Keittis on vittumaisen itseriittoinen mutsi ja sen lapset jotain pilipalipentuja

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Kaikista ei tarvitse pitää, joidenkin kanssa vain tietyt aihepiirit on keskustelun arvoisia jne.
Ollaan nyt jo aikuisia. Sinä sanot joskus tökerösti, olenjo myöntänyt, että tänään sanoin sinulle tyylistäsi kirjoittaa rumasti. Voiko tämän jo unohtaa?
Aikuisia tässä kai molemmat ollaan?
Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi. Kaikista ei todellakaan tarvitse pitää. Olet kyllä yllättänyt mut positiivisesti käyttäessäsi tämän illan samaa nikkiä. Toki en voi tietää, mitä kaikkia muita nikkejä olet kenties illan aikana käyttänyt, mutta en välitä niistä.

Mä sanon luultavasti aika useinkin tökerösti. Mutta sanon mieluummin tökerösti kuin valehtelen. Jos tulee tarve kaunistella asioita, luultavasti jätän kokonaan kommentoimatta.

Olet kuitenkin saanut mut ajattelemaan. Käytän aivan liian paljon aikaani ja energiaani palstalaisiin ja heidän huoliinsa. Ois mulla parempaakin tekemistä kuin pohtia esim jonkun ventovieraan anoppiongelmia. Ryhtyisin vastaamaan vain mustille, jos en näiden palstavuosieni aikana olisi huomannut, että täällä on tosi monta mukavaa harmaatakin.
hmmm. tässä taas lausahdus, joka ärsyttää. ensin sanot, että on käyttänyt samaa nikkiä, sitten että varmaan niitä on muitakin illan aikana käytetty. sanamuoto sellainen, että siitä voi taas vetäytyä pois... ja kieltää asian
 

Yhteistyössä