H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja o:ouna
louna
viiva
raita
loru
Ota joku mukavalta kuulostava paikan nimi, kuten Paris Hiltonilla. Tuli tuosta Inarista ja Sallasta mieleen, että voishan Suomessa ottaa jonkun kaupungin/vesistön nimen tai sitten jostain muualta päin maailmaa...
Tai miten olis Ural tai Amazon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja molemmilla:Vieno, Rauni
Entäs Inari
Alkuperäinen kirjoittaja Alyssa:Ruu
Sinella
Miklu
Jarna
Sinervo
Malka
siinä vähän erillaisia
Alkuperäinen kirjoittaja sari :kysy vanhemmiltasi tai joltakin joka tietää, olisiko sinulla ollut tarjolla aikanaan muita nimivaihtoehtoja.
Musta tuntui tosi kivalta kun itse vihdoin sain kuulla millä toisella nimellä minut meinattiin kastaa : )
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä näkönen oot? =) se vois vähän auttaa keksimään just sun näköstä nimeä.
Tummat vähän luonnonkiharat hiukset, tällä hetkellä pitkät, mut aina väliin leikkaan ihan lyhyeksikin. Ruskeat silmät. Pituutta 172 cm.
En ole laiha, mutta en lihavakaan. (paitsi ehkä palstan mukaan)
En meikkaa, enkä käytä viimeisen muodin mukaisia vaatteita (ei tarkoita sitä että en huolehtisi hygieniastani, harjaisi hiuksiani ja etten ostelisi uusia vaatteita) Tykkään pukeutua ja olla omalla tavallani.
En pidä muodollisista vaatteista (jakkupuvut jne. ) En ymmärrä miksi sukupuolirooleista tehdään niin hirveä haloo. Nainen voi minun mielestäni ihan hyvin pukeutua miesten paitoihin ja vaikka puvuntakkiinEn oikein osaa, enkä haluakaan pukeutua super naisellisiin vaatteisiin. (hameisiin ja pitsihörhelöihin )
Ja minä voin tehdä perinteisiä miesten töitä. En silti yritä olla mies. Enkä yritä pystyä samaan kuin esim. mieheni pystyy fyysisesti.
Joskus olen miettinyt että sukupuolineutri nimi olisi mukava. Ihmisille ei tulisi mielipidettä jo ennenkuin näkee minut.
Nimestä on nimittäin ollut joskus haittaa kun minut on esitelty vähän kuin asiantuntijan tapaisena yhteen miesten alan työhön. Muut ovat joutuneet vakuuttelemaan pitkän aikaa että kyllä se oikeasti tietää jotain ennenkuin minua ollaan suostuttu edes tapaamaan :kieh:
Mitäs muuta.. hmnn.. pidän luonnosta ja eläimistä. Luonto on suorastaan elämisen ehto minulle.
Alkuperäinen kirjoittaja h:Mulla tulee mieleen Elisa tai Mia.
Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:Selene on mun ehdotus, ei oo kyl neutraali... Kaikki näky olevan naisia (http://verkkopalvelut.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1). Se on kreikkalaisen mytologian mukaan kuunjumalatar88 naista näytti omaavan ko. nimen.