Keitä pelottaa olla yksin/lasten kanssa jos mies yövuorossa tai muuten poissa kotoa yön??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karkkinaama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aiemmin pelotti enemmänkin, etenkin kun asui paritalossa ja oli hiljainen asuinalue. Yövalo mulla on aina kun olen yksin. Nyt asutaan rivarissa ja tämäkin aika hiljaista seutua, mutta jotenkin turvallisempi olo..

No ei varsinaisesti pelota, mutta en erityisemmin pidäkään yksinolosta.
Asutaan keskellä ei mitään, koirat haukkuu joskus yöllä mutta silloinkin on yleensä hirviä,kettuja yms liikkeellä.

ihan alkuun en osannut nukkua. ja sama kun muutettiin tänne, niin alkuun hirvitti öisin kun meillä on makakrit yläkerrassa,en uskaltanut tulla yöllä yksin alka..!en ollut ennen asunut 2.kerroksisessa talossa! nykyään oikeastaan nautin...tosinn se on nykyään harvinaisempaakin..saa nukahtaa ilman että jonkun kuorsaus sitä häiritsee

No ei tod. pelota! Anoppi kyselee välillä samaa, että kuin uskallan olla "täällä metsän keskellä" yksin (lasten kanssa ) kotona, kun mies saattaa olla parikin viikkoa pois kotoa... Enkä mä ikinä tajua mitä mun nyt niin kovin pitäis pelätä? :whistle:

No, hulluks tulisin jos pelkäisin... Nytkin tytön kaa kaksin. Kulta on omalla asunnollaan... En mä tosin mitään kauhuleffoja kato sillo ku oon yksin...
Kurja vaa käydä yksin nukkuu..
En mä sillonkaan oikein osannut pelätä et kullalle jotin sattuis ku oli töis tien päällä, kait stä luotti toisen ammattitaitoon, tosin eihän se oma ajotaito takaa sitä et ei mitään sattuis, tarvii sen yhden itsemurhakandinaatin joka on päättänyt ajaa rekan alle :/

En pelkää, silloin ku asuttiin rivarissa niin kammotti välillä, ja siellä tais henkiä liikkua välillä...
Mä en vaan osaa mennä sänkyyn nukkumaan, ku meidän makkari n niin kaukana lapsista. Tulee selkä aina kipeeks sohvalla makaamisesta, mut kyl mä selviin.

Ei pelota mutta miehen ollessa yön pois niin muistan aina tarkastaa illalla että ulko-ovi on lukossa :D
Mies tekee myös reissutöitä eli olen aika usein lasten kanssa keskenäni kotona, hulluksi tulisin jos pelkäämään alkaisin :kieh:

Ei nyt varsinaisesti pelota, mutta joka huoneessa palaa joku valo ( minähän en pimeää pelkää ;) ). Alkaa "jo" helpottamaan, sillon kun tänne metsikköön muutettiin, olin oikeesti ihan "kakkat housuissa", pimeään aikaan varsinkin, mutta nyt en enää joka rapsahduksesta hyppää kattoon (ja etsi jotain kättä pidempää:D ) . Kauhuleffoja en mieluusti yksin katsele, en edes salaisia kansioita... Noloa joo:/

Joskus vuosia sitten pelotti, kun olin lasten kanssa kotona ja mies oli poissa, mutta ei enää nykyisin pelota.En vieläkään osaa sanoa, mikä mua silloin joskus pelotti.Itsekin sitä ihmetellyt.

Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
minä en ole kotona jos mies ei ole.
en osaa kerta kaikkiaan olla yksin :'(
pelkään aivan liikaa kaikkea rikollisesta yliluonnolliseen. :ashamed:

No ohoh, eihän toi ole enää tervettä. Etkö ole koskaan edes asunu yksin?
Musta tuntuu että kaikki tän pinon vellihousut on sellasia, jotka on suoraan kotoa muuttaneet kumppanin kanssa yhteen, ei osata enää olla edes yksin.
Huonosti käy jos/kun suhde joskus loppuu. :whistle: :(

Yhteistyössä