kelasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulipumpsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hulipumpsis

Aktiivinen jäsen
22.05.2006
7 279
0
36
kauanko teillä on mennyt ennenkuin ootte saaneet päätöksen äitiysrahasta?mun hakemus on ollu kelassa perillä lokakuun lopussa ja vieläkään ei oo tullu mitään päätöstä :/ voiko kestää näin kauan?pakkaus tuli kyllä vajaassa viikossa =)

Tuo "ruuhka" johtuu siitä että jos äitiyslomasi alkaa vasta ensi vuonna niin osottavat vahvistusta 2006 verotuksesta ja se tulee vasta juuri ennen joulua. Itsellä sama juttu pari vuotta sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:
Tuo "ruuhka" johtuu siitä että jos äitiyslomasi alkaa vasta ensi vuonna niin osottavat vahvistusta 2006 verotuksesta ja se tulee vasta juuri ennen joulua. Itsellä sama juttu pari vuotta sitten.

Juuri näin.

Itse vein marraskuussa laput ja laitoin sinne sitten sähköpostia että tulivathan perille ja sanoivat viestissä että:

Eivät voi vielä käsitellä äitiyspäiväraha hakemusta, koska vuoden 2006 verotiedot eivät ole vielä saapuneet toimistoon.

kotona siis olen ollut koko ajan et ei työtuloja oo.oon vaan ihmetelly kun kestää...mut tarvii varmaan soitella...!muksujen kotihoidontuen tarkistus lappusia on kyllä tullu sielt vaikka millä mitalla ym mut ei siitä äippärahasta mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
kotona siis olen ollut koko ajan et ei työtuloja oo.oon vaan ihmetelly kun kestää...mut tarvii varmaan soitella...!

Aiemmin harmaana vastasin.

Kotona mäkin olin ollut koko ajan, mutta vertaavat edellisiä työtuloja jokatapuksessa viimeiseen verotukseen ja sikis sitä odottavat. Joulun jälkeen siis vasta päätöstä voit alkaa odotella, voi mennä jopa ensi vuoden puolelle.

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
kotona siis olen ollut koko ajan et ei työtuloja oo.oon vaan ihmetelly kun kestää...mut tarvii varmaan soitella...!

Kotona minäkin olen ollut pienempää hoitamassa, mutta tarvitsevat joka tapauksessa vuoden 2006 verotulot.