Keittis on vittumaisen itseriittoinen mutsi ja sen lapset jotain pilipalipentuja

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
että mä kerron sulle ketjussa jos musta tuntuu, että en kaipaa sun pitkiä pohdintoja mun mielestä aiheen vierestä, niin voit hyvällä mielin keskittää "avun antamiset" niille jotka sitä osaavat arvostaa.
Mä olen kokenut sun viestit ihan silkaksi veetuiluksi ja en tiedä mikä ne saa aikaan ikä tms. kuten viittasit, mutta mä en ole sun "näppäristä näsäviisasteluista" koskaan mitään kostunut.

Ruokaketjuissa voidaan varmaan edelleen moikkailla ja jakaa vinkkejä :)
Jos keittiksen jutut noin rassaa niin laita otsikkoon jatkossa *ei keittikselle* tms ohjeistuksen niin ei keittis sit neuvo ketään joka ei neuvoja kaipaa
Ja joskus naisen kanssa on ihan mukavakin rupatella. Toisinaan taas jutut menee yli ja kovaa. saa kai täällä nyt hitto vie kantansa sanoa niin mustat kuin harmaatkin!? Keittis ei suinkaan pelkästään jakele ystävällisiä neuvoja vaan välillä myös hyvinkin ilkeää piikittelyä (joka tosin on aika nokkelaa) että sitä ei keskivertopalstalainen varmaan edes hoksaa..

En todellakaan ala aloitukseen kirjoittamaan "Ei Keittikselle" mutta minusta on ihan suotavaa täällä ja muuallakin jos saa sanoa, että "hei nyt sinä esim. keittis, olet tässä asiassa niin eri pituudella, että sovitaanko, että asia on loppuunksäitelty"? Minusta tämä olisi oikein asiallista toimintaa tälläkin palstalla kuten myös irl. Eikö?
Eikö tämä todista sen että olet mies? Ja anna keittiksen olla vai etkö itse osaa antaa olla?!
Ilmeisesti oli tarkoitus sanoa että joskus naisen (siis sen naisen, siis keittiksen) kanssa on mukava rupatella, miten ihmeessä tämä ei mene jakeluun.
 
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Hohhoijaa, mitä SINÄ et ymmärrä? Sitäkö että olet mies?
mä en tajua yhtään mitä sä jankkaat, joten adjö. Mies en ole vaikken kovin kaunis nainenkaan, mutta ei mua ole ennen mieheksi haukuttu sentään ;)
Eli nyt hävettää freudilainen lipsautuksesi jolla paljastit TAAS itsesi. Tosin sitä eivät muut tiedä kuin minä.
se että sanon: Naisen kanss aon kiva joskus rupatella, ei tarkoita sitä, että olisin mies vaan sitä, että keittis on nainen! Jestas sentään kun jollain nyt keulii ja kovaa! :) :)

ps. keittis, en ole mollannut sun lapsia vaan sun tapaa nostaa lapsiasi jalustalle, se on täysin eri asia!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
ps. keittis, en ole mollannut sun lapsia vaan sun tapaa nostaa lapsiasi jalustalle, se on täysin eri asia!!!
Useamman pitäisi "nostaa lapsensa jalustalle": olla ylpeitä heidän vahvuuksistaan, kehua heitä, arvostaa heitä sellaisina kuin he ovat, kannustaa heitä tekemään sitä missä he ovat hyviä.

Ehkä suomalaisilla olisi jonkin ajan kuluttua vähemmän itsetunto-ongelmia?
 
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
ps. keittis, en ole mollannut sun lapsia vaan sun tapaa nostaa lapsiasi jalustalle, se on täysin eri asia!!!
Useamman pitäisi "nostaa lapsensa jalustalle": olla ylpeitä heidän vahvuuksistaan, kehua heitä, arvostaa heitä sellaisina kuin he ovat, kannustaa heitä tekemään sitä missä he ovat hyviä.

Ehkä suomalaisilla olisi jonkin ajan kuluttua vähemmän itsetunto-ongelmia?
samaa mieltä. Lapsiaan tulee tukea ja kannustaa se on fakta, ap tekee sen minusta vain niin mikä minua henk-koht. tökkii.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
ps. keittis, en ole mollannut sun lapsia vaan sun tapaa nostaa lapsiasi jalustalle, se on täysin eri asia!!!
Useamman pitäisi "nostaa lapsensa jalustalle": olla ylpeitä heidän vahvuuksistaan, kehua heitä, arvostaa heitä sellaisina kuin he ovat, kannustaa heitä tekemään sitä missä he ovat hyviä.

Ehkä suomalaisilla olisi jonkin ajan kuluttua vähemmän itsetunto-ongelmia?
samaa mieltä. Lapsiaan tulee tukea ja kannustaa se on fakta, ap tekee sen minusta vain niin mikä minua henk-koht. tökkii.
Missä ketjussa tää on tapahtunut?
 
Miksei omia lapsiaan saisi nostaa jalustalle? En kyllä ole mitään tällaista huomannut enkä tunne keittiönoitaa sen tarkemmin. Mutta on kunnioitettavaa että joku uskaltaa laittaa itsensä likoon ja yrittää auttaa jotakuta jopa virtuaali-ihmistä! Hyvä se on siellä harmaana huudella ja suoltaa sitä katkeraa ulostetta omasta elämästään.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen hohhoijaankan kanssa samaa mieltä. Ap:n tapa puhua lapsistaan on jotain aivan järkyttävää. Ja kun ap:ta kritisoi, saa kauniiseen pakettiin naamioitua v*ttuilua osakseen, ja se tosiaan tekee sen niin, että kaikki edes tajua sitä. MIKÄÄN ei koskaan ole keittiksen vika, kuten tuossa äsken huomasimme: hän kirjoittaa vaan niinkuin 7 vuotta sitten palstalla oppi, ei hän sille mitään voi että ajat ja palstat on muuttuneet. Itsensä kehuminen, muka-naamioituna ja aina ei niinkään, on myös aivan uskomatonta: äskeisessäkin viestissä piti kahdesti tuoda esiin, miten hyväpalkkasessa duunissa hän on.
Tämä pisti kyllä miettimään, kiitos sinulle :flower: Kun mietin elämääni 30 vuoden taakse eli aikaan, kun tulin täysi-ikäiksi, niin paljonhan tässä on tapahtunut. Paljon olen joutunut tekemään töitä sen eteen, että olen siinä taloudellisessa asemassa kuin nyt olen. Tämä on ihan oikeasti ensimmäinen kerta, kun tajuan sen, että realistifeminismi on ihan paskaa. Tähän asti kun aina olen ollut niin idiootti, että olen kuvitellut jokaisella suomalaisella naisella olevan mahdollisuudet pyrkiä eteenpäin, jos vaan yksilöllä itsellään on siihen tahtoa.

Mun tapani puhua lapsistani on jotain järkyttävää? Pitää siis soittaa likalle ja kun junnu tulee suihkusta, pyytää lukemaan kirjoitukseni.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
ps. keittis, en ole mollannut sun lapsia vaan sun tapaa nostaa lapsiasi jalustalle, se on täysin eri asia!!!
Useamman pitäisi "nostaa lapsensa jalustalle": olla ylpeitä heidän vahvuuksistaan, kehua heitä, arvostaa heitä sellaisina kuin he ovat, kannustaa heitä tekemään sitä missä he ovat hyviä.

Ehkä suomalaisilla olisi jonkin ajan kuluttua vähemmän itsetunto-ongelmia?
samaa mieltä. Lapsiaan tulee tukea ja kannustaa se on fakta, ap tekee sen minusta vain niin mikä minua henk-koht. tökkii.
Ja sinua jurppii nyt niin kovasti kun ap nostaa lapsensa jalustalle sinua häiritsevällä tavalla?!? Ei tajua.. Tulee mieleen tuo "mieheni on nirso" -ketju...

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
samaa mieltä. Lapsiaan tulee tukea ja kannustaa se on fakta, ap tekee sen minusta vain niin mikä minua henk-koht. tökkii.
Osaatko sanoa, mikä siinä tökkii? Olisin kiinnostunut kuulemaan, jotta voisin ottaa opikseni. Luonnolliestikaan en täällä palstalla lasteni elämää sen kummemmin paljasta, koska se elämänsä neitssä paljastaminen on heidfän eikä mun tehtäväni. Mutta kerro mulle, mikä tökkii? Osaan ottaa hyvin vastaan negatiivistäkin palautetta ja ihan mielelläni toimisin toisin, jos se jollekin palstalaiselle tuo paremman mielen.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen hohhoijaankan kanssa samaa mieltä. Ap:n tapa puhua lapsistaan on jotain aivan järkyttävää. Ja kun ap:ta kritisoi, saa kauniiseen pakettiin naamioitua v*ttuilua osakseen, ja se tosiaan tekee sen niin, että kaikki edes tajua sitä. MIKÄÄN ei koskaan ole keittiksen vika, kuten tuossa äsken huomasimme: hän kirjoittaa vaan niinkuin 7 vuotta sitten palstalla oppi, ei hän sille mitään voi että ajat ja palstat on muuttuneet. Itsensä kehuminen, muka-naamioituna ja aina ei niinkään, on myös aivan uskomatonta: äskeisessäkin viestissä piti kahdesti tuoda esiin, miten hyväpalkkasessa duunissa hän on.
Tämä pisti kyllä miettimään, kiitos sinulle :flower: Kun mietin elämääni 30 vuoden taakse eli aikaan, kun tulin täysi-ikäiksi, niin paljonhan tässä on tapahtunut. Paljon olen joutunut tekemään töitä sen eteen, että olen siinä taloudellisessa asemassa kuin nyt olen. Tämä on ihan oikeasti ensimmäinen kerta, kun tajuan sen, että realistifeminismi on ihan paskaa. Tähän asti kun aina olen ollut niin idiootti, että olen kuvitellut jokaisella suomalaisella naisella olevan mahdollisuudet pyrkiä eteenpäin, jos vaan yksilöllä itsellään on siihen tahtoa.

Mun tapani puhua lapsistani on jotain järkyttävää? Pitää siis soittaa likalle ja kun junnu tulee suihkusta, pyytää lukemaan kirjoitukseni.
Noin, tulihan se sieltä. Nostat taas itsesi korkeimmalle korokkeelle ja yrität saada kirjoittajan tuntemaan huonommuutta. Mutta mä pysyn sanoissani. En tiedä miten feminismi ja oman aseman korostaminen vuodesta toiseen kuuluvat yhteen. Kerro mulle, oi viisas mentorini!
 
vieras
OT. Mun mielestä omia lapsia täytyy ylistää, nostaa jalustalle, olla ylpeä omaksutuista arvoista, olla ylpeä omista elämänsä kruunuista.. lapsista. Lapset jos ketkä osoittavat sen hyvyyden mikä meissä vanhemmissa on. Minusta olisi typerää jos omista lapsista ei saisi kirjoittta positiiviseen sävyyn, jos ei saisi kirjoittaa kauniista tavoista mitä heillä on, siitä lähimmäisen rakkaudesta jota he osoittavat. Jos ette ole huomanneet maailmasta löytyy hyviä ihmisiä, auttavaisi ihmisiä. Mä aion ainakin tästä eteenpäin ylistää lapsiani, kaiveli se sitten kenen persustaa tahansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noin, tulihan se sieltä. Nostat taas itsesi korkeimmalle korokkeelle ja yrität saada kirjoittajan tuntemaan huonommuutta. Mutta mä pysyn sanoissani. En tiedä miten feminismi ja oman aseman korostaminen vuodesta toiseen kuuluvat yhteen. Kerro mulle, oi viisas mentorini!
Missäs kohtaa se noin teki?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
samaa mieltä. Lapsiaan tulee tukea ja kannustaa se on fakta, ap tekee sen minusta vain niin mikä minua henk-koht. tökkii.
Osaatko sanoa, mikä siinä tökkii? Olisin kiinnostunut kuulemaan, jotta voisin ottaa opikseni. Luonnolliestikaan en täällä palstalla lasteni elämää sen kummemmin paljasta, koska se elämänsä neitssä paljastaminen on heidfän eikä mun tehtäväni. Mutta kerro mulle, mikä tökkii? Osaan ottaa hyvin vastaan negatiivistäkin palautetta ja ihan mielelläni toimisin toisin, jos se jollekin palstalaiselle tuo paremman mielen.
Sun ongelma näin sun tekstejäsi seuranneena nimenomaan on se, että sä et todellakaan osaa ottaa vastaan negatiivista palautetta. Sanoi hohhoijaa sitten mitä tahansa ja miten hyvin perustein, sä löydät aina jonkun vielä nasevamman kommentin, jolla perustelet oman toimintasi ja yrität saada toisen näyttämään tyhmältä, kokemattomalta ja naiivilta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noin, tulihan se sieltä. Nostat taas itsesi korkeimmalle korokkeelle ja yrität saada kirjoittajan tuntemaan huonommuutta. Mutta mä pysyn sanoissani. En tiedä miten feminismi ja oman aseman korostaminen vuodesta toiseen kuuluvat yhteen. Kerro mulle, oi viisas mentorini!
Missäs kohtaa se noin teki?
Se tekee sen aina. Et vaan osaa tulkita sen tekstejä oikein.
 
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
samaa mieltä. Lapsiaan tulee tukea ja kannustaa se on fakta, ap tekee sen minusta vain niin mikä minua henk-koht. tökkii.
Osaatko sanoa, mikä siinä tökkii? Olisin kiinnostunut kuulemaan, jotta voisin ottaa opikseni. Luonnolliestikaan en täällä palstalla lasteni elämää sen kummemmin paljasta, koska se elämänsä neitssä paljastaminen on heidfän eikä mun tehtäväni. Mutta kerro mulle, mikä tökkii? Osaan ottaa hyvin vastaan negatiivistäkin palautetta ja ihan mielelläni toimisin toisin, jos se jollekin palstalaiselle tuo paremman mielen.
Ei sinun tarvitse muuttua! Sinähän olet palstan pidetyimpiä ihmisiä joten on luonnollista kai todeta, että et suinkaan valtaosan mieliä pahoita!

En näe mitään syytä alkaa kertomaan syitä "mikä kerronnassasi" tökkii.
Sanoin toisessa ketjussa sinua itseriittoiseksi ja se on luonnehdinta joka tulee useimmiten mieleen kun kirjoituksiasi lukee. Eihän se pahasta tietenkään ole, mutta osa tuolle piirteelle on allergisia.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noin, tulihan se sieltä. Nostat taas itsesi korkeimmalle korokkeelle ja yrität saada kirjoittajan tuntemaan huonommuutta. Mutta mä pysyn sanoissani. En tiedä miten feminismi ja oman aseman korostaminen vuodesta toiseen kuuluvat yhteen. Kerro mulle, oi viisas mentorini!
Jos kysymyksen esittäminen aiheuttaa sulle huonommuuden tunnetta, niin en sille tosiaan voi mitään. Jos et keskustelussa kykene kysymyksiin vastaamaan, niin mä menen laittamaan ruokaa sen sijaan, että alkaisin arvailemaan, mitä päässäsi tällä hetkellä pohdit. Jos et vastaa kysymyksiini, niin luonnollisesti silloin haluat katkaista keskusteluyhteyden asiasta kanssani. Ei siinä mitään...mulla on pyykitkin vielä koneessa ja tekemistä vielä vaikka koko suvulle ilman sinuakin :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noin, tulihan se sieltä. Nostat taas itsesi korkeimmalle korokkeelle ja yrität saada kirjoittajan tuntemaan huonommuutta. Mutta mä pysyn sanoissani. En tiedä miten feminismi ja oman aseman korostaminen vuodesta toiseen kuuluvat yhteen. Kerro mulle, oi viisas mentorini!
Missäs kohtaa se noin teki?
Se tekee sen aina. Et vaan osaa tulkita sen tekstejä oikein.
Voisiko olla niin, että nyt sinä saatat tulkita vähän liikaa omaa 'tekstiä' sieltä rivien välistä? =)
En muuten ota tähän kantaa, minulla on aivan toisenlainen käsitys ja kokemus Keittiönoidasta.
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noin, tulihan se sieltä. Nostat taas itsesi korkeimmalle korokkeelle ja yrität saada kirjoittajan tuntemaan huonommuutta. Mutta mä pysyn sanoissani. En tiedä miten feminismi ja oman aseman korostaminen vuodesta toiseen kuuluvat yhteen. Kerro mulle, oi viisas mentorini!
Missäs kohtaa se noin teki?
Se tekee sen aina. Et vaan osaa tulkita sen tekstejä oikein.
onko sinulla huono omatunto kun ihan normi viesti ottaa noin nenuun? Pitää etsiä rivien välistä toista taka-ajatusta? Älä ota henkilökohtaisesti ja äläkä mene itsekään henkilökohtaisuuksiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noin, tulihan se sieltä. Nostat taas itsesi korkeimmalle korokkeelle ja yrität saada kirjoittajan tuntemaan huonommuutta. Mutta mä pysyn sanoissani. En tiedä miten feminismi ja oman aseman korostaminen vuodesta toiseen kuuluvat yhteen. Kerro mulle, oi viisas mentorini!
Missäs kohtaa se noin teki?
Se tekee sen aina. Et vaan osaa tulkita sen tekstejä oikein.
Ai tämä onkin joku rivien välistä lukemisleikki, piilomerkityksien etsimistä sanoille...kun Keittis kirjoittaa näin, hän tarkoittaakin todellisuudessa tätä?

Okei :snotty: :LOL: :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tunne sinua, niin en voi sanoa mitään tähän, enkä palstaile koko aikaa, joten en osaa tehdä syväanalyysia. Täähän on vain virtuaalimaailmaa. IRL ihmettelisin onko koko tukiverkostosi täällä kaksplus palstalla ja onko sinulla muuta elämää kuin lähes aikuiset lapsesi ja kaksplusyhteisö (+ työ)?
HUOM!!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sun ongelma näin sun tekstejäsi seuranneena nimenomaan on se, että sä et todellakaan osaa ottaa vastaan negatiivista palautetta. Sanoi hohhoijaa sitten mitä tahansa ja miten hyvin perustein, sä löydät aina jonkun vielä nasevamman kommentin, jolla perustelet oman toimintasi ja yrität saada toisen näyttämään tyhmältä, kokemattomalta ja naiivilta.
Tämä oli erittäin hyvä pointti. En nimittäin ala kyynelehtimään, jos joku mua tai lapsiani internetissä haukkuu. Tämä nettihän kuitenkin on vain ja ainoastaan virtuaalimaailmaa, joka on yhtä todellista kuin Mikki Hiiri. Toki täällä on ihmisiä, jotka muuttuvat todellisimmiksikin kuin Mr Mouseja joiden sanomisilla on mulle jopa aika suurtakin merkitystä.

Nyt kun mietin, niin olet luultavasti ihan oikeassa. Mä en ota tätä palstaa kovinkaan vakavasti :/

 

Yhteistyössä