla matkaan lähtiessä oli ollut kova tuuli. Mietittiin, että vieläköhän siellä tuulee, niin eikö sisko työnnä käden auton ikkunasta ja kokeile: "joo, tuntuu tuulevan vielä."

Laulujen sanoja monet - miehetkin - kuulee väärin. Ex luuli, että laulussa "Vicky Lee" lauletaan "bi-ki-nii". Nykyinen kuuli, että laulussa "I shot the sheriff" sanotaan "I got the cherry". Siitä on kyllä riittänyt lystiä.
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Tiitu
Mä luulin viel jotai 14-vuotiaana, et me ollaan maapallon sisäpuolella. Totuus selvis, eräänä iltana, ku kaverin kaa oltii kävelyllä. Mietin siinä sit ääneen, et maapallo on varmaan täynnä reikiä, ku lentokoneet ja raketit joutuu lentää siitä läpi.. Meinas kaveri kuolla nauruun.
 
Muistui mieleen pari....

Olin kerran kaupungissa yöllä meidän ex-volvolla, jossa oli automaattivaihteet.... No, olin sitten lähdössä kotiin ja auto ei sitten startannutkaan vaikka kuinka ja miten yritin... No,,, siinä sitten ohikulkijoilta kysymään että onko kaapeleita ja että voivatko antaa akulle virtaa jnejne.... No, auttaja löytyi ja auto saatiin käyntiin... Siinä sitten autoa käynnistäessäni tajusin, että mulla oli ollut vaihde päällä eikä auto siksi lähtenyt käyntiin.... En sitten kehdannut sanoa niille miehille, etten oikeesti tartte virtaa, kun kaapelit oli jo kiinni.... No... pääsin ainakin kotiin!!!! :D

Ja toinen.... Olin rippileirillä isosena ja tehtiin toisen tyttöisosen kanssa jotain juttua salissa yöllä. Poikaisoset oli jossain pihalla... Oltiin syvennytty tekemiseen, kun yhtäkkiä joku pelästytti meidät avoimesta ikkunasta. Mä huusin sille, että V***N S*****N HOmO KU**PÄÄ!!! Ja voi vehnä, että mun naama venähti, kun tajusin että se oli se riparipappi!! Meinasin kuolla ja vajota maan alle nolostelemaan..... No, ei siinä mitn.....
 
Eräs-peräs
Meillä tehtaassa oli töissä nainen, jolla oli silikoni-rinnat. Kerran oltiin sitten hallissa hommissa, niin sinne asteli yksi vanhempi, suulas työkaveri. Hallissa haisi muovin käry, niin tämä vanhempi nainen huutaa isoon ääneen: -Hyi mikä silikooni täällä oikein haisee? Hän pakeni äkkiä paikalta.

Samaisessa tehtaassa otettiin lisää porukkaa töihin. Yksi työn tekijä sitten kyseli uusista tulokkaista eräältä toiselta, että:-Kukahan mahtaa olla sekin uusi, sellanen pitkä, huono-ihoinen, oikein kuippanan näköinen tyttö? Tää toinen siihen: - Ai se, se on mun sisko!
Vähänkö työkaveria mahtoi hävettää!
 
Mä tuossa just paistelin vieraille noita pakastekarjalanpiirakoita. Sit kun laitoin niitä pehmenemään leivinpaperin ja pyheliinan sisään ihmettelin että kuinka nää ei nyt meinaa mahtua tähän paperiin lainkaan, vaikka maanantaina meni ihan tuosta vaan?? Kunnes sitten tajusin hetken pahkäiltyäni että nythän paistoin niitä puolet enemmän kuin maanantaina...
Onnex ei ollu täs kotona ketään kelle olisin sitä ääneen ihmetelly :LOL:
 
olin menossa ratsastaan tallille missä en ollut ennen käynyt,kysyin jltain tallilikalta et missäpäin on satulahuone?se sanoi et meet tosta pesupaikan ohi ja sit oikeelle.kun olin siinä kohtaa oli kummallakin puolella ovet,tuli joku ajatuskatkos ja kysyin et siis mihkä?se sanoi ety oikeenpuolimmainen ovi,no mulla oli vähän pitkät piuhat ja olin kääntymässä vasemmalle(ei niinku jotenki leikannu kumpi on oikee ja kumpi vasen)se sanoi et ei sinne kun OIKEALLE!ite sit siinä hämilläni tajusin ja selitin hädissäni jotain et juu juu kun mää en oikeen tienny et tarkotikko oikeelle niinkun sun suunnasta katottuna vai mun..käveltiin samaan suuntaan se mun takana :LOL: :ashamed: kuulin vaan satulahuoneeseen asti kun ne likat naureskeli siä..no imetys-dementian piikkiin
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä lauloin pitkään jotta "Lensi maahan enkeli joutui sampituulta..."

Pohdin vaan hiljaa itsekseni jotta mikä sampituuli...

(Vasta myöhemmin mulle selvisi, jotta se enkuli on joutuisampi, eli nopeempi sitä tuulta... :ashamed: )
tähän myös itselangennena...
En siis tosiaan olekaan ainut! ja voin tunnustaa että mulle tää valkeni vasta vähän aikaa sitten ettei siinä mistään sampituulesta lauleta!

:eek: :eek:... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
Sillon kun lapset oli pienempiä ja äiti oli vähän väsynyt niin menin kerran komentamaan lapsia kun mesoivat jotain lastenhuoneessa. Ovenraosta kävin paasaamassa ja vetäisin sitten lähtiessä oven kiinni. Ei siinä mitään mutta mun pää oli vielä siinä välissä :snotty:
 

Yhteistyössä