keksikää minulle uusi nimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sirpa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pää hiekassa:
Lumi Marja Paprica

Tässä olis luonto nimeä kerrakseen =) ( jotain luontoon liittyvääkin olen ajatellut et olis kiva nimessä ) mut eeei..
Toisena nimenä joku noista voisi olla kiva =)
Riippuen ekasta nimestä..

Alkuperäinen kirjoittaja WildRose:
peppi, milla, riina, lotta, jatta, netta, nelli, karita, sara, ronja, niki, ninja... :D

Milla kyllä kuullostais aika multa. =)
Se tosin ei oo kummallakin sukupuolella käytössä, mut muuten se ehkä on eniten mun kuuloinen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Molempien sukupuolten nimi...Lahja :)

Ai, Lahja on kanssa kummallakin käytössä =)
Mä en kyllä tunne itteeni lahjaks kenellekään :/ :D taitaa jäädä tää nimi käyttämättä ;)
Mistähän löytäis jotain listaa siitä mitkä nimet on kummanki sukupuolen käytössä? Yritin ettiä, mut ei löytyny kuin yksittäisiä keskusteluja jne.

ouna
louna
viiva
raita
loru
Ota joku mukavalta kuulostava paikan nimi, kuten Paris Hiltonilla. Tuli tuosta Inarista ja Sallasta mieleen, että voishan Suomessa ottaa jonkun kaupungin/vesistön nimen tai sitten jostain muualta päin maailmaa...

Tai miten olis Ural tai Amazon :D

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Sanni, Saara, nina, Sofia, Pihla, Kaisla

Pihla ja Kaisla on kummatkin ihanan kuulosia nimiä, mut nää on vähän niinku varattu sille lapselle jonka toivottavasti vielä joskus saan =)

Sanni on kanssa kivan kuuloinen, mutta muistuttaa liikaa sannaa (jonka niminen kiusas mua koulussa :( ) Jännä miten joihinkin nimiin tuleekin heti mielleyhtymä joka saattaa olla peräisin ihan lapsuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
ota joku sukupuolineutri nimi kuten joku väri: valkoinen, punainen, puna, indigo, violet, lila, vihreä, harmaa...

päivä, aamu, ilta, sade, pyry, tuisku,

Violet ja Lila on kyllä naisennimiä...

Mutta vesistö... Saimaa?

Yhteistyössä