Keittis on vittumaisen itseriittoinen mutsi ja sen lapset jotain pilipalipentuja

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minäkin voisin ottaa vapautuksen sinun vastauksista mutta aika hankalaa kun olen vain vieras. Ikävää että vanha koira ei uusia temppuja opi niin ei voi edes pyytää sinua sanomaan asioita niin ettet loukkaisi niin paljon. Mutta yhteenkään ketjuun en vastaa jos sinut siellä huomaan keskustelemassa, että en sitten kyllä hauku sinua tai lapsiasikaan, välttelen vaan.
 
Ai tää hohhoijaa onkin mies? No sit en taas ihmettelekään yhtään mitään...

No mut siis jos joku avautuu otsakkeen tyylisesti jollekulle, niin aika kakaramaista käytöstä jota ei täällä palstalla uskoisi näkyvän.
 
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ai tää hohhoijaa onkin mies? No sit en taas ihmettelekään yhtään mitään...

No mut siis jos joku avautuu otsakkeen tyylisesti jollekulle, niin aika kakaramaista käytöstä jota ei täällä palstalla uskoisi näkyvän.

En ole mies ja en ole keittiksen lapsia haukkunut vaan toisessa ketjussa kerroin, että olen aika väsy hänen suitsutuksiinsa, kuinka hänen lapsensa ovat spesiaaleja jne. Jokaisen äidin mielestä kai ne omat lapset on erityisiä jne.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Näin se homma etenee ja jalostuu :) Kukkapuska sinne myös!
Kiitos =) Mä olen luopunut jo monesta vaivannäöstä palstalaisten sughteen verrattuna siihen 7 vuuoden takaiseen, mutta ei mua edelleenkään kovin hirveästi inspiroi pohtia tuikituntemattomien ihmisten ongelmia tai elämäntilanteita. Jostain käsittämättömästä syystä kuitenkin tällä palstalla aina silloin tällöin tulee eteen kirjoittaja, jonka elämäntilanne muistuttaa jossain määrin jollain tavalla jotain omaa elämäntilannettani joskus vuosia sitten ja siten siitä myös syntyy ajatus, että oiskohan mulla jotain neuvoa, millä voisin tuota ihmistä auttaa. Joskus onnistun, joskus en. Toisaalta... miksi ihmeessä mun pitäisi ketään edes yrittää auttaa? Miksi tuhlaisin aikaani johonkin virtuaalihenkilöön? Loppujen lopuksi nämä mietiskelyni auttaa jotakuta palstailijaa ovat aivan idioottimaisia. Jos senkin ajan keskittyisin vain tekemään duunihommia, kävisin Floridassa 4 kertaa vuodessa.

Sun kirjoituksesi sai mut kyllä heräämään ja kiitos sinulle siitä :hug: Luultavasti olisin sanut maksettua junnulle viikon matkan New Yorkiin pelkästään sillä tuntimäärällä, mitä viimeisen vuoden aikana olen palstalla käyttänyt muiden ihmisten kuuntelemiseen ja tukemiseen. Ehkä olisi myös aika luopua tästä mustasta nikistä ja siirtyä harmaiden joukkoon?

 
vieras
En tunne sinua, niin en voi sanoa mitään tähän, enkä palstaile koko aikaa, joten en osaa tehdä syväanalyysia. Täähän on vain virtuaalimaailmaa. IRL ihmettelisin onko koko tukiverkostosi täällä kaksplus palstalla ja onko sinulla muuta elämää kuin lähes aikuiset lapsesi ja kaksplusyhteisö (+ työ)?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minäkin voisin ottaa vapautuksen sinun vastauksista mutta aika hankalaa kun olen vain vieras. Ikävää että vanha koira ei uusia temppuja opi niin ei voi edes pyytää sinua sanomaan asioita niin ettet loukkaisi niin paljon. Mutta yhteenkään ketjuun en vastaa jos sinut siellä huomaan keskustelemassa, että en sitten kyllä hauku sinua tai lapsiasikaan, välttelen vaan.
Minusta tuo on ihan hyvä. Mäkin välttelisin ihan mielelläni tiettyjä kirjoittajia, mutta kun heillä voi olla 20 eri nikkiä minuutissa, niin tällanen vanha ja kömpelö ei pysy vauhdissa mukana =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Näin se homma etenee ja jalostuu :) Kukkapuska sinne myös!
Kiitos =) Mä olen luopunut jo monesta vaivannäöstä palstalaisten sughteen verrattuna siihen 7 vuuoden takaiseen, mutta ei mua edelleenkään kovin hirveästi inspiroi pohtia tuikituntemattomien ihmisten ongelmia tai elämäntilanteita. Jostain käsittämättömästä syystä kuitenkin tällä palstalla aina silloin tällöin tulee eteen kirjoittaja, jonka elämäntilanne muistuttaa jossain määrin jollain tavalla jotain omaa elämäntilannettani joskus vuosia sitten ja siten siitä myös syntyy ajatus, että oiskohan mulla jotain neuvoa, millä voisin tuota ihmistä auttaa. Joskus onnistun, joskus en. Toisaalta... miksi ihmeessä mun pitäisi ketään edes yrittää auttaa? Miksi tuhlaisin aikaani johonkin virtuaalihenkilöön? Loppujen lopuksi nämä mietiskelyni auttaa jotakuta palstailijaa ovat aivan idioottimaisia. Jos senkin ajan keskittyisin vain tekemään duunihommia, kävisin Floridassa 4 kertaa vuodessa.

Sun kirjoituksesi sai mut kyllä heräämään ja kiitos sinulle siitä :hug: Luultavasti olisin sanut maksettua junnulle viikon matkan New Yorkiin pelkästään sillä tuntimäärällä, mitä viimeisen vuoden aikana olen palstalla käyttänyt muiden ihmisten kuuntelemiseen ja tukemiseen. Ehkä olisi myös aika luopua tästä mustasta nikistä ja siirtyä harmaiden joukkoon?
:eek: *järkytys*
 
Ehkä olisi myös aika luopua tästä mustasta nikistä ja siirtyä harmaiden joukkoon?

[/quote]

Älä tee sitä, olet meille äärimmäisen tärkeä ihminen :heart: ja ihan oikeasti, muistan kun tänne palstalle aikoinani tulin miljoona vuotta sitten, olit täällä ja olit eka nikki mikä mieleen jäi..et tosin keittiönoitana mut kuiteskin :D

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minäkin voisin ottaa vapautuksen sinun vastauksista mutta aika hankalaa kun olen vain vieras. Ikävää että vanha koira ei uusia temppuja opi niin ei voi edes pyytää sinua sanomaan asioita niin ettet loukkaisi niin paljon. Mutta yhteenkään ketjuun en vastaa jos sinut siellä huomaan keskustelemassa, että en sitten kyllä hauku sinua tai lapsiasikaan, välttelen vaan.
Minusta tuo on ihan hyvä. Mäkin välttelisin ihan mielelläni tiettyjä kirjoittajia, mutta kun heillä voi olla 20 eri nikkiä minuutissa, niin tällanen vanha ja kömpelö ei pysy vauhdissa mukana =)
Ja varsinkin kun minä taas mielelläni keskustelen keittiksen kanssa. Vai pitäisiköhän minun jaksaa aina kirjautua. Se jää aina tekemättä, kun tällä palstalla palstailee tällä koneella kaksi henkilöä vuorotellen :)
 
vieras
Mä olen niin itseriittoinen että en tarvitse edes nikkiä :)

"Itseriittoinen (dismissing) kokee itsensä myönteisesti ja on itsenäinen eikä koe tarvitsevansa muita. "

http://www.psyko.helsinki.fi/PSYKO/Opetus/a_Tilast.nsf/4e9c4f7fbff515c9c2256c3a00214984/d31a1fc3a3e1aa80c2256b7d00565d2d?OpenDocument
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ai tää hohhoijaa onkin mies? No sit en taas ihmettelekään yhtään mitään...

No mut siis jos joku avautuu otsakkeen tyylisesti jollekulle, niin aika kakaramaista käytöstä jota ei täällä palstalla uskoisi näkyvän.

En ole mies ja en ole keittiksen lapsia haukkunut vaan toisessa ketjussa kerroin, että olen aika väsy hänen suitsutuksiinsa, kuinka hänen lapsensa ovat spesiaaleja jne. Jokaisen äidin mielestä kai ne omat lapset on erityisiä jne.
Miksi sitten sanoit että "joskus naisen kanssa on kivakin rupatella"?

:eek:
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Voisko tähän ketjuun nyt saada kaikki ne kommentit, jotka koskee mua tai mun lapsiani henkilökohtaisesti? Niin voisin sitten jatkaa asioista kirjoittamista muissa ketjuissa puuttumatta niissä näihin mua henkilökohtaisesti koskeviin syytöksiin?

Kiitos.
onko sulle iskeny joku luulotauti :eek:
 
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ai tää hohhoijaa onkin mies? No sit en taas ihmettelekään yhtään mitään...

No mut siis jos joku avautuu otsakkeen tyylisesti jollekulle, niin aika kakaramaista käytöstä jota ei täällä palstalla uskoisi näkyvän.

En ole mies ja en ole keittiksen lapsia haukkunut vaan toisessa ketjussa kerroin, että olen aika väsy hänen suitsutuksiinsa, kuinka hänen lapsensa ovat spesiaaleja jne. Jokaisen äidin mielestä kai ne omat lapset on erityisiä jne.
Miksi sitten sanoit että "joskus naisen kanssa on kivakin rupatella"?

:eek:
Ei asiat ole noin mustavalkoisia herranen aika sentään. Joistain asioista olen hyvinkin samoilla sfääreillä kun taas toisista olen eri maata.
Myönnän, että monesti mulla alkaa nuppi tutista kun ap alkaa puhumaan lapsistaan, se sävy vaan on minulle liikaa.
Koen kuitenkin, että voimme jatkossakin vaihdella mielipiteitä, mutta ajatus, siitä että voi sanoa,toiselle, että nyt ollaan ihan eri mieltä asiasta, että kannattaako tästä jatkaa- on HYVÄ idea!
Toivottavasti sitä muutkin alkaisi noudattamaan! Mikään ole inhottavinta, että toinen jankkaa ja jankaa jotain turhaan kun maailmat ei ole vaan jossain asiassa luotu kohtaamaan.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtavaa Hopeaa:
Älä tee sitä, olet meille äärimmäisen tärkeä ihminen :heart: ja ihan oikeasti, muistan kun tänne palstalle aikoinani tulin miljoona vuotta sitten, olit täällä ja olit eka nikki mikä mieleen jäi..et tosin keittiönoitana mut kuiteskin :D
Mä taas luulen, että se olisi tällä palstalla järkevintä, mitä voisin tehdä. Kirjotin vanhoista vanhemmistani, pojastani ja itsestäni, niin jo vaan joku veti keskusteluun tyttäreni, jolla ei ole yhtikäs mitään tekemistä koko aiheen kanssa. Omaa syytäni kyllä...liian avoimesti kaiketi olen kertonut elämästäni "mustana". Enkä nyt kyllä oikeasti aio vielä harmaaksikaan muuttua. Mulla on oma käsitykseni ihmisistä, jotka vetävät lapseni mukaan keskusteluihin, jotka eivät tätä lastani edes koske. He ovat mulle vain tämäm näyttöruudun takana olevia olentoja, joilla ei ole mitään tekemistä todellisen elämäni kanssa. En siis pahastu tai loukkaannu, vaikka mua tai lapsiani haukuttaisiin täällä mennen tullen. Koska loppujen lopuksi tämä kaikki palstailu on vain ja ainoastaan virtuaalielämää =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
että mä kerron sulle ketjussa jos musta tuntuu, että en kaipaa sun pitkiä pohdintoja mun mielestä aiheen vierestä, niin voit hyvällä mielin keskittää "avun antamiset" niille jotka sitä osaavat arvostaa.
Mä olen kokenut sun viestit ihan silkaksi veetuiluksi ja en tiedä mikä ne saa aikaan ikä tms. kuten viittasit, mutta mä en ole sun "näppäristä näsäviisasteluista" koskaan mitään kostunut.

Ruokaketjuissa voidaan varmaan edelleen moikkailla ja jakaa vinkkejä :)
Jos keittiksen jutut noin rassaa niin laita otsikkoon jatkossa *ei keittikselle* tms ohjeistuksen niin ei keittis sit neuvo ketään joka ei neuvoja kaipaa
Ja joskus naisen kanssa on ihan mukavakin rupatella. Toisinaan taas jutut menee yli ja kovaa. saa kai täällä nyt hitto vie kantansa sanoa niin mustat kuin harmaatkin!? Keittis ei suinkaan pelkästään jakele ystävällisiä neuvoja vaan välillä myös hyvinkin ilkeää piikittelyä (joka tosin on aika nokkelaa) että sitä ei keskivertopalstalainen varmaan edes hoksaa..

En todellakaan ala aloitukseen kirjoittamaan "Ei Keittikselle" mutta minusta on ihan suotavaa täällä ja muuallakin jos saa sanoa, että "hei nyt sinä esim. keittis, olet tässä asiassa niin eri pituudella, että sovitaanko, että asia on loppuunksäitelty"? Minusta tämä olisi oikein asiallista toimintaa tälläkin palstalla kuten myös irl. Eikö?
Eikö tämä todista sen että olet mies? Ja anna keittiksen olla vai etkö itse osaa antaa olla?!

 
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Hohhoijaa, mitä SINÄ et ymmärrä? Sitäkö että olet mies?
mä en tajua yhtään mitä sä jankkaat, joten adjö. Mies en ole vaikken kovin kaunis nainenkaan, mutta ei mua ole ennen mieheksi haukuttu sentään ;)
 
vieras
Olen hohhoijaankan kanssa samaa mieltä. Ap:n tapa puhua lapsistaan on jotain aivan järkyttävää. Ja kun ap:ta kritisoi, saa kauniiseen pakettiin naamioitua v*ttuilua osakseen, ja se tosiaan tekee sen niin, että kaikki edes tajua sitä. MIKÄÄN ei koskaan ole keittiksen vika, kuten tuossa äsken huomasimme: hän kirjoittaa vaan niinkuin 7 vuotta sitten palstalla oppi, ei hän sille mitään voi että ajat ja palstat on muuttuneet. Itsensä kehuminen, muka-naamioituna ja aina ei niinkään, on myös aivan uskomatonta: äskeisessäkin viestissä piti kahdesti tuoda esiin, miten hyväpalkkasessa duunissa hän on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Hohhoijaa, mitä SINÄ et ymmärrä? Sitäkö että olet mies?
mä en tajua yhtään mitä sä jankkaat, joten adjö. Mies en ole vaikken kovin kaunis nainenkaan, mutta ei mua ole ennen mieheksi haukuttu sentään ;)
Eli nyt hävettää freudilainen lipsautuksesi jolla paljastit TAAS itsesi. Tosin sitä eivät muut tiedä kuin minä.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
onko sulle iskeny joku luulotauti :eek:
Ei vaan ihan viime viikkoina olen huomannut, että jollekin Keittis on vertavuotava paise persuksessa ja jos mä johonkin keskusteluun tulen mukaan, tää paiseongelmainen alkaa siinä ketjussa kirjoitella mua kohtaan tuntemastaan antipatiasta. Toiveeni siis on se, että jos jollain on jotain henk koht mua vastaan, niin se tähän ketjuun. Ja sitten muissa ketjuissa pysytään aiheessa.

 

Yhteistyössä